Stenbakken Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Nedsig å ikke få tak i pulevennina etter en tur på byn ..... Da hadde jeg satset på og få med noe annet hjem fra byn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 too late Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 too late Føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 satse på ekstraomgang i morgen lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Nedsig å være på en båt med 30 menn ombord, midt i ingenmannsland Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Nedsig å være på en båt med 30 menn ombord, midt i ingenmannsland Derfor jeg nok aldri kommer til og velge yrket ditt, men jeg synes du/dere som driver på havet/olje og den biten. Og er borte mye av året. skal ha stor ære for det dere gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Dobble post, i know, men må starte dagen med dette, tilgi meg!DROP BIMMERS NOT BOMBS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 So this guy is taking his girlfriend to the high school prom. And he's got a lot of work to do.First he has to rent a tux, so he goes to the tuxedo store. But there's a huge tuxedo line at the store. Finally he gets out of there and realizes he has to go buy a corsage, so he goes to a florist. But there's this big long corsage line at the florist. Finally he gets the corsage and has his tux and he's gotta go rent a limo. But there's this huge line when he gets to the limo place.Finally after waiting and making all the arrangements, it's the night of the prom. He picks her up and takes her down there to get in, but there's this huge ticket line at the door. Finally they get in and they start dancing and having fun, and she says to him, "I'm hungry," so he goes to get her some food, but there's this huge buffet line. He gets her some food and they eat and they're dancing again and she says, "Now I'm thirsty, can you get me a drink?" So he goes to get her a drink and there's no punchline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Lyst på Aston? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44553377 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Har ikke plass til vogna i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Har plass til den i vogna da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Nedsig å være på en båt med 30 menn ombord, midt i ingenmannslandHaha, enig.. Jaja, biff nr 2 ble nå fortært igår Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Lyst på Aston? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44553377 Jeg synes faktisk at den er litt kul selv om konseptet er helt håpløst (vedkommende som kom på ideen burde få igjen skolepengene). Problemet er prisen. Hvem vil betale 260K for en superminimal småbil selv om det står Aston Martin på den (stickers engineering)? Dette er en Toyota iQ i smoking. Kul, men for dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 jeg tenkte også IQ med styling med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg