noekult Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Aaahh..såpass ja Men da høres det jo ut som dere har litt å stelle med, spennende egentlig. Artig at du starter med noe bilrelatert, jeg har en drøm om det selv. Jeg finner foreløpig ikke nok baller til så satse på noe slikt Med drømmen om å være sin egen sjef og livnære seg på hobbyen sin er stor Det er kun nå jeg har mulighet til å starte en slik bedrift, uten unger. Videre kan det bli for vanskelig når stabilitet i økonomien blir en prioritet. Har entreprenørskap i blodet mitt (takk pappa ) og føler at jeg må utnytte det potensialet og kombinere det jeg allerede kan mye om (bil). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Iphone lansering ikveld 19.00... blir morro å se hvilke forandringer og hvilke nyheter som presanteres Blir det egentlig det? iPhone har jo ikke blitt særlig fornyet siden 3'ern kom på markedet, utenom MMS, og litt større skjerm.. Hurtigruta 24/7 gir mer spenning enn en ny lansering fra Apple Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Iphone lansering ikveld 19.00... blir morro å se hvilke forandringer og hvilke nyheter som presanteres Blir det egentlig det? iPhone har jo ikke blitt særlig fornyet siden 3'ern kom på markedet, utenom MMS, og litt større skjerm.. Hurtigruta 24/7 gir mer spenning enn en ny lansering fra Apple Apple is a religion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Iphone lansering ikveld 19.00... blir morro å se hvilke forandringer og hvilke nyheter som presanteres Blir det egentlig det? iPhone har jo ikke blitt særlig fornyet siden 3'ern kom på markedet, utenom MMS, og litt større skjerm.. Hurtigruta 24/7 gir mer spenning enn en ny lansering fra Apple Apple is a religion Mer som en sykdom.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 iphone er også greit for oss som egentlig driter i telefoner, og ikke vil ha noe stort og tungt i jakkelommen Så lenge jeg kan lese litt avis og ta noen bilder. Men noen som vet om de slipper neste iOS samtidig, i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Iphone lansering ikveld 19.00... blir morro å se hvilke forandringer og hvilke nyheter som presanteres Blir det egentlig det? iPhone har jo ikke blitt særlig fornyet siden 3'ern kom på markedet, utenom MMS, og litt større skjerm.. Hurtigruta 24/7 gir mer spenning enn en ny lansering fra Apple Apple is a religion Mer som en sykdom.... Haha, Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Jeg dro da vel ikke inn rasisme?? Var powerfuglen som nevnte flere ganger at denne voldsutøveren var innvandrer... hva i all verden har dette med saken å gjøre?? En norsk kar kan da vel likeså godt være den som utøvde vold?!? Hva med han som nettop voldtok og drepte Anja... Han var jo norsk...betyr det at verden er farligere fordi han er hvit?Jeg anbefaler deg atter en gang å IKKE kommentere eller inkludere mine innlegg. Jeg har ingen interesse av å kaste bort tid på en banal idiot som deg. UTLENDING.. Ikke invandrer. Så han kan være svensk.. Vi nordmenn er rasistiske.. Vi har jo svenskevitser! Kranglete lille wicky! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 iphone er også greit for oss som egentlig driter i telefoner, og ikke vil ha noe stort og tungt i jakkelommen Så lenge jeg kan lese litt avis og ta noen bilder. Men noen som vet om de slipper neste iOS samtidig, i kveld? Har en htc incredible s, som veier det samme som iphone 4, og har miniSd i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 iphone 4 kjennes jo ut som en murstein i forhold til 5! Hehe Likte veldig godt HTC HD2'en jeg hadde, men den ble litt for stor. Måtte nesten alltid bruke to hender med den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Noen som har kontaktinfo til bmwkizn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 iphone 4 kjennes jo ut som en murstein i forhold til 5! HeheLikte veldig godt HTC HD2'en jeg hadde, men den ble litt for stor. Måtte nesten alltid bruke to hender med den også. og jeg som skal over til samsung galaxy Mega Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Det var en respektert og teknoligbasert entreprenør (Mark Cuban) som sa at Apple er flinke på paradigmeskifter... De innførte touchtelefon og nettbrett slik vi kjenner det i dag, men så står det plutselig stille... Også går det mange år, og vips så kommer de med noe revolusjonerende igjen. Akkurat nå står Apple på stillestadiet (f. eks. er forskjellen på iPad 3 og iPad 4... wait for it... kun USB-kontakten som i 4ern ble mindre...). Jeg har null tro på at vi får se noen store forandringer på iPhone-plattformer. Får vel en enda slankere iPhone med enda litt bedre skjerm og enda litt bedre batteri... Heldgvis for oss forbrukere så kriger Sony, Samsung, LG og HTC om kundene og det resulterer i stadig bedre telefoner hvert eneste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Skjønte aldri folk som gjør livet sitt hardere, ja ja, snakk om apple-fans. Begrensninger over alt, telefonen spores til enhver tid etc. Er ikke det enklere med en tlf som du selv bestemmer over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Iallefall mange mobilprodusenter som benytter seg av fingeravtrykk-gjenkjenning i dag, veldig utbredt det. Og korleis i helsikke blir livet hardere fordi man har et mer lukka os på mobilen? Ser for meg foreldreløse barn i kongo synst synd i meg som må slite meg gjennom kvardagen med ios.. Faen, androidfolk blir dummere og dummere for kvar dag som går.. Men de blir iallefall ikkje overvåka, neeeeida! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Roota min Samsung GS3 igår. Gøy å være rebell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg