Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

For min del kunne de gjerne hatt en periode hvor TG-guttene heller lagde en serie reiseprogrammer, siden jeg synes disse er klart mest underholdende.

Mer James og Oz hadde også vært gøy om kom!

Jeg er helt enig med deg i denne betraktningen. Guttas soloprosjekter er faktisk temmelig elegante og det gjelder også i høyeste grad Jeremy Clarkson. Soloprosjektene har en dybde og tyngde som Top Gear dessverre mangler, men på den annen side så er ikke dette meningen heller. Top Gear er ment for alle, mens soloprosjektene nok er for de mer spesielt interesserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alt i TG er så iscenesatt at det blir for dumt. I siste episode, S16E04, dukker alle opp med 325 E30 caber når de skal finne beste cab under en viss sum. "Oh no, I can't believe it" du liksom.

Det kan jeg være enig i. Men problemet med å ikke iscenesette ting, er at du neppe får ut optimal underholdning av det. Top Gear hadde ikke vært i nærheten av like morsomt uten detaljert planlegging av hendelsesforløp, smarte replikker og spenstige kameravinkler.

Jeg vet selv bare av litt amatørfilming at å ikke iscenesette noe gjør ting 10 ganger så vanskelig å filme, og det tar 10 ganger så lang tid å få en tilsvarende underholdende film. Samt lønnskostander på crew x10..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...så igjennom bilder fra sommern....Og la merke til at avstanden mellom dekk og hjulbue er mindre med sommerhjul (22toms vs 17toms) men....burde ikke den være lik egentlig?Har dynamic drive...Kan bilen senkes ved hjelp av dette?

Sett på 13" felg med lavprofil-dekk, så blir den nok lav skal du se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...så igjennom bilder fra sommern....Og la merke til at avstanden mellom dekk og hjulbue er mindre med sommerhjul (22toms vs 17toms) men....burde ikke den være lik egentlig?Har dynamic drive...Kan bilen senkes ved hjelp av dette?

Jo... rulleomkretsen skal maksimalt avvike +/- 5% og dette er knapt synlig for det blotte øyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med de bak Bimmernorway.net da? La inn et innlegg om at jeg hadde problemer med å laste opp bilder der, og Admin kom med et dårlig svar som ikke hjalp meg mye, så sletta han innleggene. Hva er det for noe da? :lol: og JA jeg leste "bruksanvisningen" til å laste opp bilder på det forumet..

Bare jeg som syns det var rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha dere må se denna er kanskje litt drøyt og vise den type bil her på forumet men genialt uansett :P

Sjekk fra 0:55 ca ;D

haha den likte jeg! lå sånn inn til jobb med hiluxen idag selv,folk kjører i 50, så ligger jeg bak sidelengs å presser :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med de bak Bimmernorway.net da? La inn et innlegg om at jeg hadde problemer med å laste opp bilder der, og Admin kom med et dårlig svar som ikke hjalp meg mye, så sletta han innleggene. Hva er det for noe da? :lol: og JA jeg leste "bruksanvisningen" til å laste opp bilder på det forumet..

Bare jeg som syns det var rart?

Jeg synes at du skal ta dette opp med bimmerNorway. Det er lite vi kan gjøre med den saken her inne og vi ønsker heller ikke å kritisere deres administrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med de bak Bimmernorway.net da? La inn et innlegg om at jeg hadde problemer med å laste opp bilder der, og Admin kom med et dårlig svar som ikke hjalp meg mye, så sletta han innleggene. Hva er det for noe da? :lol: og JA jeg leste "bruksanvisningen" til å laste opp bilder på det forumet..

Bare jeg som syns det var rart?

Jeg synes at du skal ta dette opp med bimmerNorway. Det er lite vi kan gjøre med den saken her inne og vi ønsker heller ikke å kritisere deres administrasjon.

Litt feil å klage på bimmers :lol: , men når du først sier det så ble 316 sitt bilde spørsmål også sletta :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med de bak Bimmernorway.net da? La inn et innlegg om at jeg hadde problemer med å laste opp bilder der, og Admin kom med et dårlig svar som ikke hjalp meg mye, så sletta han innleggene. Hva er det for noe da? :lol: og JA jeg leste "bruksanvisningen" til å laste opp bilder på det forumet..

Bare jeg som syns det var rart?

Jeg synes at du skal ta dette opp med bimmerNorway. Det er lite vi kan gjøre med den saken her inne og vi ønsker heller ikke å kritisere deres administrasjon.

Nei det var absolutt ikke på noen måte for å kritisere dem på det andre forumet. Liker det forumet veldig godt. jeg bare lurte på om det var bare jeg som syns det var rart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha dere må se denna er kanskje litt drøyt og vise den type bil her på forumet men genialt uansett :P

Sjekk fra 0:55 ca ;D

haha den likte jeg! lå sånn inn til jobb med hiluxen idag selv,folk kjører i 50, så ligger jeg bak sidelengs å presser :lol:

Haha, ja er morro! Men genialt og komme på tv når de viser hvor alvorlig den såkalte glatte veien er xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men avstanden er betraktelig større på vintern enn på sommern`?Rulleomkretsen på dekkene er korrekte ihenhold til bmw sine anbefalinger...

Optisk kan dekk se veldig forskjellige ut selv om dimensjonen er korrekt. Spesielt hvis et sett dekk har relativt runde sider og et annet sett dekk har rette sider (noe som er typisk for ekstreme lavprofildekk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...