Mattae Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Utforkjøringa jeg hadde med e90'n i midten av juli. fikk plutselig brev i går om at jeg mister lappen i 6 mnd. Stilig det når det i avhør ble fortalt at jeg skulle få et forelegg og saken var utav verden. aldri blitt nevnt tap av førerkort. Derfor jeg handla bil 3 dager etter avhør.. Har i følge brevet ikke hatt lappen siden den 19 sep. Stilig om jeg hadde vært på ferie nå i en mnd. Hadde fortsatt kjørt rundt i god tro om at jeg hadde lappen, ikke fått en telefon eller noenting. Så du har kjørt å sladdet og kræsjet og synes det er rart at du har mistet lappen? Det er nå en ting, problemet er det at i avhør fikk jeg beskjed om jeg godtok forelegget så var saken ferdig for deres del, noe jeg gjorde da... og så kommer det i etterkant at jeg mister lappen i et halvt år. forøvrig var jeg ikke ute å sladda heller... så kan spare meg for de kvalme kommentarene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Nå henger jeg aldri ut kunder eller forventer at alle skal kunne like mye eller være interessert i bil, men her er dagens. How to fix the problem. ..nå var det ikke dette denne bilen var inne for heller, men jeg fikk meg en god latter når jeg kjørte inn på verkstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Hva slags lampe er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Hva slags lampe er det airbag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Kan være han var lei av å ha den strålene i tryne da, om han prøver å skjule det håper jeg han vet sjøl kor dårlig Ditta va XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Kan være han var lei av å ha den strålene i tryne da, om han prøver å skjule det håper jeg han vet sjøl kor dårlig Ditta va XD Hvorfor ikke bare ta ut sikringen? Altså, til du får fikset problemet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Fordi da glemmer han det nei e vet ikke e folk gjør som dem vill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Er det bare jeg som synes den bilen her er helt fantastisk?! Bare interiøret gjør meg gal http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=42721924 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Er det bare jeg som synes den bilen her er helt fantastisk?! Bare interiøret gjør meg gal http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=42721924 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Er det bare jeg som synes den bilen her er helt fantastisk?! Bare interiøret gjør meg gal http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=42721924 Hadde definitivt valgt en annen lakk og interiør. Svært lite fan av disse brunnyansene som har kommet se seneste årene. Interiøret er pent å se til, men personlig synes jeg det blir litt "over the top" og slitsomt i lengden. Får litt assosiasjoner til tunge 80-talls velourmøbler også av en eller annen merkelig grunn, hehe. For all del en super bil og jeg kan bare drømme om en, men jeg hadde ikke valgt det eksemplaret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Er det bare jeg som synes den bilen her er helt fantastisk?! Bare interiøret gjør meg gal http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=42721924 Hadde definitivt valgt en annen lakk og interiør. Svært lite fan av disse brunnyansene som har kommet se seneste årene. Interiøret er pent å se til, men personlig synes jeg det blir litt "over the top" og slitsomt i lengden. Får litt assosiasjoner til tunge 80-talls velourmøbler også av en eller annen merkelig grunn, hehe. For all del en super bil og jeg kan bare drømme om en, men jeg hadde ikke valgt det eksemplaret. Ganske enig der, ser bare det på min gamle bil, den var mosegrønn utenpå originalt og ble lakkert rød, innvendig var interiøret grusefullt(lys grønt). Ikke mye pent og da jeg solgte den hadde den ingen spor etter å ha vært grønn noen plass. Denne kombinasjonen går igjen på veldig mange BMWer av det slaget på slutten av 70-tallet og var nok helt i tiden å bestille en bil slik. Jeg ser denne GrandCoupeen har brune deler i taktrekk og A-stolper, delt inn akkurat slik min gamle E24 var, bare her grønt og hvitt istedefor brunt og hvitt. Ser du på E32 og E39 idag, brunt dashboard er grufullt. Var sikkert både eksotisk og pent da det kom. Lyse skinnseter kunne jeg aldri tenkt meg å hatt i bil. Beige er ille nok etter blå dongeribukser og sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Er det bare jeg som synes den bilen her er helt fantastisk?! Bare interiøret gjør meg gal http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=42721924 Hadde definitivt valgt en annen lakk og interiør. Svært lite fan av disse brunnyansene som har kommet se seneste årene. Interiøret er pent å se til, men personlig synes jeg det blir litt "over the top" og slitsomt i lengden. Får litt assosiasjoner til tunge 80-talls velourmøbler også av en eller annen merkelig grunn, hehe. For all del en super bil og jeg kan bare drømme om en, men jeg hadde ikke valgt det eksemplaret. Njah, smaken er som bakken jo, men både jeg og dama syntes bilen var noe syyyykt pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Er det bare jeg som synes den bilen her er helt fantastisk?! Bare interiøret gjør meg gal http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=42721924 Litt mercedes preg over fronten på den der synes jeg men fyfaen den er fin! Likte interiøret, men ikke utvendige fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Den der var nydelig Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Bensin til 8,39 kr i dag! Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg