Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om noen kjenner noen som har lyst på original front og bakfanger for e36, si ifra! Selges utrolig billig (altså bare å gi litt og hente de) ;)

Skrevet

Himmel og hav, det var dyrt.. .Er den virkelig sååå spesiell?

Hadde jeg hatt en så spesiell bil og forlangt 840 000 hadde jeg hvertfall lagt ut minst 1 interiørbilde...

Skrevet

Det er vel kanskje mest for å signalisere at bilen er i høy prisklasse. Jeg er ganske sikker på at man kan kjøpe den for "skambud" om man kan bla opp 500k++ for en e30.

Det koster mye for forhandler å ha denne stående, dersom det kun er salg (og ikke av feks profileringsgrunner) de har tatt den inn.

Jeg antar også at de som er i markedet etter en slik bil også sjekker utlandet og da er vel det litt lettere å finne eksemplar i tilsvarende stand.

Å ikke ha interiørbilder antar jeg ikke er lagt ut for å lokke seriøst interesserte til butikken..

Skrevet
sitter på koed å bestiller meg drivverk deler til 328en.

men altså dette her er en b vare.

altså det ser jo faen ikke heilt bra ut ditta der :shock:

har det noe å si eller?

[ Bilde ]

Ser ikke så verst ut den der, hadde jeg kjøpt den hadde jeg hatt opp mansjettene og sjekka tilstandene på drivledd!

Nå har ikke BMW de verste drivakslene, det er mer vanlig å ryke en stikkaksel på Mercedes feks. Noe jeg også selv har erfart! Mulig lang fjæringsvei, km.stand og dårlig vedlikehold(ny fett inni mansjettene etc.) som er skyld i dette.

Skrevet
okei, takk skal du ha :)

bestillte akkurat ordren nå uten de, skal kontakte koed i morgen å høre om e kan få med de oså :)

Det du må være sikker på før du svir av mye penger på en slik, er om mansjettene er hele(hvis ikke kommer dritt inn der) og om det er slakk i drivleddet. Det var slakk som var problemet hos meg.

Slakken førte til at leddet ble stående "fast" i en stilling, hver gang hjulet roterte en omdreining, førte dette til at selve akselen fikk en påkjenning i form av en svak svak(i svært liten grad merkbar) bøy ved et visst punkt. Over tid første dette til at akselen røyk med 3 personer i bilen og kickdown ned i 1ste gir. Så sa det pang :P Tretthetsbrudd i stålet på grunn av bøyningene over tid.

Skrevet

Har ikke kommentar for den E30en til 800k... Reality check bør oppsøkes om en blar opp så mye- det MÅ gå ann å oppdrive en lik eksemplar til en kvart million mindre... E30 M3 til 500.000 kr. er allerede så sykt at jeg vet ikke hva jeg kan si...

På en annen side... Kjøpte en Samsung Galaxy Star til 480 kr. som nr. 2 telefon i dag siden det blir litt mye reise for tiden :P Kan ha dobbel sim i den, samt at den har Android 4 (Jelly Bean?), Bluetooth og Wifi- det holder i massevis i en telefon som utelukkende skal brukes til telefoni og e-post :) Er overrasket over hva man får for penga! Svak prosessor, svært middelmådig skjerm og ingen GPS, men det er jo det man har Samsung S2en til (den leverer fortsatt varene!).

Samsung er good shit...

Skrevet

Nja.. Hvis man har pengene til det, hvorfor ikke bruke penger på orginal e30m3? Det er jo ikke akkurat som om de taper seg i verdi for tiden.. Men jeg mener selvsagt at prisen er "noe" høy.

Skrevet
Nja.. Hvis man har pengene til det, hvorfor ikke bruke penger på orginal e30m3? Det er jo ikke akkurat som om de taper seg i verdi for tiden.. Men jeg mener selvsagt at prisen er "noe" høy.

Skjønner hva du sier, men jeg tror du risikerer at om du betaler 800 for en E30, så kan det (Og vil mest sannsynligvis) gå laaaaang tid til du ser noen som vil betale bortimot det samme når du skal selge.

Her er den dyreste E30 M3 jeg har sett før denne kom i dag. (Utenom Helge Vik sin da) Halve prisen omtrent...

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... Id=2638771

Samme selger og han har vel flere gamle og nye klenodium stående til salgs for helt ville summer :)

Skrevet

Bah, ferie en uke til... :lol:

Gleder meg til å komme på jobb igjen, da venter denne:

1003042_10153132281115183_1001532728_n.jpg

Mercedes Vito 4x4! :)

Kjedet meg så fælt i dag at jeg monterte kabelkanal i stua! Ser den så vidt under stikkontakten. Deilig med null synlige ledninger. :lol:

11158_10153187740035183_1317359603_n.jpg

69r3.jpg

I tillegg har jeg malt taket i gangen, og i stua... Driftig ferie! 8) I tillegg har jeg malt barnerom, kastet ut gamle møbler, kjøpt nytt og montert det opp, ommøblert stue med nye møbler ooog nye høyttalere. Venter bare på sofa, den kommer ikke før slutten av September.... :roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...