Halvor_nor Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Oljeforbruk har ikke noe med eukontroll å gjøre. Oljelekkasje derimot skal de vel skrive anmerkning på, mener jeg? Ja det stemmer de kalrer ikke å sjekke forbruket på olje likevel Tenkte mest på omturbo var gåen.... så hadde den mest sansynlig brukt endel olje, samt at det ville ryke blått ved gasspådrag etter at bilen hadde stått på tpmgang en stund? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Har bilen brukt noe olje da? den har brukt ca 1.5 liter etter at jeg tok over. de fant tegn på oljelekkasje også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 den har brukt ca 1.5 liter etter at jeg tok over. de fant tegn på oljelekkasje også. Haha oioi det er endel mere enn normalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 ny nøkkelring Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Jeg mener å huske at noen som kjente han konstanterte her inne at en kurv med bamsemus var mer fryktinngytende. de som kjenner meg sier ikkke sånt....haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Haha oioi det er endel mere enn normalt brukte mer penger på olje enn bensin for å si det sånn xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Fyyyy faen det er drit å være fotgjenger, Har ennå ikke helt innsett at jeg må haike og ta buss til juli.. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Klarer ikke helt å tro på deg Saucebaoss wicky124, thbrekke og Haukefer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 bare deler shitstormen jeg har havnet oppi. Vet ikke hva jeg skal gjøre egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Hvem nekter ungen sin en BMW, men ikke Audi? Forsikringen er vel ganske lik uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Fyyyy faen det er drit å være fotgjenger, Har ennå ikke helt innsett at jeg må haike og ta buss til juli.. Mista lappen i 3mnd...tok drosje overalt... blei dyrt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Hvem nekter ungen sin en BMW, men ikke Audi? Forsikringen er vel ganske lik uansett? familien har hatt 3 A6er før uten problemer den jeg kjøper viser sg å være et mareritt, kanskje eg burde ha lett mere og ikke kjøpt den på dagen menmen gjort er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Jon Olsson har kjøpt seg ny bil (han med Lamborghini og skiboks i Trysil) Bilder fra nyttårsaften! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Mista lappen i 3mnd...tok drosje overalt... blei dyrt... Det kan jeg se for meg Skulle fått med en blotrimma segway som gikk i 70 elns.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Stå på en segway i 70 kunne vært....... interessant Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg