wicky124 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 De nye boksene flasher ikke på samme måte som før.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 hvordan flasher nye bokser? får man ikke se at de flasher? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Prøv etterpå så kan du se selv... Men de lyser bare rødt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 så da hadde du ca 80 på speedoen ?` sure penger ja... Aner ikke, sikkert 76-77 rekner jeg med menmen, sånn som skjer De nye boksene er vist infrarød "blitz" så du ser ikke noe blink iforskjell til di eldre med halogen blitz. Blir vell blendet av di gamle Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 De gamle får du med deg at blinker ja! Var en et par hundre meter foran meg som ble tatt i en tunnel i Bergen. Lyste godt opp det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Jeg blir kvalm av hvor lite respekt en del av dagens ungdom har.Ta dere tid til å lese det her. http://imgur.com/gallery/RvuRw Og nok en gang ser man hvor de har det fra, ikke akkurat slik gode foreldre reagerer... Får være glade for at denne typen ungdommer er i kraftig mindretall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Jeg blir kvalm av hvor lite respekt en del av dagens ungdom har.Ta dere tid til å lese det her. http://imgur.com/gallery/RvuRw Og nok en gang ser man hvor de har det fra, ikke akkurat slik gode foreldre reagerer... Får være glade for at denne typen ungdommer er i kraftig mindretall! Jeg skjønte det som at foreldrene vurderte søksmål mot sine barn? Men om de vurderte søksmål mot eiern av huset så er det jo heelt bak mål! Der ligger det jo ikke noe logikk bak! Uansett, så skjønner jeg ikke hvordan folk kan gjøre sånt, at man ikke lar andres ting være, og spesielt ikke bryte seg inn i et hus og ha full fest der :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Det er vel snakk om at foreldrene vil saksøke huseier for å "henge ut" tenåringene/barna deres for hva de har gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Denne burde jeg ha kjøpt http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=43590059 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Vet ikke helt hva jeg hadde tenkt om jeg så deg komme rullende i en Z1, men noe mafiapris hadde du iallefall ikke fått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 heihei! roooolig nå! tror ikke brzzzrrzzrrz din hadde vunnet no somalerpris heller..hahaha Jeg er keen på roadster (midtlivskrise) men lurer på å utsette det til neste sommer...og heller kjøpe meg think som jobb bil til vintern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Nei takk gud for det når brz'n vinner somalerpris er det vel på tide å kvitte seg med den Z4 da? er keen på z4 en gang får kjøpe meg z4M cab når jeg får rå til en bil nr. 2 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 hvorfor var den Z1 så billig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Nå er den solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg