Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Vet ikke om det var 7 eller 10 seter, men hvert fall ikke brukt som en varebil eller på grønne skilter. Og ja, enig med den! Lærekjørte faktisk i en Hiace. Tålte pryl den. Men det er vel definisjonen på en spinkel bil. Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Ja, de tåler ekstreme mengder med juling men de finnes jo ikke komfortable for fem flate øre. Blir spennende å se om denne tåler de samme belastningene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Haha. Det er helt sant! Lånte en 90-ish modell Hilux. Det var sprettball det. Skallet meg i taket så mange ganger at jeg nesten ble grønnsak etter en kjøretur på 10 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Eksfirmabilen min var også med på noen turer, som jeg måtte klø meg i huet for å forstå at gikk bra. Hopp opp sandtak, innover skogsbilveier med røtter, steiner og alt mulig slags saker og ting. Bærebruene er det laveste på den, og det høres veldig dramatisk ut når de tar nedi! Under det ene hoppet så rev jeg løs verktøyseksjonen fra bakveggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Ah. Må være greit å ha en bil som takler sånt Veien ned til hytten får et gruslag hvert 5. år. Så regner det vekk. Nå kan jeg ikke kjøre ned lenger. Er så mange spisse stener og faenskap som hadde spist opp felgene. Hehe. På tide å asfaltere litt, etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Ja, blir mye anleggstrafikk så det må til det da! De stakkarene som byttet ut bilene sine før meg gliste rått da jeg fremdeles måtte kjøre Hiace. Enden på visa var at de fikk Peugeot Partner og ble EKSTREMT lange i maska da jeg fikk Vito for en måned siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Hvorfor blir jeg sitert når jeg ikke har nevnt aksellerasjonstider eller tidssammenligninger i det hele tatt!? Jeg sa at RS-Audier ofte er raskere i det virkelige liv. For eksempel så er det noe som heter nedbør og dårlige veier, noe vi har masse av nesten over alt i verden - spesielt Norge. Der kommer firehjulstrekket godt med. Også er 99.99% av supersedankjøperne amatører: firehjulstrekket tilbyr mer grep og trygghet for amatøren ute på vanlige veier enn det bakhjulstrekk gjør, noe som igjen vil medføre at en Quattro-sjåfør vil tørre å presse hardere enn om han kun hadde bakhjulstrekk. Men du vet best. Trodde du som var Nürburgring-gudinnen her inne faktisk visste hva jeg snakket om: i GT2-klassen RACING på Nürburgring 24 timers løpet hvert år er det alltid E92 M3 vs. R8 når det er snakk om Audi vs. BMW. Det samme gjelder veldig mange andre race og racingklasser også. Faktum er det at den mest passende touringrace basisen fra BMW er M3 og Audi er heldige og har R8. Hva tar du meg for btw.? Tror du ikke at jeg visste at M3 og R8 er forskjellige bilklasser? Men du vet best. Hvor begynte denne diskusjonen? Jo, at merkeblinde kompisen din gallay sa at VAG suger "og sånn er det bare". Jeg sa at VAG leverer sykt mye bra, og mye av det er beyond hva BMW leverer per i dag eller hadde klart. Selvsagt kan ikke VAG og BMW sammenlignes, og det var jo også mitt poeng: VAG er ikke automatisk bare Audi eller VW som noen brukere her inne tydeligvis tror. Men du vet best. Jeg gir meg her og setter deg på ignorerte brukere. Første gang jeg har gjort det på et brukerforum, ever. Gratulerer. "RS modellene er ofte raskere i det virkelige liv" Hvor har du dette i fra? Joda firehjulsdrift har sine fordeler når det kommer til vær og vind men vi har like store områder av verden uten mye regn og små og det er her M5en vil vinne. At RS modellene er til for å holde amatørene borte fra BMW M er for så vidt greit for meg Hvorfor begynner du å snakke om GT2 biler, hvem her har sagt at det er racer biler det er snakk om. Det er da vitterlig gatebiler vi diskuterer og da er det passe fjernt av deg å begynne å snakke om racerbiler, uten å en gang nevne det for sammenlikningens skyld. Nok ett tegn på mangel av kompetanse...Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal ta deg for men det jeg aner tror jeg at jeg holder for meg selv. Det burde ikke overraske deg at du møter på motstand med "VAG fremmende " innlegg på ett BMW forum, ganske freidig av deg å da plassere oss 100 prosent BMW entusiaster i egen bås fordi vi ikke er enige med deg. Blir du så snurt og fornærmet av å bli arrestert på dette så burde du virkelig finne ett annet forum å skrive på, det er helt klart lov til å diskutere og synes andre merker er bra men du MÅ tåle å få motsvar du ikke liker. Ignorer meg gjerne, det er virkelig ikke noe stort tap for meg å slippe alle de halvhjertede og sutrende innleggene dine. En solid diskusjon bør du tåle uten å stikke halen mellom beina å kapitulere. Men, Fredrik... 0-100 ditt, 0-350 datt. Hvordan og hvorfor kan du si at en RS6 er en plastracer? Kunne godt hatt RS6 jeg. Ved vanlig kjører drar det 40/60 (foran-bak) og ved pådrag økes det til maksimalt 84% på bakhjulene ved behov. Hvordan det kan være kjedelig og dritt skjønner ikke jeg. Jeg sier ikke at RS6 er noen plastracer selv om den har litt vel mye plast i fronten og hekken i form av fangere og skjørter, det er en fantastisks kjøremaskin som viser at Audi er en seriøs konkurrent. Jeg har aldri sagt at denne bilen er "kjedelig og dritt" så dette stemmer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Hahaha. Uff, partner er nitriste. LITT forskjell på de bilene også Virker som greie biler! Eneste problemet de har hatt med sin vito, var at den spiste bremser på europatur i sommer. Kom til Polen og så var det stans og rett på verksted. Men det kan jo skyldes 100 grunner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Mye plastikk? I forhold til...? Mye mer enn...? Audimodellene (RS4/6 etc) er kjent for å fremstå som "normale" familiebiler. Jeg forstår ikke hva du mener med for mye plastikk i form av fangere og skjørt. De er veldig nøytrale og simple i mine øyne, når det kommer til plastikk. Det høres ut som du omtaler noe slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Synes ikke Audi er noe verre enn BMW mtp plast. F.eks. E92 og nyere i de fleste modellrekkene grenser jo nesten til jallastyling (bare at det funker og ser bra ut). Det er mye, stort og vulgært. Ikke like stilren som f.eks. E34, E32 og E30 osv. var. Hehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Mens vi er inne på andre merker. Det er et eller annet med denne bilen som får meg til å tenne på alle pluggene. Sjeldent jeg får en sånn må ha-følelse, men fy flate jeg skulle gjerne hatt en Frekke linjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Mye plastikk? I forhold til...? Mye mer enn...? Audimodellene (RS4/6 etc) er kjent for å fremstå som "normale" familiebiler. Jeg forstår ikke hva du mener med for mye plastikk i form av fangere og skjørt. De er veldig nøytrale og simple i mine øyne, når det kommer til plastikk. Nei nå må du følge med... Har kommet ny RS6 siden sist og denne synes jeg har litt for mye plast, ikke at det er stygt på noen som helst måte men jeg liker det anonyme stilen på F10 M5 bedre. Med unntak av E60 M5 så har alltid M5ene vært ganske anonyme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Er det sånn de ser ut? Hehehe. Var nesten litt F20 preg over den fronten. Litt overkill fanger, etter min smak. Men det er nok en rå bil å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Samme kan man si om forgjengerne til den nye RS6... Dette blir en evigvarende "debatt". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Jepp. Er ikke vits i å diskutere noe subjektivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg