Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

neinei er du gæren :P skal legge inn litt penger i egen kapital, blir jo skikkelig dyrt i lengden uten kapital, men skal ikke ha bilen i mer enn 1 år uansett hva :P sser også at det er import bil xD kan være en ulempe. 

Har fardin svikta deg?  Viss eg først hadde fått i overkant av 500 k på bil hadde eg nå brukt dei ! Ikkje kjøpt ein kjiip 320.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sku gjort da sjøl :P 1000kr billigare hos NAF enn andre plassa, dei tar kun betalt for oljo og filteret. Kom på 2100kr alikavell :P

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

sko nå fiksa ein lika god pris eg, til og med et stempel i boka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei sku ha 4.5k for bytting av bremseklossa framme (tenkte di bare kunne ta da i samme slengen) , PKK og olje bytte. Di sjekka klossane so sto på men dei va gode so gull dei, så va kje vits å bytta dei no. Så blei vell bare 600kr i Førde :P

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde så lett brukt de 650 000 kr på noe helt annet enn model S :P Men såklart, hadde ikke takket nei, nei.. men mente ikke at det var noe gærent med hun, hun sa bare at hun ville ha el bil som sin første bil, faren som mente han kunne kjøpe til henne, en model S :P!

Hun er smart nok i hodet, og takket nei, og skulle kjøpe bil selv og klare seg på egenhånd... så applaus til hun, men han faren :P tydelig at han er fra bærum xP

 

 

Jeg kommer til å bli en slik far for Inaya...hvorfor? fordi jeg ikke fikk alt jeg pekte på...hun får allerede det hun vil ha og peker på <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da harn kjøpt seg miata!! <3 diiiiiiggg

 

Jeg har egentlig lyst på det jeg også...Men når de koster mer enn en ok E36 cab...så blir det nesten litt dumt...

 

 

Enten er du Wicky eller noen andre som kødder, ellers er du stokk dum... Disse bilene taper seg så mye i verdi pr år at det definitivt ikke er verdt det. Kjøp deg en tds, 318 må være fin motor for deg, og kjør til bilen ikke er mer. Kjøp så nyere karosseri og flytt motoren over til dette. Gjenta så prossessen til motor har gått 500 000 000, og er i sitt 15. karosseri. ..

 

 

jaha?? Hva i all verden har denne sausemannen med meg å gjøre?! Kaller du meg inndirekte stokk dum!? Kanskje det er du som er sauceboss!? Du er rar rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig lyst på det jeg også...Men når de koster mer enn en ok E36 cab...så blir det nesten litt dumt...

 

 

 

 

jaha?? Hva i all verden har denne sausemannen med meg å gjøre?! Kaller du meg inndirekte stokk dum!? Kanskje det er du som er sauceboss!? Du er rar rett og slett.

Haha, det kunne vært hvem som helst her, har ikke noe med deg å gjøre. Og nei, jeg kaller ikke deg dum.

Men å være 18 (17?) og eie en bil som taper seg 40-50 lapper i året, når man selv ikke har råd til å kjøpe bilen uten lån og ikke har inntekt, hmm... får meg til å tro at noen har laget en bruker bare for å kødde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...