Ullsokk Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Hvis den er billig så går det jo an å hente den og få noen til å bygge den om til venstrestyrt virka jo rigga den der Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2
M|Fjeld Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Spennende dag idag, har hatt besøk av ei "synsk" dame hjemme på gården idag av alle ting. Det har vært en veldig dårlig atmosfære i hus og hybel siden vi flyttet hit, og ingen har sovet spesielt godt de siste årene. Derfor prøvde vi dette, og det funket så til de grader sålangt. Denne synske damen gikk gjennom rom for rom og kom med noen interessante forklaringer på hvorfor alt er som det er. Hun hadde med en pendel som hun gikk rundt med. Pendelen gikk i variende hastighet avhengig av hvor mye negativ energi det var i hvert enkelt rom, og nede hos meg sto det på som værst Hun fikk opp bilder av en pilleboks og en mann som hadde tatt livet sitt for 8-10 årsiden. Dette er ting som har skjedd tidligere, og dette kvinne mennesket har aldri vært i kontakt med oss eller dette huset før så, ble LITT sjokkert når jeg fikk dette servert. I tillegg hadde stallen gjevnlig besøk av en mann med et trebein og ei halge som gikk rundt og passet på at hestene hadde det bra. Nå er disse åndene borte og atmosfæren i både hus og stall er noe helt annet enn det var igår. Kan konkludere med at det finnes noe mellom himmel og jord, god natt.
Jordfræsar Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Åja, faen. 7*5 eller noe slikt? 7*7? Hva blir best? Det orginale er vel ca 8x8? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Vi prøver det Den er jo smalere i ene enden også.
RS-Heggem Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Åja, faen. 7*5 eller noe slikt? 7*7? Hva blir best? Det orginale er vel ca 8x8? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Vi prøver det Den er jo smalere i ene enden også. Bare selve symbolet det vel? Synn jeg ikke tok det av taunusen før siste reis. Er nok noen av disse på eldre biler rundt på høggeriene. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
noekult Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Hva syns dere om prisen på denne banerigga E30 325i-en med RHD styring?http://www.pistonheads.com/classifieds/ ... ar/1653895 De har mye relativt rimelig i Storbritannia... Kunne absolutt tenkt meg noe sånt enn å styre med CRXen i det uendelig (og bruke tusenvis av kroner som aldri vil komme tilbake)... Har kjørt noen timer (sammenlagt, hehehe) i høyrestyrt bil og man blir bare mer og mer vant (men jeg kommer ALLTID til å sette på vindusviskeren når jeg skal blinke- de er på motsatt side på RHD biler hvis noen lurte ) For andrehåndsverdien sin skyld ville jeg lagt langt unna RHD biler, er bortimot umulig å få solgt om man ikke nærmest gir bort bilen. En bekjent hadde en RHD E30 320I Touring, ikke noen pen bil men med styringen på riktig side ville den nok gått for 20 lapper i allfall. Men den var så vanskelig å bli kvitt så han skrudde av de beste delene og skrota bilen, dessverre Touring som vanlig personbil er en ting, banebil en annen. Hadde den blitt lagt ut til 25.000 kr. her i Norge så hadde den blitt borte ila. en helg, det tør jeg å påstå... Hvis den er billig så går det jo an å hente den og få noen til å bygge den om til venstrestyrt virka jo rigga den der Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2 Nei, den vil nok li brukt som den er Bare jeg får trent litt på høyrestyring så blir jo fremtidige eventuelle kjøp (masse deilige Mitsubishi Evo og M3 bygg til bra pris der) også bra Jeg skal følge med på 2-4000 £ markedet, tror det er beste veien å gå. Skal se ann på svenske biler også, var en eller annen her inne som hentet seg en E28 banebil til under 20 lapper fra Sverige også Dog mye mindre seriøs bygg enn den jeg linket til...
Fredrik 90 Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Touring som vanlig personbil er en ting, banebil en annen. Hadde den blitt lagt ut til 25.000 kr. her i Norge så hadde den blitt borte ila. en helg, det tør jeg å påstå... Ja er det banebil det er snakk om så er jo det noe annet, trodde det gjalt bruksbil jeg. Men så kikka jeg ikke på linken din heller
flonoen Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Spennende dag idag, har hatt besøk av ei "synsk" dame hjemme på gården idag av alle ting. Det har vært en veldig dårlig atmosfære i hus og hybel siden vi flyttet hit, og ingen har sovet spesielt godt de siste årene. Derfor prøvde vi dette, og det funket så til de grader sålangt.Denne synske damen gikk gjennom rom for rom og kom med noen interessante forklaringer på hvorfor alt er som det er. Hun hadde med en pendel som hun gikk rundt med. Pendelen gikk i variende hastighet avhengig av hvor mye negativ energi det var i hvert enkelt rom, og nede hos meg sto det på som værst Hun fikk opp bilder av en pilleboks og en mann som hadde tatt livet sitt for 8-10 årsiden. Dette er ting som har skjedd tidligere, og dette kvinne mennesket har aldri vært i kontakt med oss eller dette huset før så, ble LITT sjokkert når jeg fikk dette servert. I tillegg hadde stallen gjevnlig besøk av en mann med et trebein og ei halge som gikk rundt og passet på at hestene hadde det bra. Nå er disse åndene borte og atmosfæren i både hus og stall er noe helt annet enn det var igår. Kan konkludere med at det finnes noe mellom himmel og jord, god natt.
noekult Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Touring som vanlig personbil er en ting, banebil en annen. Hadde den blitt lagt ut til 25.000 kr. her i Norge så hadde den blitt borte ila. en helg, det tør jeg å påstå... Ja er det banebil det er snakk om så er jo det noe annet, trodde det gjalt bruksbil jeg. Men så kikka jeg ikke på linken din heller
Leadfoot Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Nei, den vil nok li brukt som den er Bare jeg får trent litt på høyrestyring så blir jo fremtidige eventuelle kjøp (masse deilige Mitsubishi Evo og M3 bygg til bra pris der) også bra Høyreratt er lett som en plett å mestre. Trenger ikke mye øvelse
Werther Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Spennende dag idag, har hatt besøk av ei "synsk" dame hjemme på gården idag av alle ting. Det har vært en veldig dårlig atmosfære i hus og hybel siden vi flyttet hit, og ingen har sovet spesielt godt de siste årene. Derfor prøvde vi dette, og det funket så til de grader sålangt. Den der kan du få billig av meg... De fleste "synske" folk er kvinnfolk i 40-50 åra som går på NAV og har litt for mye fritid. Verden er ganske ukomplisert, og mennesker er dyr. Et hus er en haug med trevirke som ikke "holder" på ting som har skjedd i fortiden. Hvis dere sliter med søvn ville jeg heller sett på inneklimaet eller drikkevannskilder.
flonoen Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Spennende dag idag, har hatt besøk av ei "synsk" dame hjemme på gården idag av alle ting. Det har vært en veldig dårlig atmosfære i hus og hybel siden vi flyttet hit, og ingen har sovet spesielt godt de siste årene. Derfor prøvde vi dette, og det funket så til de grader sålangt. Den der kan du få billig av meg... De fleste "synske" folk er kvinnfolk i 40-50 åra som går på NAV og har litt for mye fritid. Verden er ganske ukomplisert, og mennesker er dyr. Et hus er en haug med trevirke som ikke "holder" på ting som har skjedd i fortiden. Hvis dere sliter med søvn ville jeg heller sett på inneklimaet eller drikkevannskilder. http://www.youtube.com/watch?v=b8uTSStgX0Q
SofaKingFresh Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Touring som vanlig personbil er en ting, banebil en annen. Hadde den blitt lagt ut til 25.000 kr. her i Norge så hadde den blitt borte ila. en helg, det tør jeg å påstå... Ja er det banebil det er snakk om så er jo det noe annet, trodde det gjalt bruksbil jeg. Men så kikka jeg ikke på linken din heller TIDENES!!! Hahahahhaahhah!
Fredrik 90 Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Den der kan du få billig av meg... De fleste "synske" folk er kvinnfolk i 40-50 åra som går på NAV og har litt for mye fritid. Verden er ganske ukomplisert, og mennesker er dyr. Et hus er en haug med trevirke som ikke "holder" på ting som har skjedd i fortiden. Hvis dere sliter med søvn ville jeg heller sett på inneklimaet eller drikkevannskilder. Enten er vi dønn uenige eller så er vi 100 % enige, i dette tilfellet så kunne jeg ikke sagt det bedre selv Program som åndenes makt og slikt er like underholdene hver gang, gørr naive folk som sitter å skremmer hverandre opp og ei "klarsynt" som vandrer fra rom til rom og offer og klager over alle de sterke energiene... TIDENES!!! Hahahahhaahhah! Hvis det er tidenes da har ikke du opplevd mye artig.... Hadde kanskje ikke vært like "tidenes" hvis det ikke hadde noe med meg å gjøre....
Thomaz Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Bytta nettop pære på en golf, trangt som fy :/ men det gikk tilslutt Bestillte deler ifra Gs i går kveld, nå var jeg å hentet ut varene. Bra jobba altså Bytta på Yotan min her om dagen. Brukte vel 3 min ! Sent from space using Tapatalk -
Anbefalte innlegg