flonoen Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Haha suckers, i Bergen var det knallvær som vanlig! Kjørte en tur med sykkelen, litt vått på veien innimellom, ellers bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Nå ligger høstløvet på veiene her i Grenland... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Brukt dagen på Rudskogen idag og fått med meg motorshow... formel 1 ferrarien var en ganske spesiell opplevelse!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Fakk. Det ville jeg og ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Fikk du ikke snappene mine? Merkelig opplegg... Vi hadde to billetter, dro til "vip" innkjøringa... sa "vi skal bare opp og hente varer" (fordi vi ikke orket å gå hele veien opp fra parkeringen) ... og fikk kjøre helt opp...uten å vise billetter eller noe...Så vi kunne igurnn ha sneket inn fler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 En vakker dag skal jeg bli E24 eier igjen, og jeg skal dra på europatur, det er sikkert![ Bilde ] Skjønner ikke at du solgte den du hadde! Hadde vært kult å vært på Rudskogen i dag ja! Det er vel forøvrig bekreftet at min favoritt i formel 1 kommer tilbake til Ferrari til neste sesong. Räikkönen og Alonso i samme team kan bli interessant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Jo fikk alle snappene for no dritt å tease sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Hjemme fra treffpunkt 80, fantastisk treff med ca 500 biler... Tema i år var cabriolet og det var omtrent 15 e30 cabriolet blant annet. Vannvittig flott treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Det er vel forøvrig bekreftet at min favoritt i formel 1 kommer tilbake til Ferrari til neste sesong. Räikkönen og Alonso i samme team kan bli interessant! Hehe ja, kommer til å bli drama F1 er best med masse drama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Ser ikke for meg at noen av dem nøyer seg med å være andresjåfør vertfall! Jeg mener forsåvidt at det er slik det skal være. Å ha en andresjåfør som er der for å backe opp en førstesjåfør synes jeg ikke hører hjemme i en slik konkuranse. Som Senna sa; You are fitted in a racing car, and you race to win. Second og third place is not enough.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Enig... Tror ikke konkurranse fra andre team/førere vil skape den enorme konkurranseånden som Alonso vs Kimmi vil skape Ingen ivrig F1-seer (har sett det live, Hockenheim 2006 - de bilene lyder noe HELT annerledes og helt sinnsykt brutalt i virkeligheten!!), men liker å se race når det "skjer" ting Litt sånn som at jeg normalt hater fotball, men finalekamper i VM ser jeg gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Haha suckers, i Bergen var det knallvær som vanlig! Kjørte en tur med sykkelen, litt vått på veien innimellom, ellers bra. HAHA Litt sol må dere jo få, det er har dere vel fortjent Med hilsen i fra landsdelen med flest soldøgn i året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Nevnte ingenting om sol.. Knallvær i Bergen = opphold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Nevnte ingenting om sol.. Knallvær i Bergen = opphold. Da må jeg beklage, som Sørlending så er knallvær for meg sol fra klar himmel Glemte at dere Bergensere har en litt annen definisjon på knallvær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg