Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen si meg hvor jeg kan finne ut om felgene jeg har på bilen kan bli godkjent? (dekk+felg)

Blei fortalt om en nettside man kunne regne ut og finne ut forskjellen fra orginal felgene og de nye.

Tenker da på det 5% opplegget de har.

evt. kan dere skrive ned åssen jeg regner det ut :P

Ja, jeg er nok tett som et brød :)

Skrevet
Kan noen si meg hvor jeg kan finne ut om felgene jeg har på bilen kan bli godkjent? (dekk+felg)

Blei fortalt om en nettside man kunne regne ut og finne ut forskjellen fra orginal felgene og de nye.

Mener å ha lest her på bimmers at hvis du henvender deg til en BMW forhandler skal du kunne få utskrift på en liste på hvilke dimensjoner som er godkjent på din bil. Men er ikke sikker på om det var slik da. Men har liksom hatt det i bakhodet med tanke på å få godkjent 235 og 265 på min bil. Var noe med at det var typegodkjent av BMW.

Skrevet

evt. kan dere skrive ned åssen jeg regner det ut :P

Ja, jeg er nok tett som et brød :)

http://dekkalkulator.com/

Skrevet

Om det er standard, da har jeg -1.3% og det er jo innenfor..

Hehe, men 7% utgjør faktisk ikke så stor forskjell. Er 5km/t mer enn speedo´n sier bare ;P

Btw. Gjørgen, heter ikke Eirik :P

Skrevet

Neeei, men så firkanta som BT er så ser de nok rødt på alt over 5% :) 99% sikker på at det er originaldimensjonen!

Skrevet

Går så bra det, haha ;P

Eksos:

hahaha, sant nok :P

De kommer vel til å se rødt uansett når jeg kommer og skal godkjenne.."åååneiii, enda en senka e36 ja.."

Da satser vi og håper på at det er org dimensjonen! Om ikke noen andre vet noe annet før 7 juni :P

Skrevet

Om du går inn på sharif sine sider, står det iallefall der at det er 185/65-15 :P Var også det jeg hadde på vinterdekka mine når jeg fikk bilen..

Skrevet

Ser dere prater om rulleomkrets osv, på merca har jeg vel 9% forskjell fra originalt, så er syk misvisning :P 100 på nåla er 84 i virkeligheten. Men er det noen som vet standard dimensjon på E46 330? Fikk den med 245 bak og 225 foran hvertfall.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...