santho96 Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Litt vanskelig å se egentli, men mulig Titansilber? Takk for forslag! Skaff ramme.nr eller skilt.nr så kan du få farge navn og fargekode av meg Sender deg en pm! Står det ikke i motorrommet en plass? Enten dempertårnet eller i front av radiatoren? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Står det på samme plate som ramme nr ? Syns jeg så ei anna plate også med grønn bakgrunn, står den på den ? det å spørre om slikt er bare å gjøre seg en bjørnetjeneste. Lakk har somregel mange nyanser, så det er mange variabler. Les på støtdempertårnet, og ta med deg tanklokket til der du handler lakk og sammenlign. Okei, takk for forslag! Skal sjekkes ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 fuck.. MINST 30 cm med snø i natt.. tidlig ute med fresen, men allikvel 45 min for sein til jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 fuck.. MINST 30 cm med snø i natt.. tidlig ute med fresen, men allikvel 45 min for sein til jobb! Bare kommet 10cm hos meg Selv min meget lave E46 kom seg greit fram. Kom deg på jobb å fiks bimmern min a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Bare kommet 10cm hos meg Selv min meget lave E46 kom seg greit fram. Kom deg på jobb å fiks bimmern min a haha! den sølv E90 som kom på flakbil igår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Stemmer bra det gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 2,5 mill synes jeg hørtes høyt ut for det der. Bestefar bor midt mellom der og leiret. Nabohuset der gikk for ca det samme og det så mye bedre ut. Jepp. Hjelper liksom ikke at tomta er to mål da. For ikke å snakke om listverk innvendig. Det hadde eier forsøkt seg på selv, og det så helt vilt ut! Hvilken vei var det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Riv huset å bygg racerbilbane!! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Kan beholde garasjene og rive huset... Hehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Haha. Hvis du er skikkelig smart så river du huset og garasjen. Så bygger du en svær garasje med 100+ kvadrat leilighet på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Hva er det du er ute etter egentlig? Bare en bil du kan komme deg fra A til B, eller en dau dieselpurke fra Merce med slappe 50 hk? Lekebil? njaaah...400nm og 170hk + chip er ikke helt treigt... Jeg har to biler jeg kan bruke fra A til B... Begge er fornuftige og trygge og billige i drift etc... Er egentlig ute etter en ...ja...lekebil... kjøre på svingete veier og kose meg når det er tørt på veia og solen skinner...Har vurdert Alfa GTV også...mye bang for the bucks der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Da hadde man laget prosjekttråd, stikk gjerne innom og hjelp meg med girkasse http://bimmers.no/topic/777709-e32-bmw-730ia-1991-prosjekt/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 njaaah...400nm og 170hk + chip er ikke helt treigt...Jeg har 440 nm og 286 hk. Og mye tøffere motorlyd. Og noe tøffere drivstofforbruk selvfølgelig. Men det er jo verdt det når en E38 er såååååå mye finere enn jaguaren. (min mening)Eller du kan ko bytte den i en 740d som er såååååå mye finere enn jaguaren. (min mening) med 560 nm og 241 hk Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Er ikke så koselig i tigerstaden for øyeblikket.. Bare slaps og gris overalt! Der det ikke er brukt salt, er det noe bedre Shattered og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Hvordan er lyden på ///Avin enhetene osv. iforhold til 1 DIN og 2 DIN fra Pioneer o.l? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Er det egentlig noensinne koselig i tigerstaden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg