Julianv Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Bare å gå på elkjøp imorgen så får du det.. I åsane har de tatt inn 4x så mange som det er forhåndsbestilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Må stå i kø sammen med 160 andre i kveld jeg, hvert fall 160 forhåndsbestilte der jeg skal hente det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Det var mest økonomien jeg tenkte på! -30 på konto. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Å ja, hehe. Håper det er kroner, og ikke tusen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 solgte e36'n i går jeg, så har litt på konto men må cashe ut 54000 på brz'n i forskudd neste uke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Hvorfor finnes det flust av GT86, men svært få Brz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Oi. Det er litt penger! Håper du har spart eller buffer hehehe. Bare -30 kroner, ja! Jævla 2000 i bompenger ("kontantkort"), som er minstebeløp. Tok knekken på matbudsjettet. Blir suppe og bakevarer neste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Toyota bestemte at de skulle komme ut med sin først, samt at de har fått mye "gratis"reklame av Aasbø, og ikke minst får du den i flere utstyrsversjoner. Subaru BRZ får du kun topputstyrt, som er samme pris som GT86, men det har også blitt satset lite på BRZ utad fra Subaru sin side, da det ikke er noe bil Subaru tjener mye på iforhold til andre modeller. Men nå får jeg min snart, og kommer til å bruke den samt demobilene våre til å promotere bilen litt, også kommer det en kampanje for hele landet nå, hvor vi betaler flybiletten til gardermoen, hvor vi leverer bilen til eiern, og han kan sette seg i bilen og kjøre avgårde Samt at nå i september har vi 2,95% rente på nye biler, både leasing og lån, så er penger å spare Har ikke spart opp noe, men får lønn fra gamlejobben og nyejobben, samt fått 30k for e36'n, så skal nok gå, men ja, er veldig mye penger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Det var en enighet mellom Toyota og Subaru om begrenset levering av færre BRZ enn GT86er. Hvis jeg husker det riktig så skal noe sånt som 9 av 10 være GT86 og 1 av 10 være BRZ. Tzunami kan sikkert bekrefte eller avkrefte dette, men i andre land leser jeg om at Toyotaen kan leveres raskt, mens det tar signifikant tid hvis man bestiller Subaruen - også det bidrar til at det finnes mange flere Toyotaer enn Subaruer. Ville også valgt en BRZ selv fordi det hadde vært et perfekt leketøypar med Subaru Forester XT Relevant: http://www.avoturboworld.com/index.php? ... &Itemid=31 For ca. 25.000 NOK + moms får man 300 hk og mye bedre dreiemoment. Da går bilen fra å være mildly interesting til ooh jeg må prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Har hørt at det er en enighet om flere toyotaer enn subaruer ja, men så mange visste jeg ikke det er et stort tap fra subaru sin side om de har håpet å komme seg inn på sportsbilmarkedet, selv om jeg tror de foreløpig holder seg til 4-hjulstrekkerne.. De har jo Subaru Trezia som også er samarbeid med toyota, men heller ikke denne selger noe godt. Pr lager har vi nok større leveringskapasitet enn toyota da de har gått tomme tror jeg? vi har 6 biler igjen, etter min, pluss demobiler rundtomkring i landet, så vi har fortsatt mulighet til å levere, men om man skal bestille fabrikkbil (noe man ikke gjør med Subaru) så tar det nok lang tid, vil tro det sikkert er tilsvarende toyota sin leveringstid da de produseres på samme sted(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Jeg får ikke GTA5 før på onsdag, har fortsatt ikke blitt sendt fra elkjøp enda. Men jeg fikk heldigvis litt kompensasjon, fikk det billigere:) Gjør meg uansett ingen verdens ting, da jeg ikke har fri før fredag uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Jeg sitter heller å venter 2 mnd på min forhåndsbestillte ps4 jeg så kjøper jeg heller gta til den . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Teiteste som er, å forhåndsbestille noe og bli lovt at det skal komme da og da så kommer det senere enn utgivelsesdato. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Teiteste som er, å forhåndsbestille noe og bli lovt at det skal komme da og da så kommer det senere enn utgivelsesdato. Bor alle her på landet eller? Det er aldri stress med spillutgivelser i Oslo, alltid en eller annen bortglemt hjørnesjappe som har en kopi igjen Eneste jeg pleier å forhåndsbestille er spillkonsoller (spesielt de som kommer før jul), men jeg vet ikke hvordan PS4 vil være så det har jeg ikke brydd meg om enda. Bare enda bedre lyd og bilde er kjedelig, PS3 holder i massevis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Ligger under varmeapparat i ETK. Du får ikke kjøpt knappen løst, men du må kjøpe hele knappesatsen. Pah! Da blir det ebay til hundrelappen. Eneste knekk der er at frakta er relativt dyr på en liten knapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg