gallay Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Hvor er elegansen i den brødboksen der, grim bil som ikke er i nærheten av elegansen og linjene til C126. Nei da heller takke meg til E39 M5, den er lekker, kjører bra og går som bare rakkern Motoren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Motoren! Det er jaggu det eneste også. Noen ganger betyr utseende rett og slett mer enn hva bilen presterer å gå rett frem, her er 500 SEC AMG er soleklar innertier med tidsriktige sorte AMG felger og sort matt grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Noen som har ett par stk plastidip bokser i sort til salgs i Oslo området jeg kan kjøpe? Fikk lyst til å spraye vinterhjula sorte...hm hm hm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Det er jaggu det eneste også. Noen ganger betyr utseende rett og slett mer enn hva bilen presterer å gå rett frem, her er 500 SEC AMG er soleklar innertier med tidsriktige sorte AMG felger og sort matt grill Føkk that, gi meg en e39 med 6.0 v12 under panseret Det går fint med e46 og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Tror heller jeg hadde satset på en bil enn to. Hva med f.eks. Z4 eller andre tilsvarende biler (f.eks. Boxster)? Av og til trengs bakseter :/ E46 facelift coupe er litt sexy og. Pga mye reise er sikkert en bil det mest fornuftige... Jeg må tenke mer på det. Roadsters er favorittbiltypen min, en coupe kan aldri gi samme frihetsfølelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Føkk that, gi meg en e39 med 6.0 v12 under panseret Det går fint med e46 og Jeg kan gi deg E34 Hartge H5S med 6,0 V12 0-100 på 4,6 sekunder i en familiebil fra 90 tallet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Er det ingen her som tilfeldigvis har indre/ytre styreledd til e46 tilsalgs? Begge sider da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Jeg kan gi deg E34 Hartge H5S med 6,0 V12 0-100 på 4,6 sekunder i en familiebil fra 90 tallet.... image.jpg Det er en flott bil, men jeg foretrekker e39, eller helst e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Veldig lyst på roadster selv...men passer lissom ikke helt slik som livssituasjonen er nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Veldig lyst på roadster selv...men passer lissom ikke helt slik som livssituasjonen er nå... Jeg kunne hatt det om jeg visste sikkert at jeg skal være i Norge i hele vår og sommer, i tillegg til bruksbil. E28en gav jeg til lillebror fordi den bare satt og råtna. CRXen gjør det samme nå, utrolig trist at jeg ikke har klart å kjøre mer enn 1000 km med den siden kjøp... Liker Werthers forslag om bruk og kast MX5 (det anbefalte jeg til noen andre også tidligere i denne tråden). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 tror jeg skal ha meg F01..og mx5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Vil også ha mx5! Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Nå dealer jeg med Jan Erik her inne om han sin E30 320 cab haha, impuls-shopping av billigbiler ftw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 E30? ouff....why.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Because fuck you, that's why Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg