Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det går ann Jørgen. Men ikke med dette simple programmet jeg bruker nå. Smådirty?! :lol:

jiu6vax7e89loqto58eu.jpg

Se vinduer, felgsenter og alt av lys! :mrgreen:

Skrevet

Lite å gjøre i kveld, beklager at det går utover deg Jørgen! Nå er det 99 prosent sikkert at jeg får fri når vi skal til Bud, håper det gjelder deg også. Så skal du få ei pils av meg som plaster på såret :P!

Skrevet

Det går bra Mads :lol: Ja, regner med det er i boks her også :)

Tore: Er jo uansett på dagen det er mest å se da ;) Jeg skal ha med nett, så regner med det blir Live-streaming fra hytta :lol:

Skrevet
Lite å gjøre i kveld, beklager at det går utover deg Jørgen! Nå er det 99 prosent sikkert at jeg får fri når vi skal til Bud, håper det gjelder deg også. Så skal du få ei pils av meg som plaster på såret :P!

Han drikker ikke ØL lisjguten vår ;)

Skrevet

Starta dagen jævli fint her nå, på vei inn på jobb kom det ei vindkule og slo den tunge døra rett over tommelen min..

Gjør nesten komisk vondt, revna både oppe og under :(

Skrevet

hørtes IKKE godt ut...starta dagen med å balansere dekkene på nytt hos sharif dekksenter...så til jobb...også mangler vi tre stk på jobb idag så blir vel litt for mye å gjøre idag...Not good...

Skrevet

Jaja, jeg startet dagen med å få mitt morgengretne avkom i barnehagen, for så å vurdere om jeg må finne alternativ reisemåte til Køln hvor jeg skal på et møte i morgen.. -Regner med flyet går dit, men så får vi se om jeg blir "askefast" (gøy ord...)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...