Diiesel Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Snøscooter. Rart han ikke fløy fremover ved kollisjon? Det er ikke snøscooter, det ble greit avkreftet (gitt at det var Reddit du fant det på). Det er en rallybil, på lukket bane. Ser ut som en Mini eller noe slikt, gitt kurvene på panseret. Ufattelig at noe slik kan skje, må da være noen som holder styr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Husker jeg var like gira på å få pakke ifra speedoptions,crash 'n burn for å få råeste på mopeden! Hadde til slutt Pro Race sylinder, pro race effektanlegg(ligge potte), 26mm gasser, reed ventil og stort filter Hadde vanvittig tung dreving 15-48 elns! Sleit med å dra ut 5 gire! Gikk fælt godt Mathias Holtsdalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Jeg har møtt en snøscooter på e6 i Nordland. Trodde jeg kjørte over han, men gikk faktisk bra. Han kom susende i innersvingen i min fil, og det var bekmørkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Det er ikke snøscooter, det ble greit avkreftet (gitt at det var Reddit du fant det på). Det er en rallybil, på lukket bane. Ser ut som en Mini eller noe slikt, gitt kurvene på panseret. Ufattelig at noe slik kan skje, må da være noen som holder styr?Reddit ja...Edit: Angående Schumacher; det er pressemelding kl 11 og en tysk insider sa på et Ferrari forum; "Don't expect good news" Jean Todt er visst også med Schumi nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Ja da satt man på jobb...skjer ekstremt lite i dag....men likevel må jeg sitte her til 16...Hun andre som jobber her med meg kom på jobb 20min sent...også klagde hun på at hun kjeda seg..og ville hjem blabla... Så etter 20min så sier hun "ååå jeg må dra til legevakta jeg har vondt i magen"..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Har noen sånne på jobben også. Han ene er ekstrem, han kan kjenne at han kommer til å bli syk flere dager før det "skjer". Merker det ofte dagen før han er syk at han prøver desperat å komme deg tidlig hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Hun andre som jobber her driver og forteller ALT om livet sitt...ikke interessert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Var det hun du snappa meg for en tid tilbake? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 ja as..hahah snappet henne mye as...hu snakker SÅÅÅÅÅÅÅ mye om privatlivet sitt...det er sånn.."Okey" å vite litt om kollegaene...men...hun går over grensa as.... Også litt mandagshumor: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Haha, ja husker hun.. Huff, hater slike folk. Heldigvis kun mannfolk på min jobb, så slipper alt det maset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Heldige dere, jeg er omringet av kvinnefolk på jobben, og det verste er når gifte kjæringer starter å prate hvor syyyykt de har lyst på gutter som jobber ved siden av oss(nabo-firma?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Kvinnfolk er ikke stort bedre enn mannfolk, vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Kvinnfolk er ikke stort bedre enn mannfolk, vettu. Forskjellen er at vi har vett til å bare snakke med gutta om damer vi har lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Kvinnfolk er ikke stort bedre enn mannfolk, vettu. tro meg, noen av dem er skikkelig sultne på gutter, de er kanskje verre enn mannfolk til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Fått orden på audien din forresten? Håper du ikke får dekket noe egentlig jeg as...bare for å være slem... Dagens andre: Kattepuser er søte! Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg