316 Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Haha, spiller vel neppe BORT pengene om en VINNER? Men penger er jo ikke lov å spille om, sååååh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Haha, spiller vel neppe BORT pengene om en VINNER? Men penger er jo ikke lov å spille om, sååååh... er vell heller det at man vinner litt, så taper alt hehe, for så å putte inn litt ekstra siden må jo prøve å vinne tilbake litt, så er man i en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Ingen fare, har 100 prosent garanti for at du aldri ser meg på luksusfellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Hva syns folket om panser-bh? Mener selv at det passer best på "firkantede" biler som E30/E34. Har litt lyst på E30, men de ligger jo så stivt priset iforhold til hva en kan få for samme prisen. Ikke har jeg noen i slekta jeg kan kjøpe av heller, her går det i råtne Opeler.. fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Hvis du ikke skal ødelegge den så burde du handle den røde 318isen som er til salgs... Den ser passe nydelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Har ikke tenkt å ødelegge noen biler nei! E30 skal behandles med respekt, E36 derimot.. Har sett på den en del, men føler selv at det blir for dyrt, ikke det at den er priset høyt iforhold til stand o.l, men høyt iforhold til hva jeg kan få for samme summen.. Hint: V12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Haha, spiller vel neppe BORT pengene om en VINNER? Men penger er jo ikke lov å spille om, sååååh... hvor vant du dette fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 GODT NYTT ÅR DA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Taxi-yrket høres egentlig morsom ut, har lyst til å prøve det tenker å ta kjentmannsprøven i oslo så for jeg fyller lovlig alder for taxi-kjørring, kjørte også 4 hyggelige gutter fra Årnes til sørumsand, ingen av dem hadde penger på seg, men de dro og hentet penger fra foreldrene så det er ikke mange som prøver å lure seg unna. Lykke til med kjentmannsprøven, det ryktes at den er en tanke vanskelig i Oslo. Er just nu på nattevakt uten spesielt mye å gjøre, så sitter igrunn bare på sentralen og ser på tv. Er greit yrke her i området hvertfall, men skal man tjene gode penger må man jobbe mye. Kjører for det meste en lang VW Caddy med rullestolrampe, med mulighet for å sette inn 2 ekstra seter (7 totalt). Synes hverdagskjøring med rullestoler og gamle damer er flott i forhold til rølpete tullinger som har drukket alt for mye og litt til med moms. Hadde f.eks en hyggelig samtale med en dame på 99 tidligere i dag som var helt klar i toppen. Hadde mye morro å fortelle hu "Kontoret" mitt for en 100 000 km siden ca Fant noe morro i ene drosja forøvrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Tror nok at om man ikke er kjent i Oslo, kan man bare glemme kjentmannsprøve.. Har bodd i Oslo hele livet, jeg har problemer ofte med å treffe på spesifikke adresser. Som telemontør var jeg ute i Oslo-trafikken hver eneste arbeidsdag i 4 år og var høyt og lavt i hovedstaden. Kan si at det hjalp mye! Allikevel er det ikke alltid jeg klarer å finne helt fram.. Så å komme til Oslo for å ta en kjentmannsprøve ved å ha lest NAFs veibok på senga, er det bare å glemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Bedre er et ullent begrep...BMW gir kanskje mer glede enn en MB, men over et kortere tidsrom. Er mitt inntrykk.... Det jeg først og fremst liker med Mercedes er hvor flinke de er til å vedlikeholde en så bred plattform av modeller. Det er imponerende hvordan de produserer personbiler, sportsbiler, supersportsbiler, utrykningskjøretøy, likbiler, kassebiler, minibusser, militærkjøretøy, luksusbiler, bybiler.... BMW er en mye mindre produsent, og har det litt enklere - de fokuserer stort sett på vanlige personbiler. Mercedes har vært flinkere enn BMW til å fylle hull i markedet (CLA/CLS/SL/CL/A-B ), og som du også har nevnt før - Mercedes har vilje og økonomi til å satse på skikkelige motorer istedenfor å utelukkende pusle med billige firerdieseler. Bmw= kvalitet fremfor kvantitet Hva syns folket om panser-bh? Mener selv at det passer best på "firkantede" biler som E30/E34. Har litt lyst på E30, men de ligger jo så stivt priset iforhold til hva en kan få for samme prisen. Ikke har jeg noen i slekta jeg kan kjøpe av heller, her går det i råtne Opeler.. Personelig syns jeg det ser helt jævlig ut. Skal du ha det bør den tas av og vaskes ganske ofte da det samler seg støv og sandpartikler mellom BH og panser som vil gnisse på lakken. Og man kan være så uheldig at lakken på bilen falmer av sola. Men ikke der BH`n ligger på. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Personelig syns jeg det ser helt jævlig ut. Skal du ha det bør den tas av og vaskes ganske ofte da det samler seg støv og sandpartikler mellom BH og panser som vil gnisse på lakken. Og man kan være så uheldig at lakken på bilen falmer av sola. Men ikke der BH`n ligger på. Hm.. Hva sier du til E38 750ila til førstebil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Lykke til med kjentmannsprøven, det ryktes at den er en tanke vanskelig i Oslo. Er just nu på nattevakt uten spesielt mye å gjøre, så sitter igrunn bare på sentralen og ser på tv. Er greit yrke her i området hvertfall, men skal man tjene gode penger må man jobbe mye. Kjører for det meste en lang VW Caddy med rullestolrampe, med mulighet for å sette inn 2 ekstra seter (7 totalt). Synes hverdagskjøring med rullestoler og gamle damer er flott i forhold til rølpete tullinger som har drukket alt for mye og litt til med moms. Hadde f.eks en hyggelig samtale med en dame på 99 tidligere i dag som var helt klar i toppen. Hadde mye morro å fortelle hu "Kontoret" mitt for en 100 000 km siden ca Fant noe morro i ene drosja forøvrig må nok kjøre mye rundt i oslo og bare prøve å bestå testen. men hva er egentlig reglene for å bli taxi eier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Hm.. Hva sier du til E38 750ila til førstebil da? Det er tøft det. Men husk ungdom/nye i trafikken Kræsjer mer ifølge statestikken. og en slik bil kan bli dyr om man er litt uheldig. Jeg har foreksempel xenon lykter på min E38. de kostet rundt 12 500.- kr pr stk. sist jeg sjekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Tror nok at om man ikke er kjent i Oslo, kan man bare glemme kjentmannsprøve.. Har bodd i Oslo hele livet, jeg har problemer ofte med å treffe på spesifikke adresser. Som telemontør var jeg ute i Oslo-trafikken hver eneste arbeidsdag i 4 år og var høyt og lavt i hovedstaden. Kan si at det hjalp mye! Allikevel er det ikke alltid jeg klarer å finne helt fram.. Så å komme til Oslo for å ta en kjentmannsprøve ved å ha lest NAFs veibok på senga, er det bare å glemme! Tja... Skal ikke motsi deg der... men... Rundt høsten -99 flyttet jeg fra Nord-Norge til Skien, der var mitt avdelingskontor. Sleit med å booke firmakunder i Grenland så dermed begynte jeg å søke mot Oslo. Den gang hadde vi ikke GPS, men derimot "DittDistrikt" kartbok. Så ut i fra ei kartbok, kjøring fra Skien om morgenen så kom jeg ALDRI for sent til en kundeavtale. Ok, det ble noen "shortcuts", men likevel, det var kjøring kun fra kartbok. I dag så gjør jeg kundebesøk i Telemark, hovedsakelig Siljan, Skien, Porsgrunn og Bamble dette med GPS. Gjett om jeg har lite hår på hodet??? Ja, det har jeg... for den f..ings GPS har ikke peilig i det hele tatt. Har blitt ledet så mange ganger på villspor i min egen bakgård at du ikke aner, og det kun pga GPS. Jeg greide meg bedre selv i "gamle dager" da jeg brukte kartbok i Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg