Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
150.000 AED (240.000 NOK) for den billigste jeg så, som nå er solgt... Samme med C63 AMG.

Men RS4 B7 kan fåes til 160.000 NOK da :) Det som frister mer enn det er en CLS55 AMG, til ca. 140.000 NOK! Det er meget riktig Dubai-bil... 500 hk, haha, shit...

Får masse Lexus med 250-300 hk V8 til ca. 40.000 kr. også...

Mustang, Camaro osv. florer det av her, til ca. 120.000 NOK... Overraskende mange amcars her!

Hvordan er det med vintage biler der? 911, gammel bmw osv? Eller er det bare nye biler som gjelder? :)

Noen som har greie på motorsykkellappen?

Jeg har hatt A1 siden jeg var 16år, og er 22 år nå. Hvis jeg skal utvide sertifikatet til våren, får jeg da A2? Eller går jeg rett opp på A, siden jeg har A1 fra før?

Hvis jeg kun får A2 vil det vel lønne seg å vente enda et år, for jeg rekner med at man ikke får det utvidet gratis, og at man må ta ny førerprøve.

Og hvordan er det med teoriprøve? Må den takes på nytt, eller slipper jeg den? :)

Slipper å ta teori. Men må være 24 for å ta A

Sent from space using Tapatalk -

Skrevet

Larsinnj: Klassikere er det dårlig med! Ser sjeldent gammal og gromt... Virker som at automat er et must her (så must at jeg selv ikke tør å kjøpe bil uten det just in case jeg ikke blir kvitt den senere)...

Det som er til salgs av luftkjølt 911 og gamle BMWer (altså her er E46 og E39 gammelt...) ser ut til å ligge til salgs lenge... Og 964ene jeg har sett til salgs (130.000 kr) er alle automat :( Samme med 90% av 996, 997 og det jeg syns er tragisk: Boxster S av første to generasjoner med automatgir... Har ikke sett eldre S4/RS4, men finnes en del eldre AMG modeller da... Ikke sett en eneste S2000 til salgs heller...

Så en mørkegrå, senket E30 4-dørs på veien i sted, da :)

Alle Alpinaer har automat også, kunne tenkt meg en med manuelt som jeg hadde shippet til Norge som banebil mot slutten av oppholdet her hvis den ikke ble solgt... E46 B3ene ligger på rundt 45.000 NOK, det er bil jeg kunne kjøpt på dagen!

Skrevet

Noen som har vært borti lignende?

Er en kjerring som heter Eileen fra Fredrikstad som ringer.

Hun ringte meg i Juli i noen ganger, men det var så dårlig dekning at jeg ikke hørte hva hun sa.

Etter et par forsøk sa jeg at jeg skulle ringe opp igjen senere. Så gjorde jeg det. Da var det fortsatt elendig lyd, og jeg fant ut at det måtte være telefonen hennes som var problemet. Uansett så prøver hun å forklare noe: Vi...vil.. Sponse. deg.. bla bla bla" Så klarte jeg ikke å tyde noe mer, spurte bare hva hun ville og hva sponsegreiene var. Så bablet hun videre, og jeg skjønte ikke et ord hun sa pga støy.

Så sa jeg at det var så dårlig dekning, så jeg fikk ikke med meg noe av det hun sa. Og da skrek hun "DO THE HARLEM SHAKE" og la på.

Nå har det gått en måned og hun har begynt å ringe meg igjen. Gidder ikke svare, men det er jævlig irriterende. Må vel være en selger eller noe?

Nummeret er registrert på en privatperson på en vanlig sivil adresse. Ikke noe firmatelefon. Får nesten lyst å kjøre innom på en evt. svensketur og banke livdritten ut av henne. Haha.

Skrevet

Ja, det virker sånn! Hehe.

Synes det er merkelig, for jeg kjenner ingen i Fredrikstad. Har vært der én gang for 5 år siden, og det var rett innom for en pizza etter jeg hentet en bil for en venninne.

I så fall må hun/de ha plukket ut et tilfeldig nummer, da mitt er skjult. Skal se hvor mye de ler når jeg står på døren :)

Skrevet

Fancy! Visste ikke at man kunne klusse med serviceintervallene med BMWscanner 1.4 :)

Satte oljeskift fra 25000km til 12000km, så nå slipper jeg å telle og kan bruke instrumentpanelet som mange andre. Bare med en sunn intervall.

Skrevet

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... hj5NBvwna4

"Men per i dag er det i hvert fall en altfor farlig politisk tanke i Norge å bidra til at oppdaget olje blir liggende der det er."

Her treffer journalisten spikeren på hodet! :applause: Altså, la oss bare kjøpe Nasjonalparken til presidenten å bli ferdig med det. Vi byr 1 milliard kroner pluss eventuelt 200 millioner under bordet, hvis vi må. Da får vi oss en feiende flott Nasjonalpark til en billig penge, og deres olje kommer ikke til å konkurrere mot vår. :)

Dobbel gevinst for begge parter :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...