Nytern Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Hyundaien gikk fort ja, TRF! Ser det står en i Hunndalen og, litt nærmere. Dog ikke 4wd troor jeg? 316: Jeg bruker løvblåser fra europris, funker som smør det bare bilen er glatt nok Ser noen bruker bensindrevet blåser, men denne vil jo ikke blåse ren luft. Fjeld: Sad E30! Ser blank ut da Sitatfunksjonen ble for mye jobb for meg akkurat nå, er så mett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Den er litt trist om dagen ja, ble kastet ut av garasjen til fordel for 4hjulingen og gressklippern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 For å slippe å tørke bilen med mikrofiber etter håndvask, kan det gå an å bruke en løvblåser eller lignende for å blåse vekk resterende vann? Hadde de laget et sånn apparat som var for å tørke bilen hadde jeg lett handlet det. Det hadde jeg også kjøpt, er voksen god så skal det ikke mye til for å få bort vannet. Å kjøre bilen tørr funker dårlig, bak på bilen blir det alltid liggende dråper som støv samler seg i og blir skjoldete når bilen tørker. Har brukt trykkluft selv inni sprekker og slikt før jeg skal polere da, for å slippe avrenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Hyundaien gikk fort ja, TRF! Ser det står en i Hunndalen og, litt nærmere. Dog ikke 4wd troor jeg? 316: Jeg bruker løvblåser fra europris, funker som smør det bare bilen er glatt nok Ser noen bruker bensindrevet blåser, men denne vil jo ikke blåse ren luft. Fjeld: Sad E30! Ser blank ut da Sitatfunksjonen ble for mye jobb for meg akkurat nå, er så mett Skal ha en som er batteridrevet jeg, er den fra Juråwprais det? Skal se om jeg finner en egnet en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 ...du er klar over at det er ganske mange og strenge skatteregler ved kjøp og bruk av en firmabil? Du må sikkert minst regne 50K pr. år i ekstra skatteutgifter, og dette i tillegg til servicer og annen vedlikehold en slik bil krever. Med tanke på at du knapt hadde råd til å melde deg inn i VAG-klubben så blir jo dette en braksuksess. Jeg gleder meg ihvertfall til å se utfallet av dette. det er skatt på det hvis det er nybil, men ikke bruktbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Går en Q7 V12 TDI i Elverum, du kan jo forsøke å kjøpe den så får du noe som går like fort til helvete (grøfta) som dine planer! Diiesel og Haukefer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Går en Q7 V12 TDI i Elverum, du kan jo forsøke å kjøpe den så får du noe som går like fort til helvete (grøfta) som dine planer! btw hvem sa at det er umulig å sette seg fast med en subaru måtte måke vekk så mye snø vekk fra parkeringsplassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 For å slippe å tørke bilen med mikrofiber etter håndvask, kan det gå an å bruke en løvblåser eller lignende for å blåse vekk resterende vann? Hadde de laget et sånn apparat som var for å tørke bilen hadde jeg lett handlet det. Leste dere om han dvergen som hadde fått løv suger over trynet så lunger etc ble sugd ut. ? Var en artikkel på en eller annen avis nettside. Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Haha, nei?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Hmm... har fått bud på 20k for e30'n... det er et bud jeg egentlig ikke kan si nei til i den tilstanden den er i nå! Men... trenger en annen vinterbil til 20k da jeg ikke gidder å bruke no mere penger på det forslag? ALT av interesse men har jo en forkjærlighet for bmw <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Leste dere om han dvergen som hadde fått løv suger over trynet så lunger etc ble sugd ut. ? Var en artikkel på en eller annen avis nettside. Sent from space using Tapatalk - Det sto vel på en svensk side med falske nyheter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Hmm... har fått bud på 20k for e30'n... det er et bud jeg egentlig ikke kan si nei til i den tilstanden den er i nå! Men... trenger en annen vinterbil til 20k da jeg ikke gidder å bruke no mere penger på det forslag? ALT av interesse men har jo en forkjærlighet for bmw <3 Prute ned denne til 17-18 ish? Den har vært til salgs LENGE! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44188980 Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Prute ned denne til 17-18 ish? Den har vært til salgs LENGE! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44188980 Så på denne for leenge siden, ja! Tviler på at jeg får denne i min prisklasse.... men det er lov å prøve! Har faktisk tenkt på subaru justy 4x4 1.3l noen som vet om det i det heletatt går ann å leke seg med? iknow det er en forferdelig bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Kjøp heller E36 så er det ingen som bryr seg hvis legger seg brett rundt en lyktestolpe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Naboen hadde en sånn på isen en vinter, tror han hadde det artig asså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg