Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk du ikke snappene mine? :P

Merkelig opplegg... Vi hadde to billetter, dro til "vip" innkjøringa... sa "vi skal bare opp og hente varer" (fordi vi ikke orket å gå hele veien opp fra parkeringen) ... og fikk kjøre helt opp...uten å vise billetter eller noe...Så vi kunne igurnn ha sneket inn fler..

Skrevet
En vakker dag skal jeg bli E24 eier igjen, og jeg skal dra på europatur, det er sikkert!

[ Bilde ]

Skjønner ikke at du solgte den du hadde! ;)

Hadde vært kult å vært på Rudskogen i dag ja!

Det er vel forøvrig bekreftet at min favoritt i formel 1 kommer tilbake til Ferrari til neste sesong. Räikkönen og Alonso i samme team kan bli interessant! :mrgreen:

Skrevet

Hjemme fra treffpunkt 80, fantastisk treff med ca 500 biler... Tema i år var cabriolet og det var omtrent 15 e30 cabriolet blant annet. Vannvittig flott treff.

Skrevet
Det er vel forøvrig bekreftet at min favoritt i formel 1 kommer tilbake til Ferrari til neste sesong. Räikkönen og Alonso i samme team kan bli interessant! :mrgreen:

Hehe ja, kommer til å bli drama :) F1 er best med masse drama :)

Skrevet

Ser ikke for meg at noen av dem nøyer seg med å være andresjåfør vertfall! ;) Jeg mener forsåvidt at det er slik det skal være. Å ha en andresjåfør som er der for å backe opp en førstesjåfør synes jeg ikke hører hjemme i en slik konkuranse. Som Senna sa; You are fitted in a racing car, and you race to win. Second og third place is not enough..

Skrevet

Enig... Tror ikke konkurranse fra andre team/førere vil skape den enorme konkurranseånden som Alonso vs Kimmi vil skape :)

Ingen ivrig F1-seer (har sett det live, Hockenheim 2006 - de bilene lyder noe HELT annerledes og helt sinnsykt brutalt i virkeligheten!!), men liker å se race når det "skjer" ting :D Litt sånn som at jeg normalt hater fotball, men finalekamper i VM ser jeg gjerne ;)

Skrevet
Haha suckers, i Bergen var det knallvær som vanlig! Kjørte en tur med sykkelen, litt vått på veien innimellom, ellers bra.

HAHA :lol: Litt sol må dere jo få, det er har dere vel fortjent :) Med hilsen i fra landsdelen med flest soldøgn i året 8)

Skrevet
Nevnte ingenting om sol.. Knallvær i Bergen = opphold.

Da må jeg beklage, som Sørlending så er knallvær for meg sol fra klar himmel :) Glemte at dere Bergensere har en litt annen definisjon på knallvær :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...