e30_joakim Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Trener alene jeg lol tar 90kg i skråbenk kjører 5x5 nå for tida og 105kg 5x5 med flatbenkpress er 18 år Anbefaler deg hvis du vil bli sterk fort tar tid uansett men programmet 5x5 vil gi deg fremgang uansett 5 Sett 5 reps hvil helt til du er klar igjen. Det er powerlifting program som funker økte min Flatbenk som var stuck på 90kg til 100+ på noen måneder med 5x5 Trener selv ganske ofte , på diett og lite kalori inntak for å få bort litt fett, ganske sliten og orker ikke tunge vekter, har mye å si hva man spiser ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 noen som selger varebil / kassebil ? Connect eller caddy er jeg inntresert i, mulig Hiace å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Da har kjeringa fått lappen, spent på hvor mye bonus jeg har igjen på slutten av året!! Hehe neida.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk e30_joakim, Thundercoil og Steinhar reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Da har kjeringa fått lappen, spent på hvor mye bonus jeg har igjen på slutten av året!! Hehe neida.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Du har igjen mye du, om du nekter og la henne kjøre Bayer ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 skulle ønske kona gadd å kjøre...hun nekter PS:_ kan jeg koble startkabler fra bil til moped? Ingenting som ryker og brenner opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Ikke glem døgnåpene bilforhandlerer og bilforretninger så store at de har egen Mc Donalds filial.... hm hm hm...Den toyotaforhandlern? http://www.autofil.no/907805/denne-toyota-butikken-er-verdens-storste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 skulle ønske kona gadd å kjøre...hun nekter PS:_ kan jeg koble startkabler fra bil til moped? Ingenting som ryker og brenner opp? Tror ikke jeg ville anbefalt det, er vel som oftest 6V batteri i mopeder? hiv på en batterilader du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Tror ikke jeg ville anbefalt det, er vel som oftest 6V batteri i mopeder? hiv på en batterilader du 12 Volt. Hovedsaklig eldre mopeder og motorsykler som har 6V. Startkabler fra bil går helt fint, om mopeden har 12V system Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Ja er 12v på den ja...fikk en gratis fra en kollega på jobb..trenger ny lyspære og lade batteri... Men..er det eu kontroller etc på mopeder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Men..er det eu kontroller etc på mopeder? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 okai da er jeg informert...takk for hjelpen. Kanskje jeg burde melde meg inn i mopedportalen i stedet for alle mopedspørsmål her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 K-E var vell moderator der om jeg husker rett Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Det var nå en gang på E18 at jeg cruiset i 170, så var det en mann som blinket for å komme forbi. Slapp han forbi. Så bremset han ned i 80, slik at alle bak ble tvunget til å ligge i samme fart. Plutselig stoppet han og slapp ut et lass med kalkuner, løp mot oss og skrek at han skulle slå stuffingen ut av oss. Så strammet jeg musklene så hardt at T-skjorten raknet og forsvant i vinden, stormet ut og mot ham, dukket alle slagene og tok en trippel salto-olly McKickFlip og knipset ham i venstre øye. Da deiset han i bakken og fikk hodet most av en hjullaster. Så skrek alle "shiiit" og stakk. Nytern, Diiesel, e30_joakim og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Det var nå en gang på E18 at jeg cruiset i 170, så var det en mann som blinket for å komme forbi. Slapp han forbi. Så bremset han ned i 80, slik at alle bak ble tvunget til å ligge i samme fart. Plutselig stoppet han og slapp ut et lass med kalkuner, løp mot oss og skrek at han skulle slå stuffingen ut av oss. Så strammet jeg musklene så hardt at T-skjorten raknet og forsvant i vinden, stormet ut og mot ham, dukket alle slagene og tok en trippel salto-olly McKickFlip og knipset ham i venstre øye. Da deiset han i bakken og fikk hodet most av en hjullaster. Så skrek alle "shiiit" og stakk. Håper du våknet da Men fra tull til alvor, slutt å røyke sokker e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Det var nå en gang på E18 at jeg cruiset i 170, så var det en mann som blinket for å komme forbi. Slapp han forbi. Så bremset han ned i 80, slik at alle bak ble tvunget til å ligge i samme fart. Plutselig stoppet han og slapp ut et lass med kalkuner, løp mot oss og skrek at han skulle slå stuffingen ut av oss. Så strammet jeg musklene så hardt at T-skjorten raknet og forsvant i vinden, stormet ut og mot ham, dukket alle slagene og tok en trippel salto-olly McKickFlip og knipset ham i venstre øye. Da deiset han i bakken og fikk hodet most av en hjullaster. Så skrek alle "shiiit" og stakk. Haha wtfSent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg