Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som vil kjøpe e30 touring med defektkasse? Skrik ut;)

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Huff da... Toppen på min røyk i sin tid. Veldig gode biler, kunne tenkt meg en til, men er litt lei av å eie gamle BMWer nå :P

Skrevet

De skal vel i et delefilter, men hifi har vel somregel delefilter i forsterkeren? snakker bare utifra min lille kunnskap, men vil tro de skal i hver sin utgang ja

Skrevet
Noen som vil kjøpe e30 touring med defektkasse? Skrik ut;)

Mye rust? Ca. Pris? :)

Kun overflate:) bytta masse ny deler. Har tråd på den + oversikt på hva som er bytta. Send meg en pm om du fortsatt er int?:)

Skrevet
De skal vel i et delefilter, men hifi har vel somregel delefilter i forsterkeren? snakker bare utifra min lille kunnskap, men vil tro de skal i hver sin utgang ja

Delefilter sitter bak på høyttaleren så den koblingen sier seg selv, men er det bare å kjøre de inn i to tilfeldige utganger?

Skrevet
Jugendfest på gang i Ålesund, fyfaen for et styr :P

Var litt styr, men var og blir gøy også!

Gadd ikke stikke dit i går pga været, så kjørte istedet. En godt betalt kveld :roll:

I dag blir det nok å ta seg en tur dit og på byen i etterkant! :)

Skrevet

Rart at du da har 2 ledninger til tweeter og 2 til bass :S for det skal (sånn jeg har skjønt det) fra tweeter og bass inn i delefilter, så går det "pluss" og "minus" fra delefilteret til forsterker :S

Skrevet

316: Er i tilfelle du vil bi-wire. Ett fenomen som ca er utryddet nå til dags.

Bare å koble så du har treble og bass + og - der de skal være på høytt, mot forsterker tvinner du sammen + + og - - fra hver høytt, altså skal du koble treble og bass som om det var kun én +- høyttkabel.

Jaggu, lettere å gjøre enn å forklare :lol:

Skrevet

Det blir som Nytern beskriver, bi-wire. Du kjører begge ledningene på samme utgang på forsterker.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...