Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Aww come on fish, ingen har svart belte i dirty jokes på nett som deg ;) Jeg leste den i sted og daua av latter :P Legger til overtrøtt kl 02 etter en ekstrem sliten dag som skrur ned "humortoleransen" ;)

På en annen side har jeg akkurat klart å tømme et askebeger i smågodtposen. Søppelposa lå også på bordet, begge var av typen plast og i hvit farge så ja FML^2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Incase noen lurer...jeg er transporter idag... Oslo-drammen-tønsberg med pakker jeg ikke kunne åpne... 7500kr cash i lomma!

Og er det bare jeg som kun følger med på gamle friendsepisoder på tvN? har faktisk ikke tid til å følge med på serier..eneste jeg og kona har fulgt med på siste tiden er The Walking Dead (laster ned)...

Kjempelurt å skrive her. Da vet alle at Wicky har vært et ledd i en kriminell handling i kveld. Grattis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har god tro på at jeg får plass til 2 mtech2 fangere inni en e46 sedan uten nedleggbare bakseter? :D

Husker jeg akkuratt klarte m3 framfangeren inni e90n min :P

Lett.

Lurer på om jeg stikker og henter meg mtech2 til bilen i morgen da :P

Dårlig ting å få skattepenger på konto i dag(til slutt...) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

røyker du noekult!?

Du har aldri sett meg røyke.

Tar meg en av og til, under stress, etter mye fysisk aktivitet, på en fin sommerdag, etter en middag på restaurant osv. Men ikke hverdagsrøyker (var det i 10 år, men ikke nå lenger).

jeg er syk.... noen youtube must see bil-dokumentarer/filmer etc, har sitti å sett på ''drive'' sin kanal på youtube i hele i dag ...

Kanaler/søkeord:

Petrolicious

Xcar

MotorTrend's Epic Drives

MotorTrend's Roadkill

Depth of Speed

Comedians In Cars Getting Coffe

Jay Lenos Garage

Mighty Car Mods

Cars I See

Evo TV

BMW Unscripted

Autocar

Format67

...i den rekkefølgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

røyker du noekult!?

Du har aldri sett meg røyke.

Tar meg en av og til, under stress, etter mye fysisk aktivitet, på en fin sommerdag, etter en middag på restaurant osv. Men ikke hverdagsrøyker (var det i 10 år, men ikke nå lenger).

jeg er syk.... noen youtube must see bil-dokumentarer/filmer etc, har sitti å sett på ''drive'' sin kanal på youtube i hele i dag ...

Kanaler/søkeord:

Petrolicious

Xcar

MotorTrend's Epic Drives

MotorTrend's Roadkill

Depth of Speed

Comedians In Cars Getting Coffe

Jay Lenos Garage

Mighty Car Mods

Cars I See

Evo TV

BMW Unscripted

Autocar

Format67

...i den rekkefølgen.

:applause: tusen takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil se noe med lengde, søk på akkurat dette (ikke sikkert at alle virker, har lagret dette på harddisken etter YouTube-tittel over mange år):

Japan's Retro Car Kings - Saving Classic Japanese Automotive Culture

Lexus LFA - Supercars

Urban Outlaw - Rebel Porsche Customizer

Keep Drifting Fun

Vice of Bad Folks - IMV Films

Tommi Makinens WRC Subaru on the Touge - Get Schooled by Makinen! - Hot Version International

Og når du blir SKIKKELIG syk bør du søke opp "racing in slow motion" og bli fascinert :P Finnes 4-5 klipp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Incase noen lurer...jeg er transporter idag... Oslo-drammen-tønsberg med pakker jeg ikke kunne åpne... 7500kr cash i lomma!

Og er det bare jeg som kun følger med på gamle friendsepisoder på tvN? har faktisk ikke tid til å følge med på serier..eneste jeg og kona har fulgt med på siste tiden er The Walking Dead (laster ned)...

Kjempelurt å skrive her. Da vet alle at Wicky har vært et ledd i en kriminell handling i kveld. Grattis.

Skriver vel hva jeg vil hvor jeg vil? Og om du så absolutt må vite det..Mottaker fikk godkjent kvittering og transporten ble utført under lovlydige regler!

Så gå og kos med potta på VAGinaen du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar vell ikke lange tida før en chip er bestilt da thewiz .

Tja, de er da ikke så ille disse 2,0 liter 150hk motorene i utgangspunktet?

@Thewiz: Har du bilder? :)

Ja, det tok litt tid å venne seg til for meg også.

Første E46en jeg prøvde, var en 2004 316ia. Da hadde jeg bare kjørt diverse E36 og E34.

Førsteinntrykket var nesten negativt mtp kjørefølelsen. Følte at bilen hadde mistet kontakten med veien, blitt isolert på en måte. E36 er veldig logisk og forutsigbar og du kjenner det du gjør og hva som skjer.

Men nå som jeg er på 3. året i E46 og spesielt i denne, frister det ikke å gå tilbake. Jeg har egentlig alltid savnet E36 328en, og lett litt etter den gjennom flere andre BMWer, helt til 330en. Endelig fornøyd igjen, selv om mye vil ha mer...:)

Har ikke kjørt så mye enda, da jeg ikke har hentet den, men følte absolutt at det vær ålreit. Selvfølgelig vil gamle biler ha mer mekanisk følelse, men jeg er klar for noe som er nyere nå. Er faktisk veldig lei av å kjøre gammel bil.

316ia er vel ikke mye å skryte over når det gjelder motorisering. Vil påstå at 320d (150hk) i en 3-serie sedan går ganske greit. Er ikke akkurat stor bil.

Alltid likt E46, så det skal bli morro å tukle litt med disse. Har ikke noen bilder enda, men det kommer nok en tråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der summerte du mine tanker rimelig perfekt. Gikk fra 92 e34 til 06 e90. Lei av å kjøre gammel bil når jeg kjørte 2012 E-klasse i jobben.

Syns også 320d går greit (163hk), men man blir jo fort lei da. Holde seg så lenge man klarer før man chipper, for man blir lei den effekten også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...