Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som husker delenr på den delen man trenger for å flytte ned klima på E46? :)

Er vell ikke en originaldel det? Mener på d t var på siden til schmiedmann jeg så denne til salgs...

Edit - Tenkte vell feil der jaaa...

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Skrevet

De er originale de jeg postet delenummer til, ja!

Men de har byttet plastmateriale siden den gang, så nå er de gjerne litt lysere farge enn resten av plasten i bilen. Men det er ikke noe man legger merke til om man ikke vet det, og man glemmer det fort :)

Men du må se på knappene i bilen din! ASC, varmeseter osv. Har du skille mellom hver knapp, eller går alle knappene på en remse?

Edit:

trykk inn her, så ser du forskjellen: http://jandtdistributing.com/dynavinsolutions/bmw-stereo-navigation-units-and-accessories/bmw-e46-3-series/

Skrevet

Haha. Husk å ta close-up med god belysning da :)

Vet ikke om du så linken jeg redigerte inn over?

Ser ut som jeg har single-row.. Men må ut å se på etterpå for sikkerhetsskyld.. :)

Skrevet

Hadde single row selv :)

Jeg kjøpte min fra koed btw. GS skulle ha rundt 900-1000, mens koed skulle ha rett over 500. Svarte seg med frakt, hvert fall når jeg bestilte litt andre greier også.

Skrevet

Tusen takk for hjelpen :)

Blir nok bestilling av litt annet også, med mindre bilen blir solgt. Nesten så jeg har lyst å beholde den nå.. haha :P

Skrevet

Heisann,

Vurderer å kjøpe en bil, men den har noen feilkoder som kommer opp, lurer på om det er bagateller de tilsvarer, eller om det kan være mer alvorlige?

legger ved bilde:

post-59394-0-01203400-1381413505_thumb.j

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...