Jørgen Lie Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Da var frøkna EU-godkjent for to nye år, uten feil eller mangler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Jeg håper været fortsetter tradisjonen med lite snø i Oslo denne vinteren! Skal kjøre CRXen såeh Gleder meg til å sitte fast her og der og plage nabolag med prompepottas lyd Elsker stillheten om vinteren, spesielt rundt juletider når alle sitter inne bortsett fra noen muslimer i gatene (haha, hver gang) samt meg som får tomme gater å boltre meg på (sideleeeengs!!)! Blir harstad på meg iår...så...ingen kebabmiddag på meg (tradisjon siste 9årene!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Grattis! For de som synes synd på seg selv i dag, her er en trøst: sitter i forelesning om etikk og moral i økonomi og bedrifter....i hele 3 timer skal dette vare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 var 2 karer å titta på E30`n i stad.. lurer på hva de ville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Vær syk siden forrige onsdag... slitsomt....og attpåtil vil kona på ikea idag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 God bedring Wicky! Og lykke til på IKEA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 IKEA er vel ikke akkurat den beste medisinen for å bli frisk, heller tvert imot.. Et mareritt og gå inne på så store butikker, fordi hver eneste hylle og artikkel skal selvfølgelig besiktiges!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Skal jeg ha noe på IKEA så går det fort, jeg og fattern var på tur der en kveld med ordre fra mor på hva vi skulle kjøpe. 15 min tok det fra vi forlot parkeringen til vi var i bilen igjen og mesteparten av tiden gikk på å gå fra inngang til kassen. Med mor så må det avsettes en halv dag til Ikea...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Jeg sovner mens jeg er i Ikea, eller er på shopping med kona generelt. Det motsatte skjer når hun skal følge meg til el. og bil butikker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Får hetetokter bare jeg går inn på ikea... Men kona er flink...Hun noterer hyllenr etc før vi drar på ikea..så hun vet hvor alt er..og at vi bruker minst mulig tid der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Skal på IKEA når jeg kommer hjem fra jobb.. Kvir meg allerede.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Kos dere gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Hmm... Lurer på om jeg har ett kvinnelig gen liggende i kroppen.. Jeg ser på Home and Away hver dag, eller fra opptak hvis jeg ikke rekker ordinær sending. Jeg liker meg godt på IKEA, en gang dro jeg min høygravide kone tre runder på IKEA, hun tryglet om å reise hjem til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Du er en fish, det er nok forklaringen! haha trist http://bil.aftenposten.no/bil/Snart-slutt-for-denne-52475.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Jeg liker meg på IKEA jeg, de har så god (og billig) mat i restauranten og de har sånne kjempebreie familieparkerings lommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg