Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

316: Ikke fornøyd med lakkeringen av passat? så jo bra ut på bildene du la ut på facebook...

Hermano90: FWD med så mye hester MÅ gi torque steer...noe annet er bare bullshit å mene... Vet at civic og honda er stort innen tuning i statene etc...

Idag har jeg stått i regnet og vasket innsiden av rutene mine på E klassen...den har stått ute i 10dager med varierende temp.. pappa lånte bilen og da var det is på utsiden og masse dogg på innsiden..han brukte skinnhanskene sine til å fjerne doggen så var masse riper og tørka vannflekker i ruta..rett og slett irriterende å kjøre med...Rene ruter er virkelig en deilig opplevelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen er bra, men er noe annet galt som jeg ikke vet hva er da jeg ikke er fagmann. Det er noe matt og en del små små prikker... Ikke blankt og man ser tydelig hvor det er lakkert. Skal dit i morgen, regner med det ordner seg. Som sagt, ingen henges ut av meg, skal få la meg bli en fornøyd kunde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

316: Ikke fornøyd med lakkeringen av passat? så jo bra ut på bildene du la ut på facebook...

Hermano90: FWD med så mye hester MÅ gi torque steer...noe annet er bare bullshit å mene... Vet at civic og honda er stort innen tuning i statene etc...

Idag har jeg stått i regnet og vasket innsiden av rutene mine på E klassen...den har stått ute i 10dager med varierende temp.. pappa lånte bilen og da var det is på utsiden og masse dogg på innsiden..han brukte skinnhanskene sine til å fjerne doggen så var masse riper og tørka vannflekker i ruta..rett og slett irriterende å kjøre med...Rene ruter er virkelig en deilig opplevelse...

Noe torque steer var det såklart :P men mye mindre enn det jeg forventet! ^^

wicky: se her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.6 vti motor som er skuddsikker , revver opp til 9000 rpm og har stor turbo som gir 650 whp. sier f meg ikke nei takk til det , og tror man må oppleve en slik før man forsøker å le av det ;) Honda civic vti tuning er dritstort og kjent i bil og tuningverden ;)

bare titt innom honda forums =)

Ja jeg vet at den motoren er potent, og tåler en støyt. Men reagerer bare på det at enkelte legger så mye penger i grevlinger. Men hver sin smak  :) Har opplevd grom redskap om du lurer, far min hadde 1100 superblackbird i mine yngre dager. Den gikk noe vanvittig  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i norge

Ja den er sjelden i Norge men også ellers i Europa, ligger kun 19 stk til salgs på Mobile mot 1678 stk av 530 diesel....

Det der er noe dritt på denne våte tiden av året, man kommer ikke utenom dugg hvis ikke bilen til en hver tid står i en lukket garasje. Selv har jeg løst problemet med en luftavfukter som står på gulvet og det hjelper veldig, setter også takluka på tilt om jeg parkerer i sola :) Bilene mine er heldigvis helt tørre i dørken under mattene, kjenner ofte etter for min værste skrekk er lekkasje en plass og rust i gulvet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fredrik90: bilen blir stående ute til jeg får solgt jaguaren... Har ikke soltak og det regner her konstant så kan ikke vippe opp noe..eller åpne vinduene inni..Det har jeg gjort når det er vått på gulvet til tider..parkert i garasjen og latt vinduene vært litt åpne så fukten forsvinner...har ingen fukt eller våte gulvmatter..ingen lekkasje heldigvis :)

hermano90: lettere og billigere for meg å bytte til ny frontrute enn å vaske den så grundig...jeg er lat...And u know ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det er en grevling... men det ser jo usannsynlig morro ut :D

Morro? Ikke stort til feste der gitt :( Måtte isåfall vært firehjulstrekk, må være irriterende å ikke kunne plante store deler av hestekreftene i bakken for akselerasjon som matcher antall hestekrefter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro? Ikke stort til feste der gitt :( Måtte isåfall vært firehjulstrekk, må være irriterende å ikke kunne plante store deler av hestekreftene i bakken for akselerasjon som matcher antall hestekrefter!

hmm.. synes det ser morro ut jeg :) sette stanga i 4. eller 5... Brutalt mate den stakkars motoren med turbotrykk og se blårøyk velte ut av hjulbuene forran :D tror de fleste ville trekt på smilet bak rattet på en sånn bil :P

Men, når det er sagt... ville nok heller hatt dette antall hk. I min e30 enn i en crx/civic :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleit ut et sett framhjul på connecten jeg disponerte en gang på et lyskrysspull.. Det regnet stygt med mengder av vann i veibanen. Hjulspinn på turtallsperra i 3dje gir opp en lang bakke gjorde susen det, vinterdekk vel og merke. Det med en bil på 90 hester, vinterdekk og fremhjulstrekk!

Sent from my Atmega32A using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser virkelig ikke poenget med så mange hester i en bil med FWD?? 

Greit nok at det fungerer greit over 100, men hvor ofte har du anledning til å ligge i 100, for så å øke farten til 200+ ?

Kan jo ikke ha en ørliten sving engang, for å svinge med hjulspinn og fwd, er jo mer krevende enn å aldri koble ut asc i en bmw på vinterstid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens hendelse (eller gårsdagens da) : kommer putrende inn på statoil i Trysil med min (godt over gjennomsnittet) slitene e30, for å fylle både tank og kopp. Stopper bilen ved ei pumpe og går ut... mens jeg pumper hundretalls av kroner inn i tanken på bilen min, får jeg øye på en forholdsvis spesiell bil på andre siden av pumpa. Kikker litt nermere... joda, det var en gallardo.... på vinterføre, i Trysil.

Med skiboks på taket! :s

Makan til klysete vinterbil på fjellet! Kan jo legge til at det var en svenske :P men satan for en frisk lyd det var i den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...