Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Rulleomkretsen på ett dekk skal være samme ( +/- 5% ) , så om felgene er 22" eller 17" så skal rulleomkretsen være samme ( +/- 5% )

Den totale "høyden" på dekket blir omtrent det samme, om en holder seg innenfor lovene.

Dette har jeg allerede kommentert... så et eller annet stemmer ikke med den oppgitte dimensjonen på dekkene. Alternativt så hever og senker bilen seg selv... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg allerede kommentert... så et eller annet stemmer ikke med den oppgitte dimensjonen på dekkene. Alternativt så hever og senker bilen seg selv... :lol:

Så ikke dette :) Men vi er jo enige iallefall :)

Det er vi, men jeg tror at Kai-P kom med nøkkelen til problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha dere må se denna er kanskje litt drøyt og vise den type bil her på forumet men genialt uansett :P

Sjekk fra 0:55 ca ;D

Ikke på nyhetene denne, men var mere elegant.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har irritert meg endel også. Bestillte endel T-Skjorter etc derifra før. Men plutselig sendte dem ikke slikt uttafor UK lenger :P I starten funka det å endre myntenhet ifra Pund til Euro. Men nå går ikke det lenger heller :(

Rett og slett et irritasjonsmoment det der :P

Regner med at det er pga at det meste som faller utenfor kategoriene cd og dvd blir for kostbar frakt på utenfor UK. Og gratis frakt er jo noe av konseptet bak play.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...