Sjøbuse Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 En kammerat hadde en strøken 3 dørs VR6. Desverre var det 2,8 motoren. men det var en artig bil som gikk meget bra. Svarte skinnseter og mørk lilla lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Hadde mye heller tatt en Corrado VR6, Golf er litt kjedelig.. Corrado og forsåvidt, men der får du 2.9l og elektrisk spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Lykke til med å finne en Corrado som ikke er voldtatt minimum sitt halve liv for en fornuftig pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Hadde mye heller tatt en Corrado VR6, Golf er litt kjedelig.. Corrado og forsåvidt, men der får du 2.9l og elektrisk spoiler Fikk også 2,9 på golfen etterhvert Lykke til med å finne en Corrado som ikke er voldtatt minimum sitt halve liv for en fornuftig pris... De fleste slike biler er vel i grunn brukt hardt da de somregel har blitt brukt av ungdommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Jepp! En og annen GTI finnes men ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Hadde mye heller tatt en Corrado VR6, Golf er litt kjedelig.. Corrado og forsåvidt, men der får du 2.9l og elektrisk spoiler Corrado er egentelig helt ok biler synes jeg, bare synd hekken er så usmakelig stygg på dem. En Corrado kan liksom ikke ha en hvliken som helst farge heller, er grom i rød eller svart da. En nedi veien her har en dønn strøken rød Corrado VR6 med sort skinn, ser veldig fin ut. En kollega hadde også en sort G60, drittbil full av feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Lykke til med å finne en Corrado som ikke er voldtatt minimum sitt halve liv for en fornuftig pris... Fælt så negativ du er om dagen da, det gjelder å se muligheter! Broren din skaffer da litt av hvert i god stand til fornuftige priser, du har sikkert litt kremmer i deg du og Nå skal det nevnes at stortsett alt av typiske "GTI-biler" er voldtatt, man skal være heldig for å finne ett ok eksemplar samme hvaslags bilmerke sålenge bilen har litt motor og noen år på ryggen. Må si jeg liker tanken om Maserati BiTurbo, evt gammel Alfa. Dette er jo biler som i de fleste tilfeller er ormebol av dimensjoner, men jeg har hørt rykter om at gleden de gir deg når de fungerer er verdt all magisk røyk med påfølgende banning Dessuten, hvilken bil husker du når du ligger på etellerannet robotstyrt fremtidsgamlehjem? Avensisen du var innom fordi du ville safe fra a til b eller bilen som faktisk fremkalte følelser? I mine øyne er en bil som faktisk fremkaller følelser, det være seg gode eller vonde, dimensjoner bedre enn en sjeleløs vente-på-alderdommen-brakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Hehehehe, jada... Nå er det stort sett biler som ikke har all verdens interesse hos andre som han klarer å karre til seg. Men har observert både en e30 316 og en Volvo 142 i tilnærmet nyskikk som jeg godt kunne tenkt meg å få til det samme med. Dessverre er gamle folk relativt vanskelige da det gjelder å kvitte deg med bil. Jeg tilbydd en gubbe 100 000 for en 325, det var ikke aktuelt. Noen måneder senere lå den på finn, regner med at gubben daua da bilen plutselig var til salgs i en annen del av Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Her har du en fin cruiser Wicky http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45605177 Evt en slik hvis du vil ha det litt mer artig: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45334881 Sørg for å velge "Passion" utgaven, da den virkelig vekker liv i lidenskapen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Så det nå, synes de var overprisa de 2,8ene...Den er ikke SÅ spesiell, iallfall så lenge det ikke er Coupe. Nettop det... coupeen er tøffere sånn sett...men skal man først ha en kosebil så kan den like gjerne være roadster... Priser over 100k på 2,8literne... og da får man mye annet som er mye bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Wicky: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45837357 Hva var så spesielt med den? jeg er ute etter kosebil...en golf vil aldri bli en kosebil...uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Jeg har kjøpt mye gromt (relativt) til under 50.000 over åra da... Går fint ann å finne seg en artig bil til 25-35.000 kr. og! Vet ikke hva kriteriene til Wicky er da, men! MX-5 likte han ikke, eller så var den kanskje for liten innvendig? Det er standardsvaret hvertfall... Oppgrader med turbo og kos deg i hjel hele sommern... Mx5 er ikke så dum og jeg kunne godt tenkt meg en sånn..den er bitteliten... jeg er ikke bitteliten...det hadde sett litt...teit ut... men den hadde da kun blitt til og fra jobb bil, samt kjøre svingete veier på kveldstid... Men kunne ikke putra rundt i den i byen med taket nede....det er litt flaut Om det blir mx5 så blir den "slik den ble kjøpt"...orker ikke turbokit ombygging etc.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Fælt så negativ du er om dagen da, det gjelder å se muligheter! Broren din skaffer da litt av hvert i god stand til fornuftige priser, du har sikkert litt kremmer i deg du og Nå skal det nevnes at stortsett alt av typiske "GTI-biler" er voldtatt, man skal være heldig for å finne ett ok eksemplar samme hvaslags bilmerke sålenge bilen har litt motor og noen år på ryggen. Må si jeg liker tanken om Maserati BiTurbo, evt gammel Alfa. Dette er jo biler som i de fleste tilfeller er ormebol av dimensjoner, men jeg har hørt rykter om at gleden de gir deg når de fungerer er verdt all magisk røyk med påfølgende banning Dessuten, hvilken bil husker du når du ligger på etellerannet robotstyrt fremtidsgamlehjem? Avensisen du var innom fordi du ville safe fra a til b eller bilen som faktisk fremkalte følelser? I mine øyne er en bil som faktisk fremkaller følelser, det være seg gode eller vonde, dimensjoner bedre enn en sjeleløs vente-på-alderdommen-brakke. Er nettop det... en golf er en a til b bil...en Maserati er en bil man kanskje kommer frem til B... men på veien har man virkelig smilt fra øre til øre.. Har også lekt tanken på en litt dyrere veteran amcar... får jo en ok mustang eller corvette til 80k... Men da sprenger jeg budsjettet og sitter ikke igjen med noe fra jag-salget.. og det misliker kona.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Her har du en fin cruiser Wicky http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45605177 Evt en slik hvis du vil ha det litt mer artig: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45334881 Sørg for å velge "Passion" utgaven, da den virkelig vekker liv i lidenskapen din En smartbil er ikkeno jeg er ute etter som kosebil...til det er den for høy og kort... Sec er en drømmebil av dimensjoner..Men den blir for stor...eller...den er vel perfekt i størrelsen...og de er tungsolgte så er fullt mulig å presse prisene på dem ned mot 40k... Men jeg vil ha en morrobil som er artig i svingen...og som kan parkeres utenfor grand hotel uten at den blir sett ned på... Kanskje jeg burde kjøpe en oldschool merce coupe igjen? De misliker svinger men man kan alltids finne rette strekninger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Med fare for å være negativ igjen så er nok en Mustang til 80 000 omtrent klar for dynga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg