Sjøbuse Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 E30 sklir bra på glatta. Men kan kjøres på glatta. Kommer kanskje mye ann på hjula. Min var helt ok på snø. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Dekk har ALT å si noe det kommer til en bil sine egenskaper på glatta... Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Kjipt av folk skal lage sak av slik.. Litt mer relatert på et bmw forum: Hvordan er E30 Coupe til fjells med snøbelagt vei? Sørg for at dekk er i orden, ta gjerne med kjetting også, sørg også for at du veit hvordan du legger på kjetting Biltema sine funker fjell! Har selv prøvd de på Merca og kjørt villmann til motoren ikke orka å dra lenger i snøen.. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Noen som har erfaringer med dekk24 her? og ja, har søkt!!! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Takk folkens! Lurer litt på om jeg skal prøve å finne meg en grå E30 Coupe 325i.. Syns de er ganske tøffe med panserbh og takgrind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Noen som har erfaringer med dekk24 her? og ja, har søkt!!! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Så dyre ut.. Anbefaler heller http://www.dekkonline.com/ Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Tenkte på felgene egentlig, glemte å skrive det i forrige post, hehe. Ser di har concave felger der, så tenkte på kvaliteten på felgene. Hørt Gs sine flasser lett osv.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Ganske mange spørsmål idag, men la gå.. Må en valse en del for å få Style 167/M6 felger til E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Nå er style 167 felger 5-120... og e30 har 4-100 (med mindre den er en m3 eller er ombygd) så da vil du trenge adaptere, så da er det nok fare for endel valsing ja, kan jo kanskje finne noen med høyt innpress da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Får vel bare finne noen kopi felger, satser på at det finnes! Takk for svar Oj, var ikke så fint for å si det slik.. http://www.youtube.com/watch?v=cc756RwVjP0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Hahah, nei det ser jeg. Fikk bilder i hodet da du nevnte det, tenkte bare æsj. Akkurat med han over her som fikk drilla møkka si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Har ingen erfaring med dekk24 men kjøper mest sannsynlig felger der snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Okei, det er planen min og Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Jeg skal fysisk til butikken ila en måned så kan jo si fra åssen det ser ut der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Ja gjør det, Moss di holder til? Edit: Såg det nå. Prøvde forresten å ringe dem idag men ingen svar.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg