Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Litt mimring fra den gangen rock & roll ga mening. Queen og Farrokh Bulsara (Freddie Mercury) in action... almost no one better... 8)

http://www.youtube.com/watch?v=5YDNdYLTIQI

Har du sett den dokumentaren som gikk på NRK2 om dem? Har aldri vært noen fan av Queen, men det åpnet øyene mine. Og jeg har fått en dyp beundring for Freddy, og satt med en tåre i øyekroken i slutten.

Days of our lives eller noe slikt heter den. Er i to deler, og jeg fikk ikke slått på serieopptak før de hadde slutta å sende del 1 i reprise :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/746 ... r-eller-to

"Det kommer frem når han snakker om community-delen av «Gran Turismo 6», som han er den morsomte delen ved det nye spillet."

Korfor ikkje bare drite i å legge så altfor mye i community og sånt? Fokus på en simulator bør være fysikk, og i gt5 sitt tilfelle, også lyder. Billydene dreper totalt innlevelsen i gran turismo, når en s54 høres ut som en hjulvisp. Alt eg vil ha av community er muligheten for så mange som mulig å kjøre sammen online.. En del kjekkere å kjøre 40-50 mot hverandre i live for speed enn 8 stk i gt5..

Og gidder nok ikke å plukke opp gt6 til ps3 når ps4 er lansert/like rundt hjørnet. Da venter eg heller til gt7 kommer, og plukker opp ps4 i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/7466/-gran-turismo-7-kommer-om-et-r-eller-to

"Det kommer frem når han snakker om community-delen av «Gran Turismo 6», som han er den morsomte delen ved det nye spillet."

Korfor ikkje bare drite i å legge så altfor mye i community og sånt? Fokus på en simulator bør være fysikk, og i gt5 sitt tilfelle, også lyder. Billydene dreper totalt innlevelsen i gran turismo, når en s54 høres ut som en hjulvisp. Alt eg vil ha av community er muligheten for så mange som mulig å kjøre sammen online.. En del kjekkere å kjøre 40-50 mot hverandre i live for speed enn 8 stk i gt5..

Og gidder nok ikke å plukke opp gt6 til ps3 når ps4 er lansert/like rundt hjørnet. Da venter eg heller til gt7 kommer, og plukker opp ps4 i samme slengen.

Jeg er enig med deg... Motorlydene er Gran Turismo series er mega-turnoff... Skjønner ikke hvorfor de stresser med å gjøre ting så stort og flott når de f. eks. må delene bilene inn i drittgrafikk og bra grafikk og når skyggeleggingen i interiørvisning aldri fungerte bra heller...

Føler jeg ser GT gå i samme fotspor som Nokia - diehard fan, men det snur seg når produktene begynner å suge i forhold til konkurrentene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig synst eg siste Forza (4?) var bedre enn gt5, men har spilt gt5 ca 100 ganger mer sikkert.. Forza har en dårlig Nordschleife synst eg, kjenner meg ikkje igjen i det hele tatt. Samt betale for å spille live, det er passe gay det. Drog med xboxen til foreldra mine i jula som var for å ha noe å se netflix på tv'en med.. Men måtte ha xbox live gold! Idioti..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig synst eg siste Forza (4?) var bedre enn gt5, men har spilt gt5 ca 100 ganger mer sikkert.. Forza har en dårlig Nordschleife synst eg, kjenner meg ikkje igjen i det hele tatt. Samt betale for å spille live, det er passe gay det. Drog med xboxen til foreldra mine i jula som var for å ha noe å se netflix på tv'en med.. Men måtte ha xbox live gold! Idioti..

Ja, M$ melker deg bra... Jeg kjøpte 360 for mange år siden for å kunne spille brente spill, Forza var en bonus :P

Nür-delen til GT5 er meget bra - syns man får bra hukommelsestrening med de delbrettene som krever bra tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...