Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Trener alene jeg lol tar 90kg i skråbenk kjører 5x5 nå for tida og 105kg 5x5 med flatbenkpress :) er 18 år

Anbefaler deg hvis du vil bli sterk fort tar tid uansett men programmet 5x5 vil gi deg fremgang uansett 

5 Sett 5 reps hvil helt til du er klar igjen. Det er powerlifting program som funker :) økte min Flatbenk som var stuck på 90kg til 100+ på noen måneder med 5x5

Trener selv ganske ofte ,  på diett og lite kalori inntak for å få bort litt fett, ganske sliten og orker ikke tunge vekter, har mye å si hva man spiser ! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle ønske kona gadd å kjøre...hun nekter :(

PS:_ kan jeg koble startkabler fra bil til moped? Ingenting som ryker og brenner opp?

Tror ikke jeg ville anbefalt det, er vel som oftest 6V batteri i mopeder?

hiv på en batterilader du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg ville anbefalt det, er vel som oftest 6V batteri i mopeder?

hiv på en batterilader du :)

12 Volt. Hovedsaklig eldre mopeder og motorsykler som har 6V. 

Startkabler fra bil går helt fint, om mopeden har 12V system  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå en gang på E18 at jeg cruiset i 170, så var det en mann som blinket for å komme forbi. Slapp han forbi. Så bremset han ned i 80, slik at alle bak ble tvunget til å ligge i samme fart.  Plutselig stoppet han og slapp ut et lass med kalkuner, løp  mot oss og skrek at han skulle slå stuffingen ut av oss.

Så strammet jeg musklene så hardt at T-skjorten raknet og forsvant i vinden, stormet ut og mot ham, dukket alle slagene og tok en trippel salto-olly McKickFlip og knipset ham i venstre øye. Da deiset han i bakken og fikk hodet most av en hjullaster. Så skrek alle "shiiit" og stakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå en gang på E18 at jeg cruiset i 170, så var det en mann som blinket for å komme forbi. Slapp han forbi. Så bremset han ned i 80, slik at alle bak ble tvunget til å ligge i samme fart.  Plutselig stoppet han og slapp ut et lass med kalkuner, løp  mot oss og skrek at han skulle slå stuffingen ut av oss.

Så strammet jeg musklene så hardt at T-skjorten raknet og forsvant i vinden, stormet ut og mot ham, dukket alle slagene og tok en trippel salto-olly McKickFlip og knipset ham i venstre øye. Da deiset han i bakken og fikk hodet most av en hjullaster. Så skrek alle "shiiit" og stakk.

Håper du våknet da ;) Men fra tull til alvor, slutt å røyke sokker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå en gang på E18 at jeg cruiset i 170, så var det en mann som blinket for å komme forbi. Slapp han forbi. Så bremset han ned i 80, slik at alle bak ble tvunget til å ligge i samme fart. Plutselig stoppet han og slapp ut et lass med kalkuner, løp mot oss og skrek at han skulle slå stuffingen ut av oss.

Haha wtf

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...