Haukefer Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 Jäger og redbull er hærligt!! Sent from my iPad using Tapatalk HD
Jordfræsar Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 Godt at det ikke er bare meg som er talentløs på dansegulvet.. Hammertime Er så fasinert av denne fuglen!
Poppy Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 Jugendfest på gang i Ålesund, fyfaen for et styr Var litt styr, men var og blir gøy også!
VegarVS Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 Noen som vil kjøpe e30 touring med defektkasse? Skrik ut;) Sent from my Ifaun using Tapatalk
noekult Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 Noen som vil kjøpe e30 touring med defektkasse? Skrik ut;)Sent from my Ifaun using Tapatalk Huff da... Toppen på min røyk i sin tid. Veldig gode biler, kunne tenkt meg en til, men er litt lei av å eie gamle BMWer nå
316 Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 Kjøpt meg sånne fancy høyttalere. Må disse inn i hver sin utgang fra forsterkeren?
Tzunami Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 De skal vel i et delefilter, men hifi har vel somregel delefilter i forsterkeren? snakker bare utifra min lille kunnskap, men vil tro de skal i hver sin utgang ja
Halvor_nor Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 Noen som vil kjøpe e30 touring med defektkasse? Skrik ut;)Sent from my Ifaun using Tapatalk Mye rust? Ca. Pris?
VegarVS Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 Noen som vil kjøpe e30 touring med defektkasse? Skrik ut;)Sent from my Ifaun using Tapatalk Mye rust? Ca. Pris? Kun overflate:) bytta masse ny deler. Har tråd på den + oversikt på hva som er bytta. Send meg en pm om du fortsatt er int? Sent from my Ifaun using Tapatalk
316 Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 De skal vel i et delefilter, men hifi har vel somregel delefilter i forsterkeren? snakker bare utifra min lille kunnskap, men vil tro de skal i hver sin utgang ja Delefilter sitter bak på høyttaleren så den koblingen sier seg selv, men er det bare å kjøre de inn i to tilfeldige utganger?
Dal-z Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 Jugendfest på gang i Ålesund, fyfaen for et styr Var litt styr, men var og blir gøy også! Gadd ikke stikke dit i går pga været, så kjørte istedet. En godt betalt kveld I dag blir det nok å ta seg en tur dit og på byen i etterkant!
Tzunami Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 Rart at du da har 2 ledninger til tweeter og 2 til bass :S for det skal (sånn jeg har skjønt det) fra tweeter og bass inn i delefilter, så går det "pluss" og "minus" fra delefilteret til forsterker :S
Nytern Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 316: Er i tilfelle du vil bi-wire. Ett fenomen som ca er utryddet nå til dags. Bare å koble så du har treble og bass + og - der de skal være på høytt, mot forsterker tvinner du sammen + + og - - fra hver høytt, altså skal du koble treble og bass som om det var kun én +- høyttkabel. Jaggu, lettere å gjøre enn å forklare
fish Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 Det blir som Nytern beskriver, bi-wire. Du kjører begge ledningene på samme utgang på forsterker.
Anbefalte innlegg