Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ser det blir så mye bråk om at Horne sier at hun vil ta debatten om man skal skrive om eventyr til å være prinsen som blir forelsket i en annen prins...

Jeg vil ikke at man skal sitte og lese homoeventyr for mine unger... da tar jeg dem ut av barnehagen.

Hva blir det neste? 

Hvorfor ikke eventyr om et kollektiv? Sånn fra 60-70-tallets flower-powerperiode? "Hvem er pappa?" Drama i tre akter?

Klart man kan ta litt mer alternative eventyr med:"Snøhvit og de 7 dvergene" kan jo bli familie?

"Lilleputt leter etter sin surogatmor i India?" Spennende reiseskildring for barn:fargerikt og likevel et speilbilde av vårt nye,fargerike ikke-A4-liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er mulighetene for å jobb som lastebilsjåfør i f.eks anleggsbransjen?

Har ikke førerkort for lastebil, men vurderer å ta det. Begynner å bli på tide for meg å finne på noe annet å gjøre, og har alltid hatt lyst til å gjøre noe sånt.

Har noen noe erfaring med disse intensivkursa for førerkort som finnes rundtomkring?

Det er lett å få seg jobb som lastebilsjåfør, men forvent mye pes og lange dager. Jeg liker det, enn så lenge ;) Men det viktigste når du søker jobb, er å ha hengerlappen rodd i land. Ingen som vil ha sjåfører uten CE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt skaffer to, selger en til meg for 20', og vips h ar han gratis bil :P

MX5 er knallbiler! Kjøp en grei en til 50.000 og bruk ca 20-25.000 på turbo, da har man sportsbil som holder i massevis. 1.6 literne med 120 hk er egentlig litt daffe, men med 170-190 hk blir de små raketter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...