Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, har ferie førstkommende uke. Så skal jeg jobbe ei vanlig uke, så har fri den helga heldigvis. Får håpe på godvær ja. Kjørte i regn i dag, den tålte visst det og. Hehe

Skrevet

Den er grei! Spare barten fra og med i dag så er det kanskje antydninger til den fine 70talls-barten jeg hadde på valle :-D

Skrevet

Ja, dama liker det visst :-P Var på veteranbiltreff på gamlehjem i dag. Fikk mye oppmerksomhet fra både de gamle og andre med biler. Spesielt fett er det å høre at mange snudde seg etter disse bilene før i tia. Gikk visstnok noen i Elverum og den ene skulle være "blodtrimma" sa dem. Hehe

Skrevet
Har en diff liggende som jeg trenger hjelp til å tyde :)

Står 3,91 015Z ser det ut som. Skjønner at 3,91 er utvekslingen, men resten?

Hva står det når det er sperre?

pleier vell å stå en s eller en v er om det er sperre. s for lamell og v for viskose

Skrevet

Startet i barnehagen på onsdag, torsdag etter jobb hadde jeg sår hals og idag har jeg vært hos legen og fått bekreftet streptokokker. Tydeligvis en stor mengde bakterier i barnehage :P

Skrevet

Noen som har noen formening om hva det koster å slipe opp en ny nøkkel til e36`n min? Jeg tror ikke det er startsperre på den.

Skrevet
Startet i barnehagen på onsdag, torsdag etter jobb hadde jeg sår hals og idag har jeg vært hos legen og fått bekreftet streptokokker. Tydeligvis en stor mengde bakterier i barnehage :P

Er ikke du over barnehagealder?? :mrgreen:

Merket både da min datter begynte i barnehage og skiftet barnehage at det er mange spennende bakterier som vandrer der..

Skrevet

Er ikke du over barnehagealder?? :mrgreen:

Merket både da min datter begynte i barnehage og skiftet barnehage at det er mange spennende bakterier som vandrer der..

5 dager holdt jeg...

Skrevet

Du får kjøpe deg engangsmasker å ha på arbeid Erik! Tegn på en smiley eller "joker face" så blir de i humør. Også er det bare å forberede seg til å være Nisse til jul :P ho ho ho

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...