316 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Hvorfor skulle han regge deg her for å finne en garasjetråd? Ganske usannsynlig, føler meg sikker på at han forstår et hvert ord av hva jeg skriver nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Usannsynlig ja! Håper moderatorene gjør en IP-sjekk elns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Bare tull og tøys sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Ser at noen linket til nettsiden for garasjen hans. Han så hvor han fikk trafikk fra og registrerte seg for å legge fra seg en kommentar. Mystery solved Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Kan man se hvem nettside folk klikker på en lenke for og komme inn på min nettside? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Så videoen på Petrolicious nå hvor han faktisk nevner at garasjen får mye oppmerksomhet rundt forbi på forskjellige nettsteder, utrolig kult da Også på ett lite filleforum fra Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Kan man se hvem nettside folk klikker på en lenke for og komme inn på min nettside? Skjønte ikke helt hva du spurte etter, men man kan lett se hvor i verden (helt ned til nettside, som i dette tilfellet var bimmers.no) trafikken kommer fra med Google Analytics f. eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 FILMEN Lone survivor er en actionfyllt , nervepirrende, spennende og awesome film med Mark Whalberg i spissen! Anbefales veldig, ligger ute på nett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Skjønte ikke helt hva du spurte etter, men man kan lett se hvor i verden (helt ned til nettside, som i dette tilfellet var bimmers.no) trafikken kommer fra med Google Analytics f. eks. bimmeren, ikke bimmers. Viktig forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Nytern??? Aww! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Skjønte ikke helt hva du spurte etter, men man kan lett se hvor i verden (helt ned til nettside, som i dette tilfellet var bimmers.no) trafikken kommer fra med Google Analytics f. eks. Det jeg mente var. Si jeg har en nettside som heter nettside.no. Du legger en lenke på bimmers og 1000 brukere klikker på lenken og kommer til min side. Kan jeg da se at det er kommet 1000 besøkende via en lenke på bimmers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Usannsynlig ja! Håper moderatorene gjør en IP-sjekk elns Kan alle gjøre det? Trodde bare politi kunne sjekke IP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Det jeg mente var. Si jeg har en nettside som heter nettside.no. Du legger en lenke på bimmers og 1000 brukere klikker på lenken og kommer til min side. Kan jeg da se at det er kommet 1000 besøkende via en lenke på bimmers? Jeg er rimelig sikker på at det går ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 bimmeren, ikke bimmers. Viktig forskjell Poteito Potaoto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Rekner med moderatorer og admins på bimmers og bimmeren og andre forum har tilgang til ip-adressene de forskjellige brukerene kommer fra, men å vite personen bak ip'en er ikke kjent info. Derimot kan man ta whois-søk og sjekke hva tilbyder som har ip-adressen, og om f.eks en amerikansk bruker kommer fra telenor eller nextgentel, virker det litt suspekt. Har man ipadressa googler man bare "whois xx.xx.xx.xx", og får f.eks opp sånt her: http://ipaddress.is/95.34.249.5#.UsYc0rR0kYI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg