Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Rister høyre bak på bilen når jeg trør hardt på i sving, kan være bærearm?

hjullageret der er bytta for maks 15k km siden så.

Satse på jeg får tid til å hive den opp på løftebukken i dag men.

Prøver igjen :P

Rister igrunn i hele bak på bilen.

Hadde den på løftebukk i går og alle foringer virka greie, hjullager og er bra :S Bortsett fra jeg så kyllingbeina til stabstaget var knekkt av på begge sider :P men skal vell ikke ha noe betydning. 

Skjønner ikke hva som kan gjøre det jeg.

kom til å tenke nå på kanskje mellomakslingslager eller hardy?

Rister forøvrig kun når jeg trør hardt på i ganske lav fart. trør jeg på, på motorveien rister det ikke særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil si at du etter 99.9% sannsynlighet ikke vil komme noen vei ved å fremme krav om heving i jamfør med fkjl. §32. Selger vil kreve avhjelpsforsøk, hvilket vil innebære at feilen rettes og at det ikke volder selger urimelige kostnader.

Avhjelpsforsøk er to ganger (fkjl. §30 (2)), men det kan i enkelte tilfeller være flere ganger - jf. "volde selger urimelige kostnader".

har ikke noe imot at forhandler vil heller reparere, slipper da å lete etter ny bil og mer hodepine :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett igjennom kjøpekontrakten, var ikke snakk om oljeproblemer eller at bilen selges som den står, hvis jeg går inn med dette har jeg mulighet til å vinne saken eller kan forhandler bare si at vi har tatt dette muntlig?  Står bare, ingen garanti siden det er 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt så ser du hva de gjør. Er umulig for oss å forutse hva denne forhandleren vil gjøre med saken.

Forøvrig synd med bilen din. Olje problemer var vi veldig mye borti på vår 1.8T også. Ble skiftet bunnpanne, oljepumpe (x2) og oljesil. Den mistet også alt oljetrykk spontant, og det var da min far ga opp hele bilen. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt så ser du hva de gjør. Er umulig for oss å forutse hva denne forhandleren vil gjøre med saken.

Forøvrig synd med bilen din. Olje problemer var vi veldig mye borti på vår 1.8T også. Ble skiftet bunnpanne, oljepumpe (x2) og oljesil. Den mistet også alt oljetrykk spontant, og det var da min far ga opp hele bilen. Lykke til :)

det er en fantastisk bil, men veldig synd at alltid noen som skal prøve å lure folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid tenkt at e39 er ganske så mye tyngre enn e46, men stemmer kanskje ikke?

i følge vognkort er det vertfall lite vektforskjell på min 530d og kompis sin 330d.

er sånn 50kg eller noe forskjell i vognkort.

Ikke veid noen av dem på vekt da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...