wicky124 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Hahaha... Kom på filmen Ritchie Rich der han tar med nye venner hjem. Når de skal spise så åpner han en dør med McDonalds bak... En av de guttene bare "You got your own McDonalds!?" Ser for meg det samme med Wicky som inviterer venner på besøk... "Harru eget gatekjøkken!?" Ouff...RichieRich filmen var fet da... Mccern og egen berg og dalbane hjemme har for øvrig mamma på facebooken min...og hun blir litt sjokka over all kebab-snakkinga på statusene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Kjøpte nytt leketøy fra Hyllemann! Dette blir morro ^^ Skjermbilde 2013-10-08 kl. 08.50.09.png Nå skal jeg hvertfall finne deg...og dulte borti deg med min store Mercedes!!!! hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 hvor ble den siste tiden av hen?? DET er helt riktig as...Siste tiden før hun kom var ulidelig treeeeeeeg...men vips...nå er hun 7mnd gammel Ouff tiden flyyyyyr as...Ikke lenge siden vi snakket om "snart kommer barna" og nå er de 7-8mnd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 DET er helt riktig as...Siste tiden før hun kom var ulidelig treeeeeeeg...men vips...nå er hun 7mnd gammel Ouff tiden flyyyyyr as...Ikke lenge siden vi snakket om "snart kommer barna" og nå er de 7-8mnd.... hehe, ja de begynner å bli store nå! men vi fikk aldri den siste tiden vi men er helt imponert over hvor stor og frisk guttungen er fordiom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Wicky, ikke for å virke krass, men du vet det er kommet en ny forumfunksjon som heter "Multisitat" ? På den måten slipper du å svare på fire innlegg med fire nye poster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 hehe, ja de begynner å bli store nå! men vi fikk aldri den siste tiden vi men er helt imponert over hvor stor og frisk guttungen er fordiom Men han er lil`gangsta så ikkeno å tenke på ... Dere fikk bare mer tid med han om du skjønner Begge våre hadde jo en småtøff start i livet men begge er store og friske nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Nå skal jeg hvertfall finne deg...og dulte borti deg med min store Mercedes!!!! Haha, prøv deg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Wicky, ikke for å virke krass, men du vet det er kommet en ny forumfunksjon som heter "Multisitat" ? På den måten slipper du å svare på fire innlegg med fire nye poster ¨hmmm.....så det nå...haha da skal jeg ta i bruk den neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Men han er lil`gangsta så ikkeno å tenke på ... Dere fikk bare mer tid med han om du skjønner Begge våre hadde jo en småtøff start i livet men begge er store og friske nå stemmer det ja, var en spesiell opplevelse å holde ett barn på 1500 gram, for å så følge utviklingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 stemmer det ja, var en spesiell opplevelse å holde ett barn på 1500 gram, for å så følge utviklingen! Fettklumpen min veide 3650 Og nå er a oppe i nesten 8kg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Fettklumpen min veide 3650 Og nå er a oppe i nesten 8kg... Wooow, big kiddo guttungen veide 7,7 forrige uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Søster fødte i går natt, blitt onkel jeg nå... haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Blir snart ny foererkort klasse naa folkens http://www.dinepenger.no/regler/dette-trenger-ikke-norge/22127441 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Wooow, big kiddo guttungen veide 7,7 forrige uke Ikke langt unna frosken min nei Søster fødte i går natt, blitt onkel jeg nå... haha! Ooo gratulerer Digg med baby i familien regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Ikke langt unna frosken min nei Ooo gratulerer Digg med baby i familien regner jeg med? Det kan vel diskuteres er jo mye gøyere når de er blitt en 2-3år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg