Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
@Mantis.

Har du sett en plass der jeg skriver han gjorde det rette? Jeg mener at det er synt han døde som passasjer, mens mange tror han satt bak rattet, fikk sleng på bilen og traff et tre. Ting må være på plass: kjøringen hans var idiotisk, for å si det sånn, men på andre siden var han overlegen pro.

Kjøre ferdighetene hadde han, men det var også alt. Du er ikke mye pro nå du må kjøre slik på offentlig vei og med null respekt for andre menneskeliv for å gjøre seg kul på You tube. Har ingen sympati for fyren i det hele tatt, det at han var passasjer når han daua er jo ett sant bevis på at man skal tro på tilfeldigheter. Mange fremtidige menneskeliv kan nå være spart!

Skrevet
Ser bra ut, Fræsar. Du hadde de originale målene? Eller var det noen andre som skrev 8x8 eller noe i den duren?

En anna her på forumet som skrev 8x8. Men det virka stort for min del når jeg tenker meg om. Var de ikke rimelig små de som var klistra i ruta? En måte å finne det ut på er vel å printe og klippe ut ;)

Skrevet
@Mantis.

Har du sett en plass der jeg skriver han gjorde det rette? Jeg mener at det er synt han døde som passasjer, mens mange tror han satt bak rattet, fikk sleng på bilen og traff et tre. Ting må være på plass: kjøringen hans var idiotisk, for å si det sånn, men på andre siden var han overlegen pro.

Kjøre ferdighetene hadde han, men det var også alt. Du er ikke mye pro nå du må kjøre slik på offentlig vei og med null respekt for andre menneskeliv for å gjøre seg kul på You tube. Har ingen sympati for fyren i det hele tatt, det at han var passasjer når han daua er jo ett sant bevis på at man skal tro på tilfeldigheter. Mange fremtidige menneskeliv kan nå være spart!

Sant nok, men bare trist han ikke kom seg gjennom og ble en stunt-kar til.

Skrevet

Noen som vet lur plass å forsikre 328i? Billigtste jeg har fått er 18k får delkasko. Værste var 56k får ansvar.

Skrevet
@Mantis.

Sant nok, men bare trist han ikke kom seg gjennom og ble en stunt-kar til.

Det einaste som var trist var at han var passasjer, altså satt det noen andre på i bilen som kanskje ikkje var like tilbakeståande.. At han utgikk på dato styrka genpoolen våres videre, så det var iallefall ikkje noke trist.

Skrevet

Har dere sluttet å gratulere medlemmer av bimmers.no med dagen??? Hint hint.. :-)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...