Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hyundaien gikk fort ja, TRF! Ser det står en i Hunndalen og, litt nærmere. Dog ikke 4wd troor jeg?

316: Jeg bruker løvblåser fra europris, funker som smør det bare bilen er glatt nok :) Ser noen bruker bensindrevet blåser, men denne vil jo ikke blåse ren luft.

Fjeld: Sad E30! Ser blank ut da :wink:

Sitatfunksjonen ble for mye jobb for meg akkurat nå, er så mett :D

Skrevet

For å slippe å tørke bilen med mikrofiber etter håndvask, kan det gå an å bruke en løvblåser eller lignende for å blåse vekk resterende vann? Hadde de laget et sånn apparat som var for å tørke bilen hadde jeg lett handlet det.

Det hadde jeg også kjøpt, er voksen god så skal det ikke mye til for å få bort vannet. Å kjøre bilen tørr funker dårlig, bak på bilen blir det alltid liggende dråper som støv samler seg i og blir skjoldete når bilen tørker. Har brukt trykkluft selv inni sprekker og slikt før jeg skal polere da, for å slippe avrenn ;)

Skrevet

Hyundaien gikk fort ja, TRF! Ser det står en i Hunndalen og, litt nærmere. Dog ikke 4wd troor jeg?

316: Jeg bruker løvblåser fra europris, funker som smør det bare bilen er glatt nok :) Ser noen bruker bensindrevet blåser, men denne vil jo ikke blåse ren luft.

Fjeld: Sad E30! Ser blank ut da ;-)

Sitatfunksjonen ble for mye jobb for meg akkurat nå, er så mett :D

Skal ha en som er batteridrevet jeg, er den fra Juråwprais det? Skal se om jeg finner en egnet en :D 

Skrevet

...du er klar over at det er ganske mange og strenge skatteregler ved kjøp og bruk av en firmabil?

Du må sikkert minst regne 50K pr. år i ekstra skatteutgifter, og dette i tillegg til servicer og annen vedlikehold en slik bil krever. Med tanke på at du knapt hadde råd til å melde deg inn i VAG-klubben så blir jo dette en braksuksess. :) Jeg gleder meg ihvertfall til å se utfallet av dette. :D

det er skatt på det hvis det er nybil, men ikke bruktbil. :P 

Skrevet

Går en Q7 V12 TDI i Elverum, du kan jo forsøke å kjøpe den så får du noe som går like fort til helvete (grøfta) som dine planer!  :headbang:

:o btw hvem sa at det er umulig å sette seg fast med en subaru :( måtte måke vekk så mye snø vekk fra parkeringsplassen

Skrevet

For å slippe å tørke bilen med mikrofiber etter håndvask, kan det gå an å bruke en løvblåser eller lignende for å blåse vekk resterende vann? Hadde de laget et sånn apparat som var for å tørke bilen hadde jeg lett handlet det.

Leste dere om han dvergen som hadde fått løv suger over trynet så lunger etc ble sugd ut. ?

Var en artikkel på en eller annen avis nettside.

Sent from space using Tapatalk -

Skrevet

Hmm... har fått bud på 20k for e30'n... det er et bud jeg egentlig ikke kan si nei til i den tilstanden den er i nå! Men... trenger en annen vinterbil til 20k da jeg ikke gidder å bruke no mere penger på det :P forslag? ALT av interesse men har jo en forkjærlighet for bmw <3

Skrevet

Leste dere om han dvergen som hadde fått løv suger over trynet så lunger etc ble sugd ut. ?

Var en artikkel på en eller annen avis nettside.

Sent from space using Tapatalk -

Det sto vel på en svensk side med falske nyheter? :P 

Skrevet

Hmm... har fått bud på 20k for e30'n... det er et bud jeg egentlig ikke kan si nei til i den tilstanden den er i nå! Men... trenger en annen vinterbil til 20k da jeg ikke gidder å bruke no mere penger på det :P forslag? ALT av interesse men har jo en forkjærlighet for bmw <3

Prute ned denne til 17-18 ish? Den har vært til salgs LENGE!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44188980

Skrevet

Prute ned denne til 17-18 ish? Den har vært til salgs LENGE!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44188980

Så på denne for leenge siden, ja! Tviler på at jeg får denne i min prisklasse.... men det er lov å prøve! :D

Har faktisk tenkt på subaru justy 4x4 1.3l noen som vet om det i det heletatt går ann å leke seg med? :) iknow det er en forferdelig bil...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...