Simennzz Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Om man holder pila over et brukernavn her, så kommer det opp et tall under avataren: Hva betyr det tallet? Hvor mange ganger et innlegg du har laget er likt, blir et slags mål på hvor godt du er likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Ååh, såpass ja.. Haha, hvor havner man på næringskjeden nå tro!? Fancy alt skal være nå til dags majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 En måned og 3 dager til termin! Den siste tiden går TREIGT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Men trenger du å lage en "alla barna" vits bare fordi du er litt uenig eller synes det er dumt det som blir skrevet? Jeg har ett stort behov for oppmerksomhet Men fra spøk til alvor, den "alle barna" vitsen var verken frekk eller spydig, den var direkte relatert til innlegget til fredrik90... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Satt inn sykkelen i dag. Hmm, blir tungt frem til våren merker jeg. Har ihvertfall ny bruksbil jeg kan dulle med da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43428166 Er det sånn å forstå at personen faktisk har blitt tatt av statens vegvesen på finn.no?!?! Tja, man skulle nesten tro det. Denne bilen ble innkalt til teknisk kontroll (Biltilsynet) skriftelig bare noe få dager etter salgsannonsen ble lagt ut. Men linken til den salgsannonsen ble også lagt ut på FB. Men det er jo litt merkelig, å få innkallelse bare uka etter annonsen er lagt ut. Her kan man bare spekulere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Satt inn sykkelen i dag. Hmm, blir tungt frem til våren merker jeg. Har ihvertfall ny bruksbil jeg kan dulle med da Min ryker vel inn om ikke så lenge òg.. Må ta en service på den snart, håper få tatt den før helga og kjørt noe jævlig i helga, blir sikkert siste anledningen. Vurderer handle meg en KTM eller lignende motard/SM til å frese litt på i vinter.. Står en 640 LC4 til salgs ikke langt fra meg, til ok pris. Men uten motardhjul da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Hos meg er det rett og slett fordi det er for kaldt til å kjøre nå. Fyrer varmeapperatet i bilen fortiden, så blir lite sykkelkjøring uansett. Hadde meg en god tur i helgen riktignok før jeg satt den inn. Tror det fungerer dårlig med gatehjul på KTM på vinteren. Må ha ordentlig motard hjul isåfall. Hadde hatt noia for å tryne hele tida hvis jeg skulle kjørt sykkel i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Jaja, blir seff med motardhjul i såfall.. Men koster jo med felger og dekk.. Får tenke litt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Bilen jeg hadde innom hos meg er tilsalgs, god bil Bare å kjøpe http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44457421 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Tja, man skulle nesten tro det. Denne bilen ble innkalt til teknisk kontroll (Biltilsynet) skriftelig bare noe få dager etter salgsannonsen ble lagt ut. Men linken til den salgsannonsen ble også lagt ut på FB. Men det er jo litt merkelig, å få innkallelse bare uka etter annonsen er lagt ut. Her kan man bare spekulere. Joda, det blir det jo selvsagt, men det er nok endel i det David skriver i annonsen sin. "Farlig" å oppgi offentlig at bilen din ikke tilfredsstiller alle krav nå i vår tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 En måned og 3 dager til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Joda, det blir det jo selvsagt, men det er nok endel i det David skriver i annonsen sin. "Farlig" å oppgi offentlig at bilen din ikke tilfredsstiller alle krav nå i vår tid Jeg har sett en del av disse "ikke godkjent i vognkort" annonsene på finn.no og alltid lurt på a) hvordan folk tør og om BT søker på finn.no eller ikke (de er jo en kontrollorgan, så de bør i prinsippet gjøre det, selv om jeg er for mye mer liberale modifiseringslover). Han jeg kjøpte CRXen av måtte sveise på eksosanlegget da han ble stoppet i teknisk av BT, da de mente at det ikke hang godt nok med gummifestene. Haha, nazi... Heldigvis aldri fått trøbbel selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Jeg har såååå lyst på kebab...GOD kebab... Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Jeg har såååå lyst på kebab...GOD kebab... På tide å bygge gatekjøkken i kjøkkenet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg