noekult Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 OK - hvem er Håkon Madsen her? Jeg har deg på FB, men jeg husker ikke hvem du er og det irriterer meg masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Bergenser med E30 og E91 mener jeg, men husker ikke nick. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 OK - hvem er Håkon Madsen her? Jeg har deg på FB, men jeg husker ikke hvem du er og det irriterer meg masse Trodde du bare addet spesielle folk på facebook? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Nei, da er slipper du det Wicky, men jeg må lage mat, vaske, støvsuge. Slipper å amme og foreløbig skifter jeg ikke så mange bleier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 er heldig der as... Kona tar seg av det meste...jeg står opp med Inaya på lørdag morgen bare..ellers er det kona som er oppe med henne... Men nå er inaya litt eldre også da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Dama mi tar Linnea de 4 vekene jeg er på jobb om gangen så må stå litt i når jeg er hjemme kjedeligste er å lage den helsikkens melka.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Gammel er hu Hauk? Håper det går fint når jeg skal på jobb igjen den 26... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Melka er jo en lek i forhold til grøt! Mye mere arbeid:P Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Gammel er hu Hauk? Håper det går fint når jeg skal på jobb igjen den 26...hu blir 9 måneder 15 nov, var ikke mye gøy å reise ifra hun første gangen nei.. Menmen, går seg til det og Litt kjipt at jeg ikke får første jula hennes med meg. Haha, grøten er lett! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Gleder meg litt til barnet blir et år, og mer håndterlig størrelse! Føles slik nå men det ordner seg nok fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Om ikke lenge er hun ute og flyr etter gutter! Tida flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Apropos bilvalg til 250.000 kr. som jeg snakket om... Så akkurat nå at 320dA xDrive E91 koster fra rundt 250.000 kr. Da den modellen kom ut tenkte at det var perfekt bruksbil da den har sprek nok og gjerrig dieselmotor, automatgir, firehjulstrekk og fet, aggressiv utseende. Siden det er facelift så regner jeg med få problemer under eierskap, samt at de fleste ser ut til å ha blitt eid av voksne mennesker og har som regel godt med utstyr også. Villt å tenke på at de koster halvparten av nypris på halve millionen, tiden har flydd! Det blir en sånn på meg, mest perfekte bilen til nå. Helst i mørkegrå eller M-sport blå, med litt senk og felger kan resultatet bli heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Gleder meg litt til barnet blir et år, og mer håndterlig størrelse! Føles slik nå men det ordner seg nok fort Min er 22mnd og fy hvor mye stress jeg har, han klarer ikke å sitte på en plass lenger enn 2 minutter. Gud hvor vanskelig det er, matlaging i forhold til dette er en drøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Melka er jo en lek i forhold til grøt! Mye mere arbeid:P Sent from my Ifaun using Tapatalk De er like vanskelige..eller.lette... helle i pulver, blande i vann, sjekke temp, og mate ungen..no stress hu blir 9 måneder 15 nov, var ikke mye gøy å reise ifra hun første gangen nei.. Menmen, går seg til det og Litt kjipt at jeg ikke får første jula hennes med meg. Haha, grøten er lett! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Min blir 9mnd 28 november...fikk vi kid rett etterhverandre altså? Tøft Gleder meg litt til barnet blir et år, og mer håndterlig størrelse! Føles slik nå men det ordner seg nok fort Nei det gjør du IKKE! Jeg savner VIRKELIG tiden når Inaya var bitteliten og bare lå der du la henne..Nå kryper hun overalt og spretter og bråker... digg tid dette også, men både kona og jeg er enige i at den tiden hun var bittepiten fløy alt for fort forbi... Min er 22mnd og fy hvor mye stress jeg har, han klarer ikke å sitte på en plass lenger enn 2 minutter. Gud hvor vanskelig det er, matlaging i forhold til dette er en drøm det skjønner jeg ikke...Kan man ikke skrive "1år 10mnd"? hvor lenge skal man egentlig omtale ungen som "xx mnd"? ser foreldre stadig vekk sier "oi nei ungen min 45mnd... altså...WHY!? bare lurer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Ungen min blir 9 mnd , 20. November:) Like lette å lage, men melka er lettere å gi:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg