Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Samme spør jeg deg. Jeg betaler 4800 kr i året, helkasko... Kanskje det er Oslo-tillegget som er enormt pga høy trafikktetthet.

jeg ga 4700 på den, 5000km, fullkasko med e30meet greiene, så trokke du har så ille deal, det var vell med 50% bonus om jeg husker rett.

hvor har du forsikring a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har kjørt sør ifra til troms? tenker å kjøre fra stavanger til troms, så lurer på om jeg skal kjøre e8 gjennom sverige. eller om jeg skal ta gjennom norge. noen som har kjørt disse rutene?

Liker du full gass, kjører du sverige. Liker du svingete vei, å mye kjøreglede, tar du E6 gjennom Norge. Nesten ikke en fotoboks nord for Steinkjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare den er trist og dårlig jeg. Hullete veier og 60 soner og sinnsykt med tungtransport er ikke kjøreglede. Og ja, jeg har kjørt mye der. Jobbet der i 6 år, kjørt skytteltrafikk mellom Steinkjær og Bodø, av og til Narvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en delebil med skilt, lurer på om jeg må betale årsavgift for 2013, den er ennå ikke registrert på meg, men må jeg betale årsavgiften hvis jeg registrer den på meg nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ga 4700 på den, 5000km, fullkasko med e30meet greiene, så trokke du har så ille deal, det var vell med 50% bonus om jeg husker rett.

hvor har du forsikring a?

Aha, da så. Jeg fikk rabatt fordi jeg hadde 3 biler (på den tiden), rundt 70% bonus 2. eller 3. året... 8000 km. og helkasko :) Og med E30Meet så fikk jeg noe sånt som 150 kr. i bonus hehe, han over telefonen klarte ikke å gi mer fordi jeg hadde så lav pris fra før  :P Har Gjensidige, som alltid :)

noekult, lurer på om det er den veien jeg kjører til Rudskogen. Den er ganske vill til Østlandsområdet å være.

Kaaanskje? :P For min del er det motorveien mot Sarpsborg når jeg skal til Rudskogen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg :) Kjører via Fet kommune, Skotterud og til Charlottenberg hver gang jeg skal på harrytur :) Bare deilige veier ja, men meganedtur om det er trafikk, noe det ofte er! Kan kjøre hele veien til Sverige og handle litt også i såfall...

Derfor man skal dra enten veldig tidlig, eller sent... da er det nesten ikkeno biler der... Sist jeg kjørte møtte jeg en bil i motsatt felt, og dette var midt på dagen...Dog i felles ferien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...