VegarVS Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 blei skylddeling pga smal vei.. arrrgh.. jeg stod langt inni snøfonna mens lastebilsjåføren hadde masse å gå på, å jeg selv hadde vitne... urettferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 blei skylddeling pga smal vei.. arrrgh.. jeg stod langt inni snøfonna mens lastebilsjåføren hadde masse å gå på, å jeg selv hadde vitne... urettferdig! samme forsikringsselskap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Skjønner ikke hva en yrkessjåfør har å tape på å innrømme at det er hans feil, dersom det var det. Hadde gledelig gjort det om jeg hadde kjørt på noen på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Kjipt da ! Flere med en litt dårlig dag da (ref. Bilen min som står hos dere..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 samme forsikringsselskap? nope Skjønner ikke hva en yrkessjåfør har å tape på å innrømme at det er hans feil, dersom det var det. Hadde gledelig gjort det om jeg hadde kjørt på noen på jobb. han rakk å prate med sjefen før vi skrev skademelding... Kjipt da ! Flere med en litt dårlig dag da (ref. Bilen min som står hos dere..) mhm! ja,stemmer, fått beskjed om hva som er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Skjønner ikke hva en yrkessjåfør har å tape på å innrømme at det er hans feil, dersom det var det. Hadde gledelig gjort det om jeg hadde kjørt på noen på jobb. Du tror ikke arbeidsgiveren hans vil stille han til ansvar for det? Det er ganske naivt å tro at en yrkessjåfør er uten risiko for skader som forårsakes på kjøretøyet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Du tror ikke arbeidsgiveren hans vil stille han til ansvar for det? Det er ganske naivt å tro at en yrkessjåfør er uten risiko for skader som forårsakes på kjøretøyet. Jeg er også yrkessjåfør i den forstand at jeg har firmabil. Arbeidsgiveren min hadde ikke stilt meg til ansvar for noen ting om jeg hadde vært uheldig og havnet i en ulykke jeg visste var min feil, og innrømmet at det var min feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Samme var det med meg også, fikk bonus dersom jeg holdt bilen i god stand(ren og fin osv. og bulkfri, ellers ikke noe ansvar for skader! Firma betalte naturligvis for vask Det ble undertegnet kontrakt på bilbruken, men den fikk mer på misbruk og ikke skader ol. Sent from my Atmega32A using Tapatalk 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Bonus fikk jeg også, ikke i form av utbetaling men en Vito i stedet for en Partner da Hiacen ble levert inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Fornøyd med Vitoen? Selv synes jeg HiAcen er helt konge for det formålet! Ikke en eneste feil på 5 år... Sent from my Atmega32A using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 mhm! ja,stemmer, fått beskjed om hva som er galt? Har det gitt. Må ha ny rattstamme. ELV feil Kjent feil hvis man søker litt på nettet tydeligvis. Jeg stemmer for bmw garanti! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Fornøyd med Vitoen? Selv synes jeg HiAcen er helt konge for det formålet! Ikke en eneste feil på 5 år...Sent from my Atmega32A using Tapatalk Veldig fornøyd, men jeg savner power heat som jeg hadde i Hiacen. Mercedesen er mye bedre lydisolert og føles bedre å kjøre, det går an å høre på musikk, føre en vanlig samtale og kjøre i 90 km/t samtidig. Samtidig er jeg veldig spent på hvor godt den tar seg frem, firehjulstrekksystemet til en Hiace er ikke dårlig, har kjørt på horrible veier med den, til og med 40 cm snø pløyer den seg gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Det jeg liker best med Hiace er Pwr-heat og at den er litt latterlig å kjøre til tider(litt spretten), særlig på motorvei som du påpeker, firehjulstrekken, bagasjeplass osv. For meg som bor 10 min på motorvei fra Oslo var dette helt ok, radioen på og kjørte inn. Sjokket kom når jeg kom ut fra kontoret etterpå og skulle kjøre ut på jobb.. For radioen var DRITHØYT på i det jeg vred om tenninga ofte . Hovedfeltet mitt var i Oslo, og det ble derfor lite motorveikjøring så for meg var dette helt ok. Jeg sliter litt med ryggen i den jobben jeg hadde(og jobber i om sommeren), det er mange tunge løft og mange statiske stillinger over flere timer(fiberskjøting) for så å gjøre et tungt løft igjen(kummer).. Jeg likte Hiacen godt her, fordi at man satt baken på kanten av sitteputa og vrei resten av kroppen inn i bilen for å komme inn.. På de mindre bilene fikk man hekseskudd bare man gikk ut eller inn. Det Hiacen aldri gav meg, var god arbeidshøyde bak bilen(på arbeidsbord).. Dette hadde jeg en løsning på i Mercedesen.. Kun en så liten detalj som at bordet blir stående under 10cm lavere på en Hiace.. Mercedesen har konstant høyde grunnet nivåregulering.. (Bordet under på bildet er kun en prøveplate som ble skrudd fast..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Blææh.. sitter å venter på at batterie ska få nok strøm til en 5mim kjøretur. .. stupid dynamo Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Når ble først går, så stopper den vel ikke selv om batteriet er flatt? Kjørte min 2002 flere mil med totalt flatt batteri og null lading for et par år siden. Måtte dytte i gang bilen, så var det bare å passe på at jeg ikke stoppet den etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg