Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Haha, de tror jeg hadde blitt dårlig business! :P Er ikkje så farlig å søvne når man er sjef tydeligvis :P haha..

Haha, må være bra trøtt da ja, Wicky! :P Her smeller kaffekoppen litt hardt i borde om jeg sovner i lunsjen :P

Sjefen min har igrunn gitt opp...Hun har skjønt at det er bedre å la meg duppe av i 15min enn å ha meg trøtt og gretten hele arbeidsdagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bunnpanna koster rundt 1400,-

men det er en jævlig jobb å skifte, og verkstedene tar seg betalt for dette, så deler og jobb vil komme på rundt 10k.

Samme greia på Saab 9000 jeg hadde det... Utløserlageret til clutchen knakk...Delen kosta 79kr... Jobben kosta 14tusen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen var det å ha med den lille på fly?

Tjah... Null problem egentlig... Hun smilte og lo og var i godt humør hele veien...Han som satt ved siden av oss tror jeg var litt lei for hun skulle hele tiden gi han smukken sin og ta bladet hens og kaste tingene sine på han... Gikk overraskende greit faktisk... Hun likte ikke å sitte i fanget med belte på ved takeoff/landing...da protesterte hun godt... Men hun grein ikke slik som ett par andre unger så ingen ble plaget...

Skal dere ut og fly snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme greia på Saab 9000 jeg hadde det... Utløserlageret til clutchen knakk...Delen kosta 79kr... Jobben kosta 14tusen....

Hehehe, huff, hodet mitt og fornuften min "does not compute" når det gjelder bildelkostnad vs. arbeidskostnad på verksted. Skjønner jo hvorfor, men det oppfattes i hodet mitt som rart likevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte bilen uken etterpå... enkleste løsningen :P

Og ja...det er noe helt annet å kjøre rundt med god lyd i bilen konstra papp-høytalere as... Jeg har HarmanKardon stereo i E klassen...og vanlig "toppstereo" i c klassen...gud hvor stor forskjell det er... E klassen er en nytelse å spille høyt mens C klassen bare ødelegger opplevelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei syden med baby har eg vell sagt til kjerringa blir uaktuelt. Har di f.eks baby seter i taxiene der nede? Laaang flytur, varmt etc.

Har vertfall fått for meg at det blir bare stress.. Kan godt hende det hadde gått strålende og, vet liksom ikke før man har testet det :P

Sent from my ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sommer dumt å ta med ungene på dyre feirer når de er så små er at de ikke får noe minner eller gleder av det på samme måten som om de hadde vært litt eldre :) En kollega skal nå ta med sine unger på 4 og 6 år til Disneyland i Florida, har ventet til barna er såpass store også har han jo hatt tid til å spare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De feriene jeg husker best er vestlandsturene i Citroën BX med familien... Kjørte på natten, og vi fikk ha dynene våre i baksetet... Våknet brått i det vi holdt på å kjøre over en katt... Nok om akkurat den katten, ene overlevde tror vi... Turene inneholdt bading, utforsking av saltvann og mange lærerike ting en dyr sydentur ikke kan føre med seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...