Gjest Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Fått orden på audien din forresten? Håper du ikke får dekket noe egentlig jeg as...bare for å være slem... Dagens andre: Kattepuser er søte! så slem, nei alle verksteder er stengt så den står i garasjen helt alene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Men er jo litt korka i toppen å kjøre med bilen når du fikk beskjed om å ikke kjøre den....? Du skulle jo saksøke forhandler og det var ikke måte på hvor idiot han var....Så snur alt seg og han sier han skal fikse alt...også fortsetter du å kjøre....??? Nytern og hsd reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Men er jo litt korka i toppen å kjøre med bilen når du fikk beskjed om å ikke kjøre den....? Du skulle jo saksøke forhandler og det var ikke måte på hvor idiot han var....Så snur alt seg og han sier han skal fikse alt...også fortsetter du å kjøre....??? neinei, skulle ikke saksøke eller noe, jeg forventet at han skulle prøve å vri seg unna, noe han ikke gjorde, i tillegg fikk vi beskjed om bilen burde stå, men det var mulig å kjøre korte turer med den, så lenge oljetempraturen ikke nådde 120grader så var det greit. men ingen forventet at oljepumpa skulle ryke i den tilstanden. Hadde vi fått beskjed så hadde jeg latt bilen stå og brukt leiebilen jeg fikk tilbud om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Det er jo egentlig helt borti natta, må være enig med wickyen der altså.. hsd og wicky124 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Du skrev klart lenger bak i tråden at du fikk beskjed om å la bilen stå men at du likevel brukte den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Kanskje ikke veldig smart å kjøre i 200km/t på slitte vinterdekk heller.. Kanskje rettogslett ikke veldig smart, denne sausemannen Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Kanskje han er sauset i toppen...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 ja handlet uforsiktig det kan jeg være enig i. skulle egentlig ikke ha kjøpt bilen for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Nei du skulle vel kanskje ikke det nei... Men gjort er gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Man kjører ikke i 200 i Norge, mener nå jeg. Skal man absolutt kjøre fort, ta en tur til Tyskland.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Han jobber sikkert på et kjøkken hvor han har ansvaret for å lage saus... Jeg er også enig med staneren her, det var ren og skjær idioti å kjøre bilen en meter. Jeg tror ikke du kan forvente å få dekket noe som helst nå lenger, da det som har skjedd nå er fordi du har fortsatt å belaste motoren slik at mer gikk i stykker etter å ha fått beskjed om å la den stå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Burde være takknemlig at forhandleren fremdeles vil tilby å bytte oljepumpa selv om motoren mest sannsynlig er defekt... Hadde jeg vært forhandleren hadde jeg nok nektet å dekke eventuelle reperasjoner på oljepumpa... Er litt som å levere bilen til dekkmann for å lappe dekk...men likevel kjøre dit og kreve ny felg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Nei... Det er som å kjøpe et brukt dekk, punktere... Så stopper du, får beskjed om at du vil få et nytt dekk, men så fortsetter du å kjøre så du ødelegger felgen, og deretter bremsene. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Skal hvertfall få noen til å se på bilen og sjekke om det er turbo som har røket eller om det motor, hvis det er motor så koster det meg 12 tusen å fikse med alt arbeidet, siden jeg kjenner en venn av faren min som er en flink mekaniker og jeg har allerede fått tak i en motor til 7500 som jeg kan kjøpe hvis det er motoren som er ferdig alt i alt regner med at jeg taper 12-15 tusen kroner på en bil jeg betalte ca 38 tusen for. Min første bil og bilkjøp ender opp som et marreritt takket være meg og mine bilkunnskaper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Helt riktig 316.... Bedre formulert enn det jeg skrev Sausen: Ditt første bilkjøp kunne vært mye billigere om du hadde hørt på forhandleren... du kunne til og med få leiebil lissom...da hadde ikke jeg tatt med min defekte bil hjem igjen as...Menmen...du har vel nok penger Men siden dette er din første bil...og du kjøper Audi...har du hatt bmw-interesse i det hele tatt?Eller burde du egentlig vært medlem ett annet sted? Bare lurer! Alle er seff velkomne her men....litt usikker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg