Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hyundaien gikk fort ja, TRF! Ser det står en i Hunndalen og, litt nærmere. Dog ikke 4wd troor jeg?

316: Jeg bruker løvblåser fra europris, funker som smør det bare bilen er glatt nok :) Ser noen bruker bensindrevet blåser, men denne vil jo ikke blåse ren luft.

Fjeld: Sad E30! Ser blank ut da :wink:

Sitatfunksjonen ble for mye jobb for meg akkurat nå, er så mett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å slippe å tørke bilen med mikrofiber etter håndvask, kan det gå an å bruke en løvblåser eller lignende for å blåse vekk resterende vann? Hadde de laget et sånn apparat som var for å tørke bilen hadde jeg lett handlet det.

Det hadde jeg også kjøpt, er voksen god så skal det ikke mye til for å få bort vannet. Å kjøre bilen tørr funker dårlig, bak på bilen blir det alltid liggende dråper som støv samler seg i og blir skjoldete når bilen tørker. Har brukt trykkluft selv inni sprekker og slikt før jeg skal polere da, for å slippe avrenn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyundaien gikk fort ja, TRF! Ser det står en i Hunndalen og, litt nærmere. Dog ikke 4wd troor jeg?

316: Jeg bruker løvblåser fra europris, funker som smør det bare bilen er glatt nok :) Ser noen bruker bensindrevet blåser, men denne vil jo ikke blåse ren luft.

Fjeld: Sad E30! Ser blank ut da ;-)

Sitatfunksjonen ble for mye jobb for meg akkurat nå, er så mett :D

Skal ha en som er batteridrevet jeg, er den fra Juråwprais det? Skal se om jeg finner en egnet en :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...du er klar over at det er ganske mange og strenge skatteregler ved kjøp og bruk av en firmabil?

Du må sikkert minst regne 50K pr. år i ekstra skatteutgifter, og dette i tillegg til servicer og annen vedlikehold en slik bil krever. Med tanke på at du knapt hadde råd til å melde deg inn i VAG-klubben så blir jo dette en braksuksess. :) Jeg gleder meg ihvertfall til å se utfallet av dette. :D

det er skatt på det hvis det er nybil, men ikke bruktbil. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går en Q7 V12 TDI i Elverum, du kan jo forsøke å kjøpe den så får du noe som går like fort til helvete (grøfta) som dine planer!  :headbang:

:o btw hvem sa at det er umulig å sette seg fast med en subaru :( måtte måke vekk så mye snø vekk fra parkeringsplassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å slippe å tørke bilen med mikrofiber etter håndvask, kan det gå an å bruke en løvblåser eller lignende for å blåse vekk resterende vann? Hadde de laget et sånn apparat som var for å tørke bilen hadde jeg lett handlet det.

Leste dere om han dvergen som hadde fått løv suger over trynet så lunger etc ble sugd ut. ?

Var en artikkel på en eller annen avis nettside.

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... har fått bud på 20k for e30'n... det er et bud jeg egentlig ikke kan si nei til i den tilstanden den er i nå! Men... trenger en annen vinterbil til 20k da jeg ikke gidder å bruke no mere penger på det :P forslag? ALT av interesse men har jo en forkjærlighet for bmw <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... har fått bud på 20k for e30'n... det er et bud jeg egentlig ikke kan si nei til i den tilstanden den er i nå! Men... trenger en annen vinterbil til 20k da jeg ikke gidder å bruke no mere penger på det :P forslag? ALT av interesse men har jo en forkjærlighet for bmw <3

Prute ned denne til 17-18 ish? Den har vært til salgs LENGE!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44188980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prute ned denne til 17-18 ish? Den har vært til salgs LENGE!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44188980

Så på denne for leenge siden, ja! Tviler på at jeg får denne i min prisklasse.... men det er lov å prøve! :D

Har faktisk tenkt på subaru justy 4x4 1.3l noen som vet om det i det heletatt går ann å leke seg med? :) iknow det er en forferdelig bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...