santho96 Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Fordi de ikke har penger til noe annet... For å sladde med begge hjulene, får da drift på begge hjulene uansett! Er ei jallaløsning som i 90% tilsier at bilen virkelig har fått kjørt seg. For min del betyr det automatisk neste annonse ivertfall. En slik bil er heller stort brukende til hverdags, siden begge hjula går like raskt rundt. Okei, takk for bra svar! Har man 100 % diff bremse da eller 0 % ? Eller tenker jeg feil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 100% Låst bakaksling. Bakhjulene roterer like fort uansett helt til noe ryker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 100% låst, og 100% jalla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 ta en kikk på bunnpanna, den tåler lite og er laget aluminium. var ikke noe problem med bunnpanna, tok den med til en kompis som eier verksted og fant ut at det var sensoren som var gåen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Kjørte en jente i klassen hjemom hos seg, fordi hun skulle hjem til mor i julen og hadde glemt å ta med BHene sine fra hybelen. Haha. Der datt jeg ut litt, men uansett! Hun sa at jeg hadde fin bil, men hun kunne aldri hatt en slik, fordi den var alt for lav. Og nå er bilen justert høyere enn original M-sport. Føler bilen står på stylter jeg. Haha. Men så var hun glad for å se at jeg hadde manuell, for BMW hadde jo bare biler med automatgir og er dermed et kjipt bilmerke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Noen som vet prisen på 20 tommers vossen felger i sverige? helst cv4 versjonen, fant det på finn men de koster jo 5600 per felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 @Wicky. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Thundercoil: Kjente du etter om hu hadde husket det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Ligger på sykehussenga nå, er fortsatt dårlig etter narkose og mye morfin, men hører noen stønner i andre rommet og har det tydeligvis verre meg :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Noen som vet prisen på 20 tommers vossen felger i sverige? helst cv4 versjonen, fant det på finn men de koster jo 5600 per felg http://mobil.blocket.se/sodermanland/Judd_T225_20__BMW___Komplett_paket_pa_REA_49347684.htm?ca=11&w=3 Sett på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Thundercoil: Kjente du etter om hu hadde husket det i dag? Haha. Nei, dette skjedde i dag. Kjørte hun bare hjem, så antar jeg at hun pakket ferdig og gikk til bussen. Hun hadde jo BH på seg, men sa hun ikke ville gå med den de neste 2 ukene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 http://mobil.blocket.se/sodermanland/Judd_T225_20__BMW___Komplett_paket_pa_REA_49347684.htm?ca=11&w=3 Sett på denne? vil gjerne ha vossen, så jeg kan vise den frem hahaha men var ganske dyrt der også jo forventet halv pris og sånt xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 vil gjerne ha vossen, så jeg kan vise den frem hahaha men var ganske dyrt der også jo forventet halv pris og sånt xD Vossen er ikke felger som man får for slikt og ingenting du kan jo være heldig å støte på ett sett med brukte felger til en rimelig penge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Noen som vet om jeg kan søke om flytte av piggdekkoblat over til et annet kjøretøy, eller må man bite i det sure eplet og betale 2 ganger? oblatsiden(e) til kommunen er nede, selvfølgelig. Finner ikke en dritt av info om temaet. edit: Ser det hvert fall går an i Oslo. Håper på det beste. Det går bare med sesongoblat, men det er det jeg har. Så vi får håpe det er samme greiene i Bergen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Vossen er ikke felger som man får for slikt og ingenting du kan jo være heldig å støte på ett sett med brukte felger til en rimelig penge da den kan ikke være så dyr i EU land? eller koster den virkelig så mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg