Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hva er det med deg og det å bare få ting, Jaguarer og mopeder :P

 

Ja si det...skulle ønske jeg fikk noe mer nyttig...som penger...haha :P jaguaren er ikke akkurat enkel bil å selge.. Så må nok ha den stående par mnd før jeg får cash for den..Så om noen vil ha den for 60k,...skrik ut :P Jeg kjenner jo masse folk som har for mye penger etc...og der er det veldig stor bruk-og-kast mentalitet... Da dukker jeg opp.. I love free shit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skylder på at han har fått den tørr ikke innrømme at han har kjøpt en ;) typisk mafia!!

 

 

 

hahahaha jeg hadde planer om å kjøpe ifjor..men tenkte njæææh...bruker 10k på noe annet istedet...så brukte de penga på kebab cola og røyk... Men jeg fikk den siden den bare stod i veien for eiern, og han ikke kom til å bruke den igjen! Men må lade batteriet og bytte kjørelyset foran.. Etter det er det bare tut og kjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags mopse dreier det seg om Wicky, trimme??  :police:

 

 

Det er en sånn sort en...haha :P Hakke peil hva det er så lenge den funker og er gratis... han bor i nærheten av meg og hadde brukt den til og fra jobb ifjor sommer og det hadde kosta han 70kr i bensin pr uke... og gratis bom...helt ålreit for min del as... Men ja..trim..en ting jeg garantert må bruke penger på...hvorfor? fordi det er masse oppoverbakker fra Lillestrøm til Oslo...og jeg har nettop gått NED masse kg...så jeg trenger trim på lik linje med mopeden...haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en sånn sort en...haha :P Hakke peil hva det er så lenge den funker og er gratis... han bor i nærheten av meg og hadde brukt den til og fra jobb ifjor sommer og det hadde kosta han 70kr i bensin pr uke... og gratis bom...helt ålreit for min del as... Men ja..trim..en ting jeg garantert må bruke penger på...hvorfor? fordi det er masse oppoverbakker fra Lillestrøm til Oslo...og jeg har nettop gått NED masse kg...så jeg trenger trim på lik linje med mopeden...haha :P

 

Legg ut et bilde så kan jeg prøve å identifisere mopeden for deg? Så langt det ikke er en kinamoped, riktignok.

Og hva slags oppsett er du keen på? Smelle på hyperoppsett så kommer du deg opp bakkene på bakhjulet og litt til B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut et bilde så kan jeg prøve å identifisere mopeden for deg? Så langt det ikke er en kinamoped, riktignok.

Og hva slags oppsett er du keen på? Smelle på hyperoppsett så kommer du deg opp bakkene på bakhjulet og litt til B)

 

 

Akkurat nå ser den ut som en snøhaug...og hvor den er fra er usikkert...den er fra stovner...eier bor der... haha :P Altså...keen på oppsett?Aner ikke hva som er tilgjengelig etc...  jeg er noob på sånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...