Eksos Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Noen som husker delenr på den delen man trenger for å flytte ned klima på E46? Er vell ikke en originaldel det? Mener på d t var på siden til schmiedmann jeg så denne til salgs... Edit - Tenkte vell feil der jaaa... Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Hm jeg har en vanlig tror jeg. Helautomatisk klima? Med ASC-knapp.. og varmeseteknapp.. Hvilken trenger jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 det er originaldel jo, de har på gs også. En kamerat sleit veldig med å få riktig, gs måtte prøve 4 ganger husker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 De er originale de jeg postet delenummer til, ja! Men de har byttet plastmateriale siden den gang, så nå er de gjerne litt lysere farge enn resten av plasten i bilen. Men det er ikke noe man legger merke til om man ikke vet det, og man glemmer det fort Men du må se på knappene i bilen din! ASC, varmeseter osv. Har du skille mellom hver knapp, eller går alle knappene på en remse? Edit: trykk inn her, så ser du forskjellen: http://jandtdistributing.com/dynavinsolutions/bmw-stereo-navigation-units-and-accessories/bmw-e46-3-series/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Jeg tar bilde etterpå å sender til deg på snap.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Haha. Husk å ta close-up med god belysning da Vet ikke om du så linken jeg redigerte inn over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Tok ikke mange dagene det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Viktig å ha på angeleyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Haha. Husk å ta close-up med god belysning da Vet ikke om du så linken jeg redigerte inn over? Ser ut som jeg har single-row.. Men må ut å se på etterpå for sikkerhetsskyld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Walk me home? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Hadde single row selv Jeg kjøpte min fra koed btw. GS skulle ha rundt 900-1000, mens koed skulle ha rett over 500. Svarte seg med frakt, hvert fall når jeg bestilte litt andre greier også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Tusen takk for hjelpen Blir nok bestilling av litt annet også, med mindre bilen blir solgt. Nesten så jeg har lyst å beholde den nå.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Heisann, Vurderer å kjøpe en bil, men den har noen feilkoder som kommer opp, lurer på om det er bagateller de tilsvarer, eller om det kan være mer alvorlige? legger ved bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Søren altså, drive å går batteritom for tida.. Den vifte foran radiatoren stopper ikke å gå sjøl om e har slått av motoren :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Ka faen gjør æ nu når æ e ferdig me gta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg