Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
I stua ja. Nei. Har forstkerker og sub, så skal jeg ha et par solide høytalere.

Mener å huske at Mirage Omni 550 sprer lyden 360 med tanke på designet. Den er jo litt utradisjonell med diskantelemtet i toppen ;) Så om du liker dette er en smaksak! Beste hadde jo vært å tatt de med hjem og tatt en lytt.

Nå vet jeg heller ikke hvilken forsterker du har? Men har hvertfall hørt godt om begge, men som sagt er det lenge siden. Tror Energy var mer trøkk og rock´n roll.

Mellom disse 2 ville jeg gått for Energy, om du absolutt skal ha en av de og andre merker utelukket!

Du lytter til alt fra jåw jåw til britney?

Skrevet

er vell bare krav til laveste punkte på bilen vell?!

Skrevet

Eneste krav er så vidt jeg vet TÜV godkjent senkesett, og 11 cm klaring fra karosseri til bakken på det laveste punktet under bilen.

Skrevet

Ja, det blir vakkert :-P

Gikk akkurat baki, gitt! l7ld07blw6otb30lac71.jpg

Spottet en noe sjelden og ikke minst dyr Land Cruiser nå. Med V8! Hmmm...

Skrevet
Noen som vet hvordan jeg åpner grøftelyset på E30? Har tatt ut hele lykta, men tenkte å få av glasset for å fjerne litt dritt inni der :) Anyone?

Tror man må skru ut de skruene som sitter i glasset. Jeg har værtfall ikke funnet noen annen logisk løsning :P

Skrevet

Vipper ut de to gummiproppene, så skrudde jeg på skruene der. Men da fikk jeg bare lykta ut av frontfangeren, selvfølgelig en god start :) Men vil dele selve lykta og lykteglasset for å polere opp lykteglassene på innsiden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...