Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1. For å få TV'en høyere opp - fordi det er mer komfortabelt

2. For å få TV'en høyere opp - fordi man har barn

3. For å kunne velge en TV-benk uavhengig av om den løfter TV'en nok

1. Når ble det behagelig å kikke oppover for å se TV? I en normal benk sitter man stort sett ganske lavt.

2. Jeg har selv barn (i flertall), og ser ikke problemet her. Det som er morsomt for barn er uansett de dingsene med knapper som står noe lavere.

3. De fleste tv-benker er stort sett like her uansett, og det er ikke noe man akkurat bytter ut hvert år (ihvertfall ikke jeg).

Du må ikke sette dine egne erfaringer og behov foran objektiviteten i argumenteringen. Jeg sier ikke "heve TV'en fordi det er comfy" fordi JEG synes det er comfy. Jeg illustrerer grunner til å gjøre det, noe som ble etterspurt tidligere. Hva DU foretrekker er irrelevant, på samme måte som hva jeg foretrekker.

Og om de fleste TV-benker er like, så må du lese på flere nettsider enn Ikea. For det er tull.

Dessuten - om knapper og duppeditter er det mest morsomme, så er det fortsatt lite kult med fingermerker og en TV som går i gulvet. Eller ødelegges på andre måter ved lek.

Står den på veggen, så er den minst sårbar.

Skrevet

Det er vel opp til hvordan man oppdrar ungen og det. De MÅ ikke borti TV'et hele tida. Det er alt hva du selv gjør det.

Det er som å lære en hund at den skal pisse ute.

Skrevet
[ Bilde ]

Siden ikke (jeg ihvertfall) vet om noen bil til denne siden får vi kjøre på med sidens mobil :D

Hva heter den modellen der? Er drittlei knuste skjermer på smarttelefoner, og av erfaring tåler den mobilen der helt sinnsykt mye juling! :lol:

Skrevet
[ Bilde ]

Siden ikke (jeg ihvertfall) vet om noen bil til denne siden får vi kjøre på med sidens mobil :D

^ Husker du da mobiltelefoner trengte å bli ladet fire ganger i måneden...

Og ringetonene man tastet inn selv på sin Ericsson etter å ha skrevet ut instruksjoner på skolens bibliotek fra en GeoCities nettside man hadde søkt på Alta Vista...

Og når SMS-ringetonene kom så hadde halve ungdomsskolen Vengaboys på telefonen sin...

Når polyfoniske ringetoner var det beste salgsargumentet på en rekke telefonmodeller...

Når fargeskjerm betydde 25 farger (Siemens)

Når du pimpa din Ericsson med tynnere batteri og kortere antenne...

Når du var fjortis selv og lagde frekke ( . ) ( . ) og penis SMS og sendte det til andre fjortisvenner...

Når du bestilte grisedyre logoer/bakgrunnsikoner via SMS...

Når Jamba-reklamene stod for over halvparten av reklamen på MTV...

For å ikke snakke om musikk! Når du gikk ekstra sakte og rolig fordi du hadde en CD-spiller uten antishock i ryggsekken... Når du brukte ett års oppsmarte midler på å kjøpe 4x Plextor CD-brenner til far din sin jobb-PC og gleda deg til å laste ned masse ny musikk på Napster... Din første Mp3-spiller med 64MB minne... Og når du lasta ned musikkvideo på rundt 30MB fra Limewire (eller det som kom før det for videodeling, husker ikke eksakt) og det tok ca. 2-3 timer med ADSL...

Orker hvertfall ikke å tenke på de tusenvis av timene jeg må ha brukt på å lage musikksamlinger på Minidiscer som jeg brukte i et par år før Mp3-spillere tok av mot slutten av VGS (2003)...

Også fascinasjonen vi hadde rundt 2002 da Sony Ericsson lanserte en add-on kamera til en av sine modeller og alle bare "shiiiiieeeeeet nå blire det mye knipsing i skjul på stranda OMG vi må banne mobiltelefoner fra stranda og fra dusjene"...

Good old days!

Skrevet

Det opplever jeg hver gang jeg låner leiligheten til min farfar i London.. :lol:

Blir like glad hver gang jeg må bruke internettet der.. :cool:

Skrevet
Det er vel opp til hvordan man oppdrar ungen og det. De MÅ ikke borti TV'et hele tida. Det er alt hva du selv gjør det.

Det er som å lære en hund at den skal pisse ute.

Jess, du kan lære både unger og bikkjer å sitte i et bur til de dør.

Å få f.eks en 2-åring til å utelukkende gjøre som du sier er bortimot umulig. Man kan tenke at man skal kjefte og smelle hele dagen hver dag for at ungen skal lære seg å holde seg unna alle fristelser - eller man kan ta problemet ved rota og FJERNE fristelsen. Og dermed ha et harmonisk hjem.

Trust me, I know :P

Skrevet
Faen, gammel modemlyd som ringetone hadde vært noe :) Da scorer man 10 av 10 på nerdeskalaen :D

Jeg har det :) Som tidligere telekommunikasjonsmontør er det lov :)

Uten nerden, stopper verden :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...