Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har lyst å hjelpe meg?  8-[

Har fått en gaammel techo sang ifra 04-07ish(mulig nyere) på hode.. og klarer ikke å finne sangen.. 

Vanskligste er att jeg har bare små "klipp" av teksten og  :stupid:  Som går noe sånn "turn up the bass" og "power"... 

Husker den svært godt ifra en Counter-Strike 1.6 film som lå på catch-gamer/youtube elns :P Fikk den på hjerne nettopp pga jeg og noen kompiser har begynt å spilt cs1.6 igjen  :headbang:  

 

Såå.. hadde vert svært takknemmelig om noen hadde gruppa som hadde sangen! :)  :love:

 

"Turn up the bass" og "Power" beskriver vel ca all eurotrash som er produsert fra 1990 til i dag.

Eneste filmen jeg husker, er den som har "Tool - Parabol/a" som soundtrack. Og den er fet nok :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Turn up the bass" og "Power" beskriver vel ca all eurotrash som er produsert fra 1990 til i dag.

Eneste filmen jeg husker, er den som har "Tool - Parabol/a" som soundtrack. Og den er fet nok :D

Haha:D er akkurat de! Husker den filmen jævli godt og! Har irritert meg leeenge nå :lol: Spilt mye cs du og eller? :)

Sent from my C6903 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:D er akkurat de! Husker den filmen jævli godt og! Har irritert meg leeenge nå :lol: Spilt mye cs du og eller? :)

Sent from my C6903 using Tapatalk

 

Aaaaaaaaaaaaaalt for mange timer ja. :)

Spilte mye QuakeWorld før det igjen, fps-gaming var kjært i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CS mista litt gnisten etter at Hellfragger-serverne forsvant.

Testa litt Warcraft 3 CS, og det var kult på slutten. Og så bare slutta det å være gøy rett før WoW tok over.

 

Så nå er jeg på 10'ende året som WoW-gamer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,6!!

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Husker jeg var GUD med AWP. Var også sykt god med pumpe hagla på alle surf baner. Spilte mest CSS hjemme, og Cs 1,6 på skolen med gutta.

 

Husker friminuttene inne på Pc rommet. 50-60 pcer med Cs 1,6. Åh det var tider det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det seg at kvinner vet SÅ mye mer om "godkjente e stoffer og salt innhold vaksineblandinger blablabla" på unger enn menn? Kona kommer med så mange fornuftige og smarte løsninger... "nei ikke gi henne den grilla kjøttbiten, det er ikke bra for fordøyelsen til Inaya blablabla"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...