7ertzen Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Luft i systemet eller gåen termostat Kommer ikke varm luft i kupeen, hvis det har noe å si. Får lufte systemet da, men har aldri gjort det før. Kan jo google meg frem til hvordan jeg skal gjøre det, men sitter på mobilen nu.. Så da lurte jeg på om noen har en grei forklaring på hvordan jeg skal gjøre dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Helvete for en dag! Skulle inn til riksen idag for en etterkontroll av et slag, møtte opp en halvtime før timen og fikk beskjed om at jeg var på feil sted. Jeg skulle være på en avdeling på Ullevål og måtte komme meg dit fort som svint skulle jeg rekke timen. Bilen sto hjemme så jeg heiv meg på trikken og småløp siste hundre meterne til ullevål. Vel fremme blir jeg møtt med masse spørsmåltegn, ingen skjønner hvorfor jeg er der. Ikke sto jeg oppført på noen lister hos dem og etter et par minutter sendte dem meg avgårde til A-hus. Vel oppe på A-hus får jeg igjen samme beskjeden som på Ullevåll og det ringes hit og dit for å få klarhet i saken. Etter 2.5 time med drøyt mye stress for å rekke trikk og buss fikk jeg beskjed om å komme meg tilbake til Rikshospitalet der jeg var først... Og jeg var ikke førstemann som hadde blitt sendt rundt på en slik rundtur før... Hva faen?? En kan jo lure på hva som skjer når 3 sykehus klarer å rote det så jævelig til med en pasient... Jaggu godt du ikke lå baki en sykebil med store blødninger gitt spøk til side; det er jo helt sykt!! hva med ett lite tips til avisa? slikt burde jo for all del ikke skje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Ja er ganske utrolig at det der er mulig! Kosta meg et par hundrelapper i kollektivtransport også, der skal jeg ha refundert hver eneste krone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Ja er ganske utrolig at det der er mulig! Kosta meg et par hundrelapper i kollektivtransport også, der skal jeg ha refundert hver eneste krone. Fuck!! Har du i din alder hatt slag, eller er det et fysisk slag det er snakk om? Til noe annet; JEG vil ha 7-serie!!! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44896191 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Sett den bilen der i Oslo i sommer...den er SVÆR.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Har ligget ute for salg en good stund. Mener den lå ute i fjor vår også. Hvordan burde en sånn bil ligge prismessig? Dyrt for en 06 modell muligens, men se bilen og utstyret da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Fuck!! Har du i din alder hatt slag, eller er det et fysisk slag det er snakk om? Til noe annet; JEG vil ha 7-serie!!! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44896191 Haha, så det nå. Nei, ikke noe slag her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Haha, så det nå. Nei, ikke noe slag her. Slåsskamp men andre ord? Må være forsiktig med alle de syke menneskene som går rundt forbi for tiden, vet aldri hva de kan ha på seg av våpen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Jaggu godt du ikke lå baki en sykebil med store blødninger gitt spøk til side; det er jo helt sykt!! hva med ett lite tips til avisa? slikt burde jo for all del ikke skje! Hau, ja... Sjefen min måtte kjøres med ambulanse i all hast fra Halden til rikshospitalet i Oslo i fjor, han er 203 cm lang og det oppdaget de at var for langt da de smalt bakdøra rett i bena hans! Han satte seg også fast i MR-maskinen, så de måtte demontere deler av den for å få han ut! VegarVS, Diiesel, M|Fjeld og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Hau, ja... Sjefen min måtte kjøres med ambulanse i all hast fra Halden til rikshospitalet i Oslo i fjor, han er 203 cm lang og det oppdaget de at var for langt da de smalt bakdøra rett i bena hans! Han satte seg også fast i MR-maskinen, så de måtte demontere deler av den for å få han ut! dette elsket jeg! utrolig morsomt, selv om det var alvorlig situasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Heldigvis er han rimelig humoristisk av seg, så han fortalte dette på en utrolig morsom måte slik at jeg holdt på å le meg skakk! Men det var sikkert ganske kjipt at han endte opp med å måtte sitte sammenkrøket, når han egentlig burde ha ligget... Det "morsomme" er at det var turen i MR-maskinen som reddet livet hans. Det var egentlig for å undersøke et kne, men etterpå fikk han store problemer med ekstreme smerter i hodet. Viste seg at det var en hjernesvulst som holdt på å sprekke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Og jeg var ikke førstemann som hadde blitt sendt rundt på en slik rundtur før... Hva faen?? En kan jo lure på hva som skjer når 3 sykehus klarer å rote det så jævelig til med en pasient... Som med mye annet i livet - man får hva man betaler for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Slåsskamp men andre ord? Må være forsiktig med alle de syke menneskene som går rundt forbi for tiden, vet aldri hva de kan ha på seg av våpen... Jeg slåss ikke med mindre jeg blir angrepet og ikke har noe annet valg. Sånt tull holder jeg meg unna så best jeg kan, da er det bedre å ta beina fatt. Men nei, det var ingen slåsskamp idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Har piggdekk samme egenskapene som piggfri dekk ? Eks om man drar ut piggene i piggdekk, blir det da et fllverdig piggdekk ? Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Har piggdekk samme egenskapene som piggfri dekk ? Eks om man drar ut piggene i piggdekk, blir det da et fllverdig piggdekk ? Sent from space using Tapatalk - Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg