S.Hafsmo Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Godt poeng...Selv om det er flere F01 enn W221 taxier i Oslo... Har ikke sett en eneste F01 taxi i Oslo, men mange W221. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Et par bilder til av turbin. 15042011311.jpg 15042011310 fjernet.jpg 15042011308 fjernet.jpg Hva er denne til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Nei for det har jo ikke noe med service og innkjøpsordning å gjøre at det finnes flere Mercedes som taxi. Dette sammen med bedre plass er nok utslagsgivende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 På vei te Flesland nå, Berlin idag Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 God tur ! Kranglet med oljesensoren på e90en i hele dag morges jeg.. Koselig når jeg tror den er død. Oljenivået hopper jo opp og ned som det ønsker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Hva er denne til?Turbin driver en generator som lager strøm. De vi har bygget her er til olje/gass industrien. Denne har en stor generator på 71 ton i ene enden av pakken. Den produserer strøm. En slik som denne kan forsyne en oljerig med strøm. Den vi har bygget her kan forsyne hele Halden by med strøm. Vi har laget 2 slike i denne omgang. Den neste sendes om ca 1 uke. Nå skal de sendes til Drammen og testkjøres. De skal gå på gass. Men under testkjøring i drammen går de på diesel. Det går med ca 100 000.- kr i døgnet i drivstoff under testing. Vi lager lager også 10 stk litt mindre nå. Uten en generator på. 9 sendt, 1 igjen. De skal stå med jevne mellomrom på en gassledning og drive gassen gjennom gassledninger. De bruker litt av gassen de transporterer for og gå. image.jpg Avisa i halden var også intresert i den store transporten http://www.ha-halden.no/nyheter/article6995657.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Fikk svar her om dagen , men er epoxy grunning bedre enn syregrunning ? har pusset bilen under helt ned til metallet Ja, epoxy er bedre enn syre e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 om jeg får godkjent E30n på BT om ca 14 dager til, vurderer jeg å selge den. akkurat eu-godkjent med forhåpentligvis senkesett innskrevet i vognkort Eneste grunnen til at jeg vurderer det, er for å skaffe meg en varebil, da jeg tidvis har behov for større plass. Vurderer en ordentlig arbeidshest. Hiace eller transporter.. noen med noen meninger rundt disse bilene? jaja, jeg vet, aldri selg en e30, men sånn blir det kanskje? noen saklige meninger rundt disse bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Hiacen er forferdelig å kjøre, iallfall om du ikke skal ha noen nyere årgang. Den er også lat og tørst på diesel, men de er jo gode biler. Transporter er grei å kjøre og går bedre men kan ha ett litt mer frynsete rykte, men det føler jeg er litt enten eller Ellers så er jo Chevy Cargovan en konge varebil, 6,5 liters diesel er litt tørst men til gjengjeld bjønnsterk. Meget komfortabel bil å kjøre, mye mer plass og deler er nesten gratis på Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Hiace uten 4X4 er helt ubrukelig på glatta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Ganske artig å sladde med hvert fall! I 4x4, og tar seg frem overraskende bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Vi har transporter T5 på jobben, syns de er gode å kjøre til kassebil å være. Hadde t4 før... kan ikke si jeg liker dem spessielt godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Blir nok ikke noe CargoVan Fredrik! Lommeboka tillater ikke det:P Heller selv mest mot Transporter. Blir ikke noe jeg skal kjøre langt i daglig uansett. Men ønsker meg en dieselgjerrig arbeidsbil:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Hiace er litt stumpete å kjøre.. Kommer man litt fort på en fartsdump skaller man i taket, litt som å kjøre traktor på humpete vei! Ellers er det den bestevarebilen man kan ha, jeg synes hvertfall den er helt konge som arbeidsbil! God plass, starter alltid i streng kulde, tar seg godt fram osv. Grunnen til at Hiace ble brukt konsekvent på jobben var fordi at den kunne være på verksted pga. feil 1-2 ganger iløpet av en 5 års leasingperiode, mens Caddy og Transporter kunne være på titalls. Har man 120 biler på en avdeling, klart Hiace er avgjørende i totaløkonomien! Å kjøre bakhjulstrekka Hiace synes jeg ikke var så verst, nå kjørte man jo med verktøy og utstyr baki hele tiden.. Skulle jeg hatt varebil privat, ingen tvil! Hiace! Greit nok, ingen fancy duppeditter, men det er en ærlig og robust varebil. 118 hestern går heller ikke dårlig, jeg lå limt på bakfangern til en kollegas Caddy Maxi 4Motion, selv på svinga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Må nesten se hva det blir til. Får ta kontrollen på BT først, så får vi se.. transporter ligger gjerne gunstigere i pris også. Blir veld budsjett på rundt 20.000.. Føler caddy blir for liten. Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg