wicky124 Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Får man den vingen til å passe min? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Mon tro hvordan det blir og teste ut 200sx kontra E46 om det blir handel på meg idag nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Får man den vingen til å passe min? hehe Du vil bli overrasket over hvor mye gøy du får til den bilen. Men om ikke resten står i stil, så blir den vingen rimelig harry Og du har vel egentlig ikke lyst til å skrike "JEG HAR TRIMMA BILEN MIN" når du kjører på gata heller. Så gå for senk og hjul, det er det som gjør mest utslag på utseendet Eller du kan shoppe på Autokonexion. Her er fastback Miata med widebody. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Blir som sagt bare senk og felger...Og litt klistremerker her og der... også selges med fortjeneste i slutten av august Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Noen gang kjøpt bil uten å tenke på fortjeneste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 ja....E65.... Men blir det miata på meg så må vi ut og slædde...er tross alt snø ute igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Sure, jeg er alltid med på å risikere lappen. Den du vurderer... LIgger den ute på finn.no eller AutoDB? Hvordan er kanalrusten på den/de du vurderer? Har du prøvekjørt en enda? 1,5-2 måneder til, så blir det muligens cab vær... Har bokstavelig talt vente på det hele vinteren...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Sure, jeg er alltid med på å risikere lappen. Den du vurderer... LIgger den ute på finn.no eller AutoDB? Hvordan er kanalrusten på den/de du vurderer? Har du prøvekjørt en enda? 1,5-2 måneder til, så blir det muligens cab vær... Har bokstavelig talt vente på det hele vinteren...! Kanalrusten er enten katastrofal eller usynlig. Det er det eneste du kan måle det på. De ruster fra innsiden, så du ser det ikke før det er for sent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 takk for tipset! Blir ikke så mye modifikasjon på den... om det blir den... får holde med litt senk og felger bare fått deg mx5?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Helsike, nå har dem ødelagt modellsorteringen på finn.no.. Finner ingenting lenger. Kanskje vi må lage en alternativ side med korrekt sortering? Finneren.no? Sjøbuse, Thundercoil, Steinhar og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Sikkerhets bevisthetfor for sjøfolk med anviste sikkerhetsplikter er eit veldig kjedelig kurs Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Helsike, nå har dem ødelagt modellsorteringen på finn.no.. Finner ingenting lenger. Kanskje vi må lage en alternativ side med korrekt sortering? Finneren.no? Hva er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Hva er galt? Ser ut som at finn.no nå sorterer bilmodell etter antall biler til salgs, ikke alfabetisk som tidligere (?). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Ser ut som at finn.no nå sorterer bilmodell etter antall biler til salgs, ikke alfabetisk som tidligere (?). Hm, fatter ikke helt hvordan jeg gikk glipp av det.. Må vel være en eller annen plass en kan skifte på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Nå er modellene sortert etter hvor mange som ligger til salgs, ikke alfabetisk som før. Hvor ofte er antall interessant for valg av modell? Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg